Trello rendszerépítő képzés
Az alapoktól, haladó szintig
2024.04.24. - 05.15. |
ÉLŐ, online |
4 x 2 óra
- Egy tapasztalt hazai szakértőtől tanulhatsz
- Megismered a hazai KKV legjobb gyakorlatokat
- Ezt a rendszert garantáltan használni fogja a csapatod
⛔ Jelentkezési határidő
- 00nap
- 00óra
- 00perc
- 00mp

KKV cégvezetőknek, akik a csapaton belül tartanák ezt a tudást.
Neked való ez a Trello képzés, ha magadra ismersz:

#1 KKV szektor számára készült
#2
Cégvezetőknek, belső felelősöknek
#3 Ha alaposan megtanulnád
#4
Kezdőknek és újrakezdőknek
Limitált létszám, ne maradj le!
Kezdőként és aktív felhasználóként is rengeteg újat fogsz tanulni!
Mit nyersz, ha részt veszel rajta?

Új felhasználóként gyorsabb és egyszerűbb bevezetés
- elkerülöd a buktatókat és a zsákutcákat
- időt spórolsz meg magadnak
- 10x gyorsabban tudsz utána haladni
- képbe kerülsz stratégiailag, hogy miért és mire jó
Aktív felhasználóként egy még komolyabb rendszer
- automatizáltabb, áramvonalasabb, egyszerűbben használhatóvá válik
- eltanulod a legjobb KKV gyakorlatokat
- egy rahedli ötletet kapsz, mire lenne még érdemes használni

Bízz bennünk, ez a legjobb hely a tanulásra.
A folyamatos gyakorlásra és kérdezésre épülő oktatási módszerünkkel garantáltan megtanulod!
❌ Önálló boldogulás
❌Videókurzusok
✅ Trello képzés
Limitált létszám, ne maradj le!
Elégedett digitallwork.hu ügyfelek képzéseinkkel, szolgáltatásainkkal
Ezért éri meg neked is a digitalizációba fektetned.

“A munkánk gyorsabbá és könnyebbé vált a rendszer bevezetésével, testreszabásával, valamint automatizálási megoldásaival. Az űrlapokat ügyfeleink is örömmel használják.”

“Tamás segítségével növelni tudtam a vezetői tisztánlátásomat, hatékonyságomat. Kiváló szakember, aki nem csak végrehajtja a kiadott munkát, hanem proaktívan gondolkodik, speciális szaktudásával hozzátesz a cégem fejlődéséhez, működéséhez.”

“Tamás rengeteg időt takarított meg nekünk az Asana és a Make beállításával. Az együttműködés folyamán nem csak egy plusz kezet kaptam Tamás személyében, hanem egy összetett gondolkodásra képes partnert. Ajánlom mindenkinek!”

“A teljes gyártási, ügyfél és logisztikai folyamatot sikeresen átültettük a Monday és Make rendszerekbe. Egyes folyamataink teljesen automatizáltan működnek. Tamás kivételes partner, konstruktív és segít minden problémára megoldást találni.”

“Sokkal átláthatóbbak a folyamataink, egyértelműbbek a feladatok, és a hozzájuk tartozó felelősök valamint határidők. Nem utolsósorban jelentősen csökkent a “felesleges” levelezések száma. :-)”

“Megtaláltuk azt a rendszert ahol átlátható formában nyilván tudjuk tartani az aktuális projektjeinket, feladatainkat , ezzel heti több óra munkaidőt tudunk megtakarítani. Csökkent a hibák és az e-mailes kommunikációból eredő félreértések száma.”

“Tamás segítségével kezdtük el használni a Monday-t a kisebb napi teendők és a nagyobb projektek koordinálására. Tudása, látásmódja nem kizárólag a szoftver bevezetését, és a kezdeti nehézségeken túllépést segítette, hanem elindított egy szemléletbeli fejlődést is, ennek hatására folyamatokban, rendszerekben kezdtünk gondolkozni. Ez nem kizárólag a mindennapi munkát könnyíti meg, de a folyamatos növekedés okozta kihívások mellett is stabil hátteret biztosít.”

“A munkatársi toborzást automatizáltuk, mely kb. heti 2-3 órát spórol meg nekünk. Ha majd az egész cégen végigvisszük ezt, szerintem min. 1 nap szabadidő felszabadul nekem cégvezetőként. :)”

“Automatizáltuk az ügyfél onboarding folyamatot, ami ezáltal nem csak profibb lett -amit az ügyfeleink éreznek-, hanem gyorsabb, kevesebb időt vesz el, így számszerűsíthető lett a megtérülése is. Nagyon örülök, hogy belevágtunk!”

