Letisztult működés és átláthatóság a cégedben, több szabadidő neked!

Elektronikus feladatkezelő rendszerek kisvállalkozások igényeire szabva!

Kisvállallkozóként csapatot vezetsz?

Te is biztos gyakran hadilábon állsz az alábbiakkal!

Kezdesz túlterheltté válni vezetőként?

Egyre kevésbé látsz rá a többiek munkájára?

Kezd káoszos lenni a működésetek?

Tedd könnyebbé a saját életed vezetőként,

íme a 3 legfontosabb előnye, mely már rövid távon is jelentkezik:

#1 Időd szabadul fel vezetőként

#2 Növekszik a belső átláthatóság

#3 Letisztázottá és szabályozottá válik a működés

Nem kell többé a személyes közreműködésed, ahhoz, hogy haladjanak a dolgok!

Automatizáld az új munkatársak beléptetési és beilleszkedési folyamatát!

onboarding

#1

Egy gombnyomással leképezhetőek és ki is oszthatóak a következő időszak teendői az új belépőnek és a meglévő kollégáknak egyaránt!

#2

Egyszer kell csak átgondolni a folyamatot, utána már a rendszer újra és újra automatikusan értesít mindenkit a feladatokról és a határidőkről.

#3

Garantáltan nem felejtetek el semmi fontos feladatot. Neked pedig felszabadul egy csomó időd, hiszen nem te osztod ki és ellenőrzöd a feladatokat!

Gyorsabb, ráadásul objektívebb döntéseket tudsz hozni e-feladatkezeléssel

Kövesd adatalapon ezentúl a munkatársi terheltséget és előrehaladást!

Mostantól nemcsak a szubjektív megérzéseidre vagy a szóbeli beszámolókra kell támaszkodnod, az adatok alapján tudsz dönteni!

Csak egy automatikus riportot kell megnyitnod, melyben precízen vezetve van a projektek állása és az elvégzett munka.

Gyorsan és hatékonyan tudsz intézkedni és kommunikálni a vezetői elvárásaidat, mindezt a rendszeren belül!

Nincs több időrabló megbeszélés, email váltás, telefonálgatás, még csak ott sem kell lenned személyesen!

A rendszeren belül tudod vezetni a vezetői feladataid!

#1

A hozzád érkező kérdéseket, jóváhagyásra váró elemeket folyamatosan gyűjti a rendszer egy logikus rendbe szedve.

#2

Amikor erre ténylegesen időt szánsz, egyben át tudod tekinteni az összes beérkező üzenetet az általad preferált módon rendezve, csoportosítva.

#3

Majd egyértelmű, világos és gyors visszajelzést tudsz adni a kollégáknak! Mindennek írásos nyoma marad, amit aztán bármikor vissza lehet keresni!

logo-cicle

Letisztult működés és átláthatóság a cégedben, több szabadidő neked! Vezess be te is e-feladatkezelést!

Tapasztald meg első kézből, hogyan működik egy ilyen rendszer a gyakorlatban!

Jelentkezem az ingyenes bemutató alkalomra,​

mely 100% online lefolytatható!

    A bemutatót a digitallwork szakmai vezetője tartja,

    ismerd meg Tamást személyesen!

    Markó Tamás

    Szakmai vezető, alapító
    Cégvezetőkkel folytatott személyes hatékonyságfejlesztő munkám során ismertük közösen fel jótékony hatását az e-feladatkezelésnek. Azóta személyes misszióim, hogy a cégvezetésre fordított idő csökkentésében és a letisztult és átlátható működés kialakításában is támogassam kisvállalkozó ügyfeleimet.
    Bízom benne, hogy hamarosan te is megtapasztalhatod az e-feladatkezelés előnyeit a gyakorlatban, ehhez pusztán arra van szükség, hogy jelentkezz a felkínált ingyenes bemutatkozó alkalomra!

    Szakmai végzettségek

    Copyright © digitallwork.hu | 2021
    székhely: 1118 Budapest, Regős köz 5.
    Markó Tamás E. V. adószám: 56222337-1-43