Legyél a céged belső Monday.com rendszerépítője!
📅 2023.10.11 (szerda) | 💻 ÉLŐ, online workshop | 🕒 egész napos
- A legtapasztaltabb hazai szakértőtől tanulhatsz
- Megismered a hazai KKV legjobb gyakorlatokat
- Végre nem halogatod tovább a bevezetést
🚩 jelentkezési határidő
- 00nap
- 00óra
- 00perc
- 00mp

KKV cégvezetőknek készült, akik maguk szeretnék megtanulni.
Neked való ez a Monday.com workshop, ha magadra ismersz:

#1 KKV szektor számára készült
#2 Cégvezetőknek, belső felősöknek
#3 Ha alaposan megtanulnád
#4
Kezdőknek és újrakezdőknek
Limitált létszám, ne maradj le!
Én vagyok a legjobb választás Magyarországon arra, hogy megtanuld.
Ezért éri meg nálam megtanulni a Monday.com rendszer használatát:
Minősített Monday.com szakértő vagyok
Alaposan ismerem a rendszert, ráadásul a tudásom és tapasztalatom a hazai KKV szektorban szereztem.
Nekem van a legtöbb tapasztalatom itthon
Nincs más hazai szakértő, akinek ekkora tudása és tapasztalata lenne ebben a témában.
Rendkívül magas ügyfél elégedettség
Nem csak a munkám, hanem személyes küldetésem is a hazai KKV szektor digitalizációja.
🚩 jelentkezési határidő
- 00nap
- 00óra
- 00perc
- 00mp
Beszéljenek inkább az ügyfeleim helyettem,
hogy miért éri neked is a digitalizációba feketetni.

„A teljes gyártási, ügyfél és logisztikai folyamatot sikeresen átültettük a Monday és Make rendszerekbe. Egyes folyamataink teljesen automatizáltan működnek. Tamás kivételes partner, konstruktív és segít minden problémára megoldást találni.”

„Sokkal átláthatóbbak a folyamataink, egyértelműbbek a feladatok, és a hozzájuk tartozó felelősök valamint határidők. Nem utolsósorban jelentősen csökkent a „felesleges” levelezések száma. :-)”

„Megtaláltuk azt a rendszert ahol átlátható formában nyilván tudjuk tartani az aktuális projektjeinket, feladatainkat , ezzel heti több óra munkaidőt tudunk megtakarítani. Csökkent a hibák és az e-mailes kommunikációból eredő félreértések száma.”

„A munkatársi toborzást automatizáltuk, mely kb. heti 2-3 órát spórol meg nekünk. Ha majd az egész cégen végigvisszük ezt, szerintem min. 1 nap szabadidő felszabadul nekem cégvezetőként. :)”

„Automatizáltuk az ügyfél onboarding folyamatot, ami ezáltal nem csak profibb lett -amit az ügyfeleink éreznek-, hanem gyorsabb, kevesebb időt vesz el, így számszerűsíthető lett a megtérülése is. Nagyon örülök, hogy belevágtunk!”

„A KNK PR egy reklámügynökség, sok ügyféllel, rengeteg projekttel, több kreatív területtel, sok „művész” kollégával. A rendszer elhozta nekünk a biztonságot. A projektjeink adminisztrálása egyértelmű, az időfelhasználásunk hatékonyabb, és ráadásul még spóroltunk is vele.”

„Az ügyfél-kommunikációs folyamataink automatizálását és az egyedi ár kalkulátorunkat nem csak hatékony tanácsosakkal támogatta, hanem remekül kivitelezte. Így a rendelések átfutási ideje jelentősen csökkent.”

