Trello rendszerépítő képzés

Az alapoktól, haladó szintig

📅 2024.04.24. - 05.15. | 💻 ÉLŐ, online | 🕒 4 x 2 óra

⛔ Jelentkezési határidő

  • 00nap
  • 00óra
  • 00perc
  • 00mp

KKV cégvezetőknek, akik a csapaton belül tartanák ezt a tudást.

Neked való ez a Trello képzés, ha magadra ismersz:

#1
KKV szektor számára készült

Kifejezetten KKV cégeknek lett összeálítotva a workshop tematika.

#2
Cégvezetőknek, belső felelősöknek

Cégvezetőknek vagy a bevezetésért felelős munkatársaknak.

#3
Ha alaposan megtanulnád

Ide most olyan jelentkezőket várok, akik a cégen belül tartanák ezt a tudást.

#4
Kezdőknek és újrakezdőknek

Ha most vágnál bele, de akkor is, ha egy ideje már használGATod.

✨ Limitált létszám, ne maradj le!

max. 0

Kezdőként és aktív felhasználóként is rengeteg újat fogsz tanulni!

Mit nyersz, ha részt veszel rajta?

Új felhasználóként gyorsabb és egyszerűbb bevezetés

Aktív felhasználóként egy még komolyabb rendszer

Bízz bennünk, ez a legjobb hely a tanulásra.

A folyamatos gyakorlásra és kérdezésre épülő oktatási módszerünkkel garantáltan megtanulod!

❌ Önálló boldogulás

Egy csomó időd és energiád elmegy a netes keresgélésre.
Nem igazán motivál semmi arra, hogy valóban végigvidd.
Neked kell vérrel-verjtékkel kitapasztalnod a működést.
Senki nem szól rád, ha valamit rosszul állítasz be.
Nem tudod kivel átbeszélni szakértői szinten.

❌Videókurzusok

Nem tudsz kitől kérdezni. Ha elakadsz, meg vagy lőve.
Nincs interakció, elunod magad, mire végigszenvedsz a videókon.
Senki nem szól rád, ha valamit rosszul állítasz be.
Nem igazán motivál semmi arra, hogy valóban végigvidd.
Nem tudod kivel átbeszélni szakértői szinten.

✅ Trello képzés

Folyamatosan kérdezhetsz és azonnal segítünk.
Nem az észt osztjuk neked, hanem alaposan begyakoroltatjuk.
Célirányosan rászánod az időt  és garantáltan megtanulod.
Kizárólag az üzletileg értelmes dolgokat tanítjuk.
Végig fogjuk a kezed, segítünk elkerülni a buktatókat.

✨ Limitált létszám, ne maradj le!

max. 0

Elégedett digitallwork.hu ügyfelek képzéseinkkel, szolgáltatásainkkal

Ezért éri meg neked is a digitalizációba fektetned.

„Tamás rengeteg időt takarított meg nekünk az Asana és a Make beállításával. Az együttműködés folyamán nem csak egy plusz kezet kaptam Tamás személyében, hanem egy összetett gondolkodásra képes partnert. Ajánlom mindenkinek!”

Kozma Máté
Ügyvezető, tulajdonos - Exaline Kft.

„A teljes gyártási, ügyfél és logisztikai folyamatot sikeresen átültettük a Monday és Make rendszerekbe. Egyes folyamataink teljesen automatizáltan működnek. Tamás kivételes partner, konstruktív és segít minden problémára megoldást találni.”

Stumpf Balázs
cégvezető, UDOOR Fürdőkádajtó

„Sokkal átláthatóbbak a folyamataink, egyértelműbbek a feladatok, és a hozzájuk tartozó felelősök valamint határidők. Nem utolsósorban jelentősen csökkent a „felesleges” levelezések száma. :-)”

Király Krisztián
cégvezető, Konverzió Mester

„Megtaláltuk azt a rendszert ahol átlátható formában nyilván tudjuk tartani az aktuális projektjeinket, feladatainkat , ezzel heti több óra munkaidőt tudunk megtakarítani. Csökkent a hibák és az e-mailes kommunikációból eredő félreértések száma.”