“A KNK PR egy reklámügynökség, sok ügyféllel, rengeteg projekttel, több kreatív területtel, sok “művész” kollégával. A rendszer elhozta nekünk a biztonságot. A projektjeink adminisztrálása egyértelmű, az időfelhasználásunk hatékonyabb, és ráadásul még spóroltunk is vele.”

“Sok ötletünk volt a digitalizációra, de nem voltak teljesen kiforrottak, és nem tudtuk, hogyan valósítsuk meg konkrétan. Tamás nemcsak megvalósította, hanem hasznos javaslatokat is adott, amiket beépítettünk a működésbe.”

“Az ügyfél-kommunikációs folyamataink automatizálását és az egyedi ár kalkulátorunkat nem csak hatékony tanácsosakkal támogatta, hanem remekül kivitelezte. Így a rendelések átfutási ideje jelentősen csökkent.”

“A rendszer bevezetése óta egyértelműek a feladatkörök, a határidők és a prioritások, visszakövethető minden kommunikáció és látom, ki mennyire leterhelt. Nagyon hálás vagyok, hogy Tamás megtalált minket, a folyamataink leírása és tisztázása mellett nagyon hasznos, cégre és személyre szabott feladatkezelő programot kaptunk. “

“A fejlesztés összesen havi 10-20 munkaórát spórol meg nekünk. Nemcsak olcsóbb lett így a működésünk, hanem egyúttal a hibázás lehetősége is lecsökkent, ráadásul több idő jut a kreatív tevékenységekre.”

“Cégvezetőként heti 5-10 órát spórolnak meg nekem a bevezetett rendszerek. Kevesebb az adminisztráció és egyszerűbben tudok delegálni. Egy csomó feladatot már nem én végzek, emiatt lekerült rólam az »ezt is nekem kell megcsinálni« kognitív teher.”

“Átláthatóbb lett a cégem, könnyebben tudom követni a napi történéseket. Csökkent a felesleges adminisztráció, kevesebb a hibalehetőség. Rugalmas felépítésű a rendszer, így mindenki testre tudta szabni magának!”

“Sokkal átláthatóbbak a projektjeink, mind tervezésben, mind a munka egyes fázisaiban. Nagy segítséget nyújt az a pár automatizációs lépés amit eddig bevezettünk, fogunk majd még többet is használni!”

“Az elmúlt évben annyira megnövekedett a rendelések száma, hogy már lehetetlen volt átlátni a projektek állását és a saját teendőket. Amióta bevezettük a rendszert, újra átláthatóvá vált a belső működésünk! Nagyon leterheltek vagyunk, emiatt nehéz volt a fejlesztésre időt szánni. Örülünk, hogy végül megléptük, hiszen nagy terhet vesz le a rendszer a vállunkról, azzal, hogy mindenkinek értesítést küld a saját feladatáról és rálátást nyújt a többiek előrehaladására is.”

“Részletes, világos és cégreszabott forgatókönyvet kaptunk a cégműködés digitalizálására és a papírmentes irodára való átállásra. Mindezt gyorsan, a határidőket betartva, az előzetes elvárásoknak maximálisan megfelelve.”
Hatékonyabbá és átláthatóbbá válik a céged.
Egy igazi aranybánya a Trello rendszer a KKV cégvezetők számára.
Egyszerű és könnyen bevezethető
Bárki gond nélkül gyorsan meg tudja tanulni a csapatodból is.
Átláthatóbb működés
Könnyebb, gyorsabb feladatkiosztás. Transzparens elszámolhatóság.
Kezdőlökés a digitalizációban
Automatizáltabb, hatékonyabb cégműködés a mindennapokban.

⛔ Jelentkezési határidő
- 00nap
- 00óra
- 00perc
- 00mp
A képzést egy fekete öves Trello szakértő tartja 🚀
Egy vérbeli Trello specialistától lesheted el a rendszer fortélyait.
- Megmutatja, mások, hogyan használják jól
- Segít kihozni a rendszeredből a maximumot
- Megtanítja a sokak által nem ismert funkciókat
Hende Balázs
Trello szakértő
🎁 Extrák, ha időben kapcsolsz
Jelentkezz mihamarabb és élj az extrákkal:
Visszanézhető lesz később is
Felvételt biztosítok a workshopról. Többször is visszanézheted. Sőt, a kollégáiddal is megoszthatod!
Early bird kedvezmény
Ha hamarabb jelentkezel, olcsóbban fogsz hozzájutni a workshophoz, mint akik csak később eszmélnek.
Pénzvisszafizetési garancia
Ha a workshop végén jelzed, hogy nem erre számítottál, akkor visszafizetem a vételárat.
A Trello egy kiváló kezdőlökés a digitalizációban
Markó Tamás ajánlása a Trello képzés kapcsán

