Letisztult működés és átláthatóság a cégedben, több szabadidő neked!
Elektronikus feladatkezelő rendszerek kisvállalkozások igényeire szabva!

Kisvállallkozóként csapatot vezetsz?
Te is biztos gyakran hadilábon állsz az alábbiakkal!

Kezdesz túlterheltté válni vezetőként?
- nincs már időd hosszadalmas státusz jellegű megbeszélésekre, kibogozhatatlan emailezgetésre vagy felesleges telefonálgatásra
- egyre kevésbé fér bele az, hogy mindenkivel mindenről szóban egyeztess
- szeretnéd koncentráltabban, fókuszáltabban végezni a vezetői munkád
Egyre kevésbé látsz rá a többiek munkájára?
- Nem mindig világos, hogy ki hol tart éppen, vagy hogy haladnak a projektek
- Se a kollégák munkaterheltsége vagy valós teljesítménye


Kezd káoszos lenni a működésetek?
- nem egyértelműek mindenki számára a munkafolyamatok, ráadásul sok a redundancia a rendszerben
- Sűrűn előfordul, hogy elkallódnak fontos információk
Tedd könnyebbé a saját életed vezetőként,
íme a 3 legfontosabb előnye, mely már rövid távon is jelentkezik:
#1 Időd szabadul fel vezetőként
- A személyes közreműködésedet igénylő teendők száma drasztikusan lecsökken.
- A státusz jellegű megbeszélések a rendszer bevezetésének hatására teljesen elhagyhatóak.
- Gyorsabb, ráadásul objektívebb döntéseket tudsz hozni a rendszerben keletkező adatok alapján.


#2 Növekszik a belső átláthatóság
- Könnyen áttekinthető riportokat kapsz arról, hogy ki hol tart és hogy haladnak a projektek.
- Valós adataid lesznek a tényleges munkaterheltségről, illetve a teljesítményről.
- Mindenkit automatikusan értesít a rendszer a saját teendőkről és a fontos céges információkról egyaránt!
#3 Letisztázottá és szabályozottá válik a működés
- Pontosan definiált feladataitok és folyamataitok lesznek, melyet a rendszer ráadásul be is tartat!
- Visszatérő feladatok automatizálhatóak, a folyamataitokból újrafelhasználható sablonok készíthetőek!
- Fontos információk elérhetőek és visszakereshetőek maradnak, a rendszer automatikusan értesít a határidőkről!

Nem kell többé a személyes közreműködésed, ahhoz, hogy haladjanak a dolgok!
Automatizáld az új munkatársak beléptetési és beilleszkedési folyamatát!

#1
#2
#3
Gyorsabb, ráadásul objektívebb döntéseket tudsz hozni e-feladatkezeléssel
Kövesd adatalapon ezentúl a munkatársi terheltséget és előrehaladást!
Mostantól nemcsak a szubjektív megérzéseidre vagy a szóbeli beszámolókra kell támaszkodnod, az adatok alapján tudsz dönteni!
Csak egy automatikus riportot kell megnyitnod, melyben precízen vezetve van a projektek állása és az elvégzett munka.
Gyorsan és hatékonyan tudsz intézkedni és kommunikálni a vezetői elvárásaidat, mindezt a rendszeren belül!

Nincs több időrabló megbeszélés, email váltás, telefonálgatás, még csak ott sem kell lenned személyesen!
A rendszeren belül tudod vezetni a vezetői feladataid!
#1
A hozzád érkező kérdéseket, jóváhagyásra váró elemeket folyamatosan gyűjti a rendszer egy logikus rendbe szedve.
#2
Amikor erre ténylegesen időt szánsz, egyben át tudod tekinteni az összes beérkező üzenetet az általad preferált módon rendezve, csoportosítva.

#3
Majd egyértelmű, világos és gyors visszajelzést tudsz adni a kollégáknak! Mindennek írásos nyoma marad, amit aztán bármikor vissza lehet keresni!

Letisztult működés és átláthatóság a cégedben, több szabadidő neked! Vezess be te is e-feladatkezelést!
Tapasztald meg első kézből, hogyan működik egy ilyen rendszer a gyakorlatban!
- Valós magyarországi kisvállalati példákon keresztül mutatjuk be a gyakorlati hasznát.
- Konkrét rendszereket ajánlunk neked, melyeket aztán akár önállóan is használatba vehetsz.
- Alaposan át tudjuk beszélni a céged helyzetét, azonnal hasznosítható tippekkel és tanácsokkal látunk el.
Jelentkezem az ingyenes bemutató alkalomra,
mely 100% online lefolytatható!
A bemutatót a digitallwork szakmai vezetője tartja,
ismerd meg Tamást személyesen!


Markó Tamás
Szakmai végzettségek
- Változásmenedzser (Kvalikon Kft. 2019)
- Belső tréner (Grow Group Kft. 2019)
- Survey statisztikus (Eötövs Loránd Tudományegyetem, 2016)
