Legyél a céged belső Monday.com rendszerépítője!

📅 2023.10.11 (szerda) | 💻 ÉLŐ, online workshop | 🕒 egész napos

🚩 jelentkezési határidő

  • 00nap
  • 00óra
  • 00perc
  • 00mp
Monday.com képernyőmegosztás konzultáció közben

KKV cégvezetőknek készült, akik maguk szeretnék megtanulni.

Neked való ez a Monday.com workshop, ha magadra ismersz:

#1
KKV szektor számára készült

Kifejezetten KKV cégeknek lett összeálítotva a workshop tematika.

#2
Cégvezetőknek, belső felősöknek

Cégvezetőknek vagy a bevezetésért felelős munkatársaknak.

#3
Ha alaposan megtanulnád

Ide most olyan jelentkezőket várok, akik a cégen belül tartanák ezt a tudást.

#4
Kezdőknek és újrakezdőknek

Ha most vágnál bele, de akkor is, ha egy ideje már használGATod.

✨ Limitált létszám, ne maradj le!

max. 0

Én vagyok a legjobb választás Magyarországon arra, hogy megtanuld.

Ezért éri meg nálam megtanulni a Monday.com rendszer használatát:

Minősített Monday.com szakértő vagyok

Alaposan ismerem a rendszert, ráadásul a tudásom és tapasztalatom a hazai KKV szektorban szereztem.

Nekem van a legtöbb tapasztalatom itthon

Nincs más hazai szakértő, akinek ekkora tudása és tapasztalata lenne ebben a témában.

Rendkívül magas ügyfél elégedettség

Nem csak a munkám, hanem személyes küldetésem is a hazai KKV szektor digitalizációja.

🚩 jelentkezési határidő

  • 00nap
  • 00óra
  • 00perc
  • 00mp

Beszéljenek inkább az ügyfeleim helyettem,

hogy miért éri neked is a digitalizációba feketetni.

„A teljes gyártási, ügyfél és logisztikai folyamatot sikeresen átültettük a Monday és Make rendszerekbe. Egyes folyamataink teljesen automatizáltan működnek. Tamás kivételes partner, konstruktív és segít minden problémára megoldást találni.”

Stumpf Balázs
cégvezető, UDOOR Fürdőkádajtó

„Sokkal átláthatóbbak a folyamataink, egyértelműbbek a feladatok, és a hozzájuk tartozó felelősök valamint határidők. Nem utolsósorban jelentősen csökkent a „felesleges” levelezések száma. :-)”

Király Krisztián
cégvezető, Konverzió Mester

„Megtaláltuk azt a rendszert ahol átlátható formában nyilván tudjuk tartani az aktuális projektjeinket, feladatainkat , ezzel heti több óra munkaidőt tudunk megtakarítani. Csökkent a hibák és az e-mailes kommunikációból eredő félreértések száma.”

Kőházi Zoltán
ügyvezető, Vendinvest

„A munkatársi toborzást automatizáltuk, mely kb. heti 2-3 órát spórol meg nekünk. Ha majd az egész cégen végigvisszük ezt, szerintem min. 1 nap szabadidő felszabadul nekem cégvezetőként. :)”

Bliszkó Gábor
cégvezető, BeOnWeb

„Automatizáltuk az ügyfél onboarding folyamatot, ami ezáltal nem csak profibb lett -amit az ügyfeleink éreznek-, hanem gyorsabb, kevesebb időt vesz el, így számszerűsíthető lett a megtérülése is. Nagyon örülök, hogy belevágtunk!”

Matykó Noémi

„A KNK PR egy reklámügynökség, sok ügyféllel, rengeteg projekttel, több kreatív területtel, sok „művész” kollégával. A rendszer elhozta nekünk a biztonságot. A projektjeink adminisztrálása egyértelmű, az időfelhasználásunk hatékonyabb, és ráadásul még spóroltunk is vele.”

Knapcsek Katalin
tulajdonos, KNK PR & Média

„Az ügyfél-kommunikációs folyamataink automatizálását és az egyedi ár kalkulátorunkat nem csak hatékony tanácsosakkal támogatta, hanem remekül kivitelezte. Így a rendelések átfutási ideje jelentősen csökkent.”

Kocsi László
tulajdonos, Rapidnyomda.hu

“A rendszer bevezetése óta egyértelműek a feladatkörök, a határidők és a prioritások, visszakövethető minden kommunikáció és látom, ki mennyire leterhelt. Nagyon hálás vagyok, hogy Tamás megtalált minket, a folyamataink leírása és tisztázása mellett nagyon hasznos, cégre és személyre szabott feladatkezelő programot kaptunk. “

Losonczi Éva
tulajdonos, ConceptFlow

„A fejlesztés összesen havi 10-20 munkaórát spórol meg nekünk. Nemcsak olcsóbb lett így a működésünk, hanem egyúttal a hibázás lehetősége is lecsökkent, ráadásul több idő jut a kreatív tevékenységekre.”