“A rendszer bevezetése óta egyértelműek a feladatkörök, a határidők és a prioritások, visszakövethető minden kommunikáció és látom, ki mennyire leterhelt. Nagyon hálás vagyok, hogy Tamás megtalált minket, a folyamataink leírása és tisztázása mellett nagyon hasznos, cégre és személyre szabott feladatkezelő programot kaptunk. “

„A fejlesztés összesen havi 10-20 munkaórát spórol meg nekünk. Nemcsak olcsóbb lett így a működésünk, hanem egyúttal a hibázás lehetősége is lecsökkent, ráadásul több idő jut a kreatív tevékenységekre.”

„Cégvezetőként heti 5-10 órát spórolnak meg nekem a bevezetett rendszerek. Kevesebb az adminisztráció és egyszerűbben tudok delegálni. Egy csomó feladatot már nem én végzek, emiatt lekerült rólam az »ezt is nekem kell megcsinálni« kognitív teher.”

„Átláthatóbb lett a cégem, könnyebben tudom követni a napi történéseket. Csökkent a felesleges adminisztráció, kevesebb a hibalehetőség. Rugalmas felépítésű a rendszer, így mindenki testre tudta szabni magának!”

„Sokkal átláthatóbbak a projektjeink, mind tervezésben, mind a munka egyes fázisaiban. Nagy segítséget nyújt az a pár automatizációs lépés amit eddig bevezettünk, fogunk majd még többet is használni!”

„Az elmúlt évben annyira megnövekedett a rendelések száma, hogy már lehetetlen volt átlátni a projektek állását és a saját teendőket. Amióta bevezettük a rendszert, újra átláthatóvá vált a belső működésünk! Nagyon leterheltek vagyunk, emiatt nehéz volt a fejlesztésre időt szánni. Örülünk, hogy végül megléptük, hiszen nagy terhet vesz le a rendszer a vállunkról, azzal, hogy mindenkinek értesítést küld a saját feladatáról és rálátást nyújt a többiek előrehaladására is.”

„Részletes, világos és cégreszabott forgatókönyvet kaptunk a cégműködés digitalizálására és a papírmentes irodára való átállásra. Mindezt gyorsan, a határidőket betartva, az előzetes elvárásoknak maximálisan megfelelve.”
Gyere el és tanuld meg normálisan, minthogy önállóan vesződj vele.
A végeláthatatlan halogatás helyett, jobban megéri velem gyorsan és hatékonyan megtanulni az alapokat.
Önálló boldogulás
Monday.com workshop
Limitált létszám, ne maradj le!
A workshopot a Monday.com minősített szakértője tartja
Minden külső minősítéssel rendelkezem, amit csak meg lehet szerezni a Monday.com kapcsán 🙂



Hatékonyabbá, ráadásul önműködővé válik a céged.
Egy igazi aranybánya ez a rendszer a KKV cégvezetők számára.
Időd szabadul fel
Nélküled is működni fog a céged, ráadásul pontosan az általad elvárt módon.
Hatékonyabbá válik a működés
Több profitod lesz, miközben a minőséget is stabilizálni tudod.
Végre átlátható lesz a céged
Pár perc alatt átlátod a céged működését, anélkül,hogy bárkivel külön egyeztetned kellene.

🚩 jelentkezési határidő
- 00nap
- 00óra
- 00perc
- 00mp
Nem találsz nálam tapasztaltabb szakértőt itthon.
Mélyen ismerem a Monday.com működését. Ráadásul a tapasztalatom a KKV szektorban szereztem meg.
🎁 Extrák, ha időben kapcsolsz
Jelentkezz mihamarabb és élj az extrákkal:
Visszanézhető lesz később is
Felvételt biztosítok a workshopról. Többször is visszanézheted, sőt a kollégáiddal is megoszthatod!
Belső sablonok ajándékba
Megosztom veled a belső sablonjaim a folyamatok hatékony leírásához.
Pénzvisszafizetési garancia
Ha a workshop végén jelzed, hogy nem erre számítottál, akkor visszafizetem a vételárat.
Csoportos kedvezmény
Hozd el a kollégáidat is és extra kedvezményt biztosítok a vételárból.
Early bird kedvezmény
Ha hamarabb jelentkezel, olcsóbban fogsz hozzájutni a workshophoz, mint akik csak később eszmélnek.
Workshop jelentkezés véglegezése
2023.10.11 (szerda) |
ÉLŐ, online |
egész napos