Kőházi Zoltán
ügyvezető, Vendinvest

„A munkatársi toborzást automatizáltuk, mely kb. heti 2-3 órát spórol meg nekünk. Ha majd az egész cégen végigvisszük ezt, szerintem min. 1 nap szabadidő felszabadul nekem cégvezetőként. :)”

Bliszkó Gábor
cégvezető, BeOnWeb

„Automatizáltuk az ügyfél onboarding folyamatot, ami ezáltal nem csak profibb lett -amit az ügyfeleink éreznek-, hanem gyorsabb, kevesebb időt vesz el, így számszerűsíthető lett a megtérülése is. Nagyon örülök, hogy belevágtunk!”

Matykó Noémi

„A KNK PR egy reklámügynökség, sok ügyféllel, rengeteg projekttel, több kreatív területtel, sok „művész” kollégával. A rendszer elhozta nekünk a biztonságot. A projektjeink adminisztrálása egyértelmű, az időfelhasználásunk hatékonyabb, és ráadásul még spóroltunk is vele.”

Knapcsek Katalin
tulajdonos, KNK PR & Média

„Az ügyfél-kommunikációs folyamataink automatizálását és az egyedi ár kalkulátorunkat nem csak hatékony tanácsosakkal támogatta, hanem remekül kivitelezte. Így a rendelések átfutási ideje jelentősen csökkent.”

Kocsi László
tulajdonos, Rapidnyomda.hu

“A rendszer bevezetése óta egyértelműek a feladatkörök, a határidők és a prioritások, visszakövethető minden kommunikáció és látom, ki mennyire leterhelt. Nagyon hálás vagyok, hogy Tamás megtalált minket, a folyamataink leírása és tisztázása mellett nagyon hasznos, cégre és személyre szabott feladatkezelő programot kaptunk. “

Losonczi Éva
tulajdonos, ConceptFlow

„A fejlesztés összesen havi 10-20 munkaórát spórol meg nekünk. Nemcsak olcsóbb lett így a működésünk, hanem egyúttal a hibázás lehetősége is lecsökkent, ráadásul több idő jut a kreatív tevékenységekre.”

Szabó Szilveszter
tulajdonos, Lasemedia

„Cégvezetőként heti 5-10 órát spórolnak meg nekem a bevezetett rendszerek. Kevesebb az adminisztráció és egyszerűbben tudok delegálni. Egy csomó feladatot már nem én végzek, emiatt lekerült rólam az »ezt is nekem kell megcsinálni« kognitív teher.”

Scherzer Marcell
tulajdonos, Blue Marketing

„Átláthatóbb lett a cégem, könnyebben tudom követni a napi történéseket. Csökkent a felesleges adminisztráció, kevesebb a hibalehetőség. Rugalmas felépítésű a rendszer, így mindenki testre tudta szabni magának!”

Kocsis Csaba
tulajdonos, Avadoo Design Studio

„Sokkal átláthatóbbak a projektjeink, mind tervezésben, mind a munka egyes fázisaiban. Nagy segítséget nyújt az a pár automatizációs lépés amit eddig bevezettünk, fogunk majd még többet is használni!”

Ványi Rajmond
tulajdonos, Superior Pentest

„Az elmúlt évben annyira megnövekedett a rendelések száma, hogy már lehetetlen volt átlátni a projektek állását és a saját teendőket. Amióta bevezettük a rendszert, újra átláthatóvá vált a belső működésünk! Nagyon leterheltek vagyunk, emiatt nehéz volt a fejlesztésre időt szánni. Örülünk, hogy végül megléptük, hiszen nagy terhet vesz le a rendszer a vállunkról, azzal, hogy mindenkinek értesítést küld a saját feladatáról és rálátást nyújt a többiek előrehaladására is.”

Görgényi Hajni
tulajdonos, NTDisplay

„Részletes, világos és cégreszabott forgatókönyvet kaptunk a cégműködés digitalizálására és a papírmentes irodára való átállásra. Mindezt gyorsan, a határidőket betartva, az előzetes elvárásoknak maximálisan megfelelve.”