Jelentkezés véglegesítése
2024.04.24. - 05.15. |
ÉLŐ, online |
4 x 2 óra

- Végre belevágsz a digitalizációba, nem halogatod tovább
- Ellesed a legjobb KKV gyakorlatokat
- Automatizáltabb, hatékonyabb munkaszervezés
- Ezt garantáltan be tudod vezetni a csapatodnál

Normál jegy
- limitált létszám, max. 20 fő
- később is visszanézheted
- kollégákkal megosztható
- interaktív, sok kérdezési lehetőséggel
- kifejezetten KKV-knek
Profi Trello rendszerépítő válik belőled a workshop végére.
Önálló feladatok és alapos begyakorlás |
Folyamatos kérdezési lehetőség
📅 04.24 | 🕒 16:00-18:00
Bevezetés a Trello-ba
📅 05.02 | 🕒 16:00-18:00
Haladó Trello funkciók
📅 05.08 | 🕒 16:00-18:00
Trello alkalmazása a gyakorlatban I.
📅 05.15 | 🕒 16:00-18:00
Trello alkalmazása a gyakorlatban II.
Az online képzést Hende Balázs
Trello szakértő készítette és tartja meg.
Hende Balázs
Trello szakértő
Eszközöket és módszereket adok az embereknek, hogy könnyedén, szeretettel, hatékonyan dolgozhassanak együtt.
10+ év nagyvállalati környezetben szerzett (ügyfeleim pl. Telekom, Magyar Nemzeti Bank, Unicredit Bank) tapasztalattal rendelkezem rendszerfejlesztői tanácsadóként.
Később aztán felhagytam a multis léttel és immáron több mint 3 éve kisvállalkozásoknak segítek hatékonyabbá válni a digitalizáció révén.
Célom a Trello kurzussal, hogy a te cégednél is áltáthatóbbá, gyorsabbá, automatizáltabbá tegyük a belső munkaszervezést.
Minősített, felnőttképzési intézmény vagyunk
Kifejezetten a KKV szektorra specializálódtunk. Nyilvántartási számunk: B/2024/000191
Nálunk nem elméletben fogod megtanulni
Végig az egyéni és csoportot gyakorláson lesz a hangsúly, hogy utána nélkülünk is tudd használni.
Az üzletileg értékes funkciókra megyünk rá
A gyakorlatban ténylegesen használható és értéket teremtő funkciókat fogod megtanulni.
Ne előadásra számíts
A learning by doing elv alapján tanítunk, azaz már a képzés alatt aktívan használni fogod a rendszert.
Gyakori kérdések
Kérdésed van? Dilemmázol még? Ezek a leggyakrabban felmerült kérdések. Ha nem találod a választ, nyugodtan írj vagy hívj.
Minden alkalomról felvétel készül, mely korlátlan ideig visszanézhető. Így akkor is végig tudsz menni az anyagon utólag, ha nem tudsz élőben ott lenni.
Ha ez nem opció, akkor jelentkezz a következő időpontra. Jellemzően 2-3 havonta szokott lenni ilyen esemény.
Alapvetően semmi. Pont ez a lényég, hogy teljesen az alapoktól indulunk. Viszont tekintettel arra, hogy a rendszer megtanulása technikai tudást igényel, kell rendelkezned némi rutinnal és affinitással a digitális rendszerek kapcsán.
Eszközök terén csak egy webkamera és mikrofon szükséges a részvételhez.
Én még nem találkoztam olyannal, aki nem tudta volna megtanulni, ha tényleg akarta is. 🙂
A workshop létszámát max. 20 főben maximalizáltam azért, hogy mindenkre egyesével is oda tudjak figyelni
A worshop egy online, élő esemény lesz, szóval bárhonnan be tudsz csatlakozni, mindössze egy webkamera és mikrofon szükséges hozzá.
Az élő esemény azt jelenti, hogy nem felvételről fog menni, tehát ténylegesen lesz interakció 🙂 Kalkulálj azzal, hogy folyamatosan lesznek önállóan elvégzendő feladatok is.
Minden alkalom 16:00 és 18:00 között fog tartani. Az alkalmak során folyamatos interakcióban leszünk, szóval ne tervezz be mást.
Az normál ár 99.990 / fő / workshop. + 27% ÁFA. A számlát a Digitallwork.hu Kft. fogja kiállítani.
Early bird kedvezménnyel, illetve csoportosan olcsóbb.
Sokan az ingyenes verziót használják hosszú távon is. Előfizetés esetén érdemes 10$ / hó felhaszálónkénti árral kalkulálni. Bővebb info.
Nem! A rendszer magyar nyelvű felhasználói felülettel rendelkezik.
Abszolút! A korábbi résztvevők kb. fele használta már a rendszert, mégis egy csomó hasznos új tudást felszedett a workshopon.