- Elsőként tedd a kosárba a workshopot, majd add meg az adataid.
- Fizesd ki bankkártyával vagy utalással.
- Ennyi az egész, már biztosítottad is a helyed 🙂

Normál jegy
- limitált létszám, max. 12 fő
- később is visszanézheted
- kollégákkal megosztható
- interaktív, sok kérdezi lehetőséggel
- KKV cégvezetőknek
Profi belső rendszerépítő válik belőled a workshop végére.
Gyakorlatias | 💻 Önálló feladatok | 🙋Folyamatos kérdezési lehetőség
#1 blokk |
9:00 - 10:30
Rendszeralapok begyakorlása
#2 blokk |
10:30 - 12:30
Komplex rendszerépítés A-Z-ig
#3 blokk |
13:00 - 15:00
Önálló műhelymunka
#4 blokk |
15:00 - 15:30
Admin. teendők
#5 blokk |
15:30 - 17:00
Extrák + Kérdezz-felelek
Az online workshopot Markó Tamás,
a digitallwork.hu alapítója készítette és tartja meg.

Markó Tamás
digitallwork.hu, alapító







Gyakori kérdések
Kérdésed van? Dilemmázol még? Ezek a leggyakrabban felmerült kérdések. Ha nem találod a választ, nyugodtan írj vagy hívj.
Alapvetően semmi. Pont ez a lényég, hogy teljesen az alapoktól indulunk. Viszont tekintettel arra, hogy a rendszer megtanulása technikai tudást igényel, kell rendelkezned némi rutinnal és affinitással a digitális rendszerek kapcsán.
Eszközök terén csak egy webkamera és mikrofon szükséges a részvételhez.
Én még nem találkoztam olyannal, aki nem tudta volna megtanulni, ha tényleg akarta is. 🙂
A jelentkezési határidő 10.10. A max. létszám pedig 12 fő, szóval ha ezt elérjük, akkor is lecsúsztál sajnos.
A workshop létszámát max. 12 főben maximalizáltam azért, hogy mindenkre egyesével is oda tudjak figyelni
2023.10.11 (szerda) 9:00 – 17:00
A worshop egy online, élő esemény lesz, szóval bárhonnan be tudsz csatlakozni, mindössze egy webkamera és mikrofon szükséges hozzá.
Az élő esemény azt jelenti, hogy nem felvételről fog menni, tehát ténylegesen lesz interakció 🙂 Kalkulálj azzal, hogy folyamatosan lesznek önállóan elvégzendő feladatok is.
9:00 és 17:00 között fog tartani (szünetekkel). A worshop közben folyamatos interakcióban leszünk, szóval ne tervezz be mást.
Az ár 79.990 / fő / workshop. + 0% ÁFA. A számlát Markó Tamás E.V. fogja kiállítani. Fizetni a jelentkezés véglegezését követően kell (előtte még hívlak telefonon a részletek kapcsán).
Early bird kedvezménnyel, illetve csoportosan olcsóbb.
Érdemes nagyságrendileg kb. nettó 5000 Ft / hó / felhasználó díjjal kalkulálni. További információt itt találsz.
A rendszer nyelve angol, de alapvetően nem szükséges nyelvtudás hozzájuk.
Azt a példát szoktam mondani, hogy ha a Windows-t is átállítanád magadnak angol nyelvre, akkor is elboldogulnál vele, hiszen már rutinból tudod, hová kell kattintani.
Ugyanez lesz ezeknél a rendszerkenél is, ráadásul a szerkeszthető dolgokat, nyilván magyarul is ugyanúgy fel tudod vinni. Nem egy olyan ügyfelem van egyébként, aki egyáltalán nem beszél angolul, mégis magabiztosan használja.