Farkasné Kun Györgyi
tulajdonos, Top Full Clean

Hatékonyabbá és átláthatóbbá válik a céged.

Egy igazi aranybánya a Trello rendszer a KKV cégvezetők számára.

Egyszerű és könnyen bevezethető

Bárki gond nélkül gyorsan meg tudja tanulni a csapatodból is.

Átláthatóbb működés

Könnyebb, gyorsabb feladatkiosztás. Transzparens elszámolhatóság.

Kezdőlökés a digitalizációban

Automatizáltabb, hatékonyabb cégműködés a mindennapokban.

⛔ Jelentkezési határidő

  • 00nap
  • 00óra
  • 00perc
  • 00mp

A képzést egy fekete öves Trello szakértő tartja 🚀

Egy vérbeli Trello specialistától lesheted el a rendszer fortélyait.

Hende Balázs
Trello szakértő

🎁 Extrák, ha időben kapcsolsz

Jelentkezz mihamarabb és élj az extrákkal:

Visszanézhető lesz később is

Felvételt biztosítok a workshopról. Többször is visszanézheted. Sőt, a kollégáiddal is megoszthatod!

Early bird kedvezmény

Ha hamarabb jelentkezel, olcsóbban fogsz hozzájutni a workshophoz, mint akik csak később eszmélnek.

Pénzvisszafizetési garancia

Ha a workshop végén jelzed, hogy nem erre számítottál, akkor visszafizetem a vételárat.

A Trello egy kiváló kezdőlökés a digitalizációban

Markó Tamás ajánlása a Trello képzés kapcsán

"A Trello bevezése a legtöbb cég számára komoly hatékonyságnövelést és nagyobb áltáthatóságot eredményez. Egyszerű és könnyen bevezethető rendszer, mégis kevés cég használja ki a benne rejlő valós potenciált. Sokan inkább csak használGATják, minthogy valóban kihasználnák. Gyere és lépj szintet a digitalizációban a cégeddel."
Markó Tamás
alapító, digitallwork.hu

Jelentkezés véglegesítése

📅 2024.04.24. - 05.15. | 💻 ÉLŐ, online | 🕒 4 x 2 óra

"Balázs az a típusú technikai szakember, aki nem csak a rendszer csínját-bínját ismeri, de egyben képes is átadni a tudását. Mindezt úgy, hogy aztán annak tényleg üzleti haszna is legyen a mindennapokban."
Markó Tamás
alapító, digitallwork.hu

Normál jegy

99.990 Ft+ ÁFA
  • limitált létszám, max. 20 fő
  • később is visszanézheted
  • kollégákkal megosztható
  • interaktív, sok kérdezési lehetőséggel
  • kifejezetten KKV-knek

Profi Trello rendszerépítő válik belőled a workshop végére.

💻 Önálló feladatok és alapos begyakorlás | 🙋Folyamatos kérdezési lehetőség

📅 04.24 | 🕒 16:00-18:00

Bevezetés a Trello-ba

Mire lehet használni a Trello-t?
Mi a Trello előnye más rendszerekhez képest?
Csomagok és előfizetések
Trello fiók létrehozása
Értesítések beállítása és kezelése
Táblák, listák, kártyák
Tagok hozzáadása és meghívása
Kártyák megosztása és kommentelése

📅 05.02 | 🕒 16:00-18:00

Haladó Trello funkciók

Címkék használata a kártyákon
Határidők beállítása és követése
Szűrés és keresés a címkék alapján
Power-Up-ok és integrációk beállítása
Listák és táblák testreszabása

📅 05.08 | 🕒 16:00-18:00

Trello alkalmazása a gyakorlatban I.

Trello tábla kialakításának lépései
Automatizációs lehetőségek
Riportolási lehetőségek
Munkatér nézetek beállítása
API használata, pl. Make.com rendszerrel

📅 05.15 | 🕒 16:00-18:00

Trello alkalmazása a gyakorlatban II.

Csoportos projektfeladat elvégzése és közös átbeszélése
Résztvevők által hozott kérdések és kihívások megbeszélése
Ajánlott kiegészítő szoftverek
Okostelefon alkalmazás

Az online képzést Hende Balázs

Trello szakértő készítette és tartja meg.

Hende Balázs
Trello szakértő

Eszközöket és módszereket adok az embereknek, hogy könnyedén, szeretettel, hatékonyan dolgozhassanak együtt.

10+ év nagyvállalati környezetben szerzett (ügyfeleim pl. Telekom, Magyar Nemzeti Bank, Unicredit Bank) tapasztalattal rendelkezem rendszerfejlesztői tanácsadóként.

Később aztán felhagytam a multis léttel és immáron több mint 3 éve kisvállalkozásoknak segítek hatékonyabbá válni a digitalizáció révén. 

Célom a Trello kurzussal, hogy a te cégednél is áltáthatóbbá, gyorsabbá, automatizáltabbá tegyük a belső munkaszervezést.

Minősített, felnőttképzési intézmény vagyunk

Kifejezetten a KKV szektorra specializálódtunk. Nyilvántartási számunk: B/2024/000191

Nálunk nem elméletben fogod megtanulni

Végig az egyéni és csoportot gyakorláson lesz a hangsúly, hogy utána nélkülünk is tudd használni.

Az üzletileg értékes funkciókra megyünk rá

A gyakorlatban ténylegesen használható és értéket teremtő funkciókat fogod megtanulni.

Ne előadásra számíts

A learning by doing elv alapján tanítunk, azaz már a képzés alatt aktívan használni fogod a rendszert.

Gyakori kérdések

Kérdésed van? Dilemmázol még? Ezek a leggyakrabban felmerült kérdések. Ha nem találod a választ, nyugodtan írj vagy hívj.

Minden alkalomról felvétel készül, mely korlátlan ideig visszanézhető. Így akkor is végig tudsz menni az anyagon utólag, ha nem tudsz élőben ott lenni.

Ha ez nem opció, akkor jelentkezz a következő időpontra. Jellemzően 2-3 havonta szokott lenni ilyen esemény.

Alapvetően semmi. Pont ez a lényég, hogy teljesen az alapoktól indulunk. Viszont tekintettel arra, hogy a rendszer megtanulása technikai tudást igényel, kell rendelkezned némi rutinnal és affinitással a digitális rendszerek kapcsán.

Eszközök terén csak egy webkamera és mikrofon szükséges a részvételhez.

Én még nem találkoztam olyannal, aki nem tudta volna megtanulni, ha tényleg akarta is. 🙂

A workshop létszámát max. 20 főben maximalizáltam azért, hogy mindenkre egyesével is oda tudjak figyelni

A worshop egy online, élő esemény lesz, szóval bárhonnan be tudsz csatlakozni, mindössze egy webkamera és mikrofon szükséges hozzá.

Az élő esemény azt jelenti, hogy nem felvételről fog menni, tehát ténylegesen lesz interakció 🙂 Kalkulálj azzal, hogy folyamatosan lesznek önállóan elvégzendő feladatok is.

Minden alkalom 16:00 és 18:00 között fog tartani. Az alkalmak során folyamatos interakcióban leszünk, szóval ne tervezz be mást.

Az normál ár 99.990 / fő / workshop. + 27% ÁFA. A számlát a Digitallwork.hu Kft. fogja kiállítani. 

Early bird kedvezménnyel, illetve csoportosan olcsóbb.

Sokan az ingyenes verziót használják hosszú távon is. Előfizetés esetén érdemes 10$ / hó felhaszálónkénti árral kalkulálni. Bővebb info.

Nem! A rendszer magyar nyelvű felhasználói felülettel rendelkezik.

Abszolút! A korábbi résztvevők kb. fele használta már a rendszert, mégis egy csomó hasznos új tudást felszedett a workshopon.

Még mindig nem találod a választ? Nyugodtan vedd fel velünk a kapcsolatot és szívesen segítünk.