Szabó Szilveszter
tulajdonos, Lasemedia

„Cégvezetőként heti 5-10 órát spórolnak meg nekem a bevezetett rendszerek. Kevesebb az adminisztráció és egyszerűbben tudok delegálni. Egy csomó feladatot már nem én végzek, emiatt lekerült rólam az »ezt is nekem kell megcsinálni« kognitív teher.”

Scherzer Marcell
tulajdonos, Blue Marketing

„Átláthatóbb lett a cégem, könnyebben tudom követni a napi történéseket. Csökkent a felesleges adminisztráció, kevesebb a hibalehetőség. Rugalmas felépítésű a rendszer, így mindenki testre tudta szabni magának!”

Kocsis Csaba
tulajdonos, Avadoo Design Studio

„Sokkal átláthatóbbak a projektjeink, mind tervezésben, mind a munka egyes fázisaiban. Nagy segítséget nyújt az a pár automatizációs lépés amit eddig bevezettünk, fogunk majd még többet is használni!”

Ványi Rajmond
tulajdonos, Superior Pentest

„Az elmúlt évben annyira megnövekedett a rendelések száma, hogy már lehetetlen volt átlátni a projektek állását és a saját teendőket. Amióta bevezettük a rendszert, újra átláthatóvá vált a belső működésünk! Nagyon leterheltek vagyunk, emiatt nehéz volt a fejlesztésre időt szánni. Örülünk, hogy végül megléptük, hiszen nagy terhet vesz le a rendszer a vállunkról, azzal, hogy mindenkinek értesítést küld a saját feladatáról és rálátást nyújt a többiek előrehaladására is.”

Görgényi Hajni
tulajdonos, NTDisplay

„Részletes, világos és cégreszabott forgatókönyvet kaptunk a cégműködés digitalizálására és a papírmentes irodára való átállásra. Mindezt gyorsan, a határidőket betartva, az előzetes elvárásoknak maximálisan megfelelve.”

Farkasné Kun Györgyi
tulajdonos, Top Full Clean

Gyere el és tanuld meg normálisan, minthogy önállóan vesződj vele.

A végeláthatatlan halogatás helyett, jobban megéri velem gyorsan és hatékonyan megtanulni az alapokat.

Önálló boldogulás

Neked kell vérrel-verjtékkel kitapasztalnod a működést.
Egy csomó időd és energiád elmegy a rendszer megtanulására.
A végtelenségig halogatod a rendszer bevezetését.
Bonyolult a rendszer, el lehet veszni a részletekben.
Nem igazán tudod kivel átbeszélni szakértői szinten.
Lassú, hosszasan elnyúló bevezetési folyamat, mely idő és pénz igényes.

Monday.com workshop

Megismered a hazai KKV specifikus legjobb gyakorlatokat.
Célirányosan rászánsz 1 napot a workshopra és megtanulod.
Végre-valahára belevágsz és hamar látod is üzleti hasznát.
Gyakorlatias tudást kapsz, a lényegre fókuszálunk.
Egy inpiráló közegben leszel, hasonszőrű cégvezetőkkel.
Útmutatót kapsz a rendszer hatékony és gyors bevezetésére.

✨ Limitált létszám, ne maradj le!

max. 0

A workshopot a Monday.com minősített szakértője tartja

Minden külső minősítéssel rendelkezem, amit csak meg lehet szerezni a Monday.com kapcsán 🙂

Monday partner logo

Hatékonyabbá, ráadásul önműködővé válik a céged.

Egy igazi aranybánya ez a rendszer a KKV cégvezetők számára.

Időd szabadul fel

Nélküled is működni fog a céged, ráadásul pontosan az általad elvárt módon.

Hatékonyabbá válik a működés

Több profitod lesz, miközben a minőséget is stabilizálni tudod.

Végre átlátható lesz a céged

Pár perc alatt átlátod a céged működését, anélkül,hogy bárkivel külön egyeztetned kellene.

🚩 jelentkezési határidő

  • 00nap
  • 00óra
  • 00perc
  • 00mp

Nem találsz nálam tapasztaltabb szakértőt itthon.

Mélyen ismerem a Monday.com működését. Ráadásul a tapasztalatom a KKV szektorban szereztem meg.

0 +
komplex digitalizációs projekt
0 +
szakértői óra a témában

🎁 Extrák, ha időben kapcsolsz

Jelentkezz mihamarabb és élj az extrákkal:

Visszanézhető lesz később is

Felvételt biztosítok a workshopról. Többször is visszanézheted, sőt a kollégáiddal is megoszthatod!

Belső sablonok ajándékba

Megosztom veled a belső sablonjaim a folyamatok hatékony leírásához.

Pénzvisszafizetési garancia

Ha a workshop végén jelzed, hogy nem erre számítottál, akkor visszafizetem a vételárat.

Csoportos kedvezmény

Hozd el a kollégáidat is és extra kedvezményt biztosítok a vételárból.

Early bird kedvezmény

Ha hamarabb jelentkezel, olcsóbban fogsz hozzájutni a workshophoz, mint akik csak később eszmélnek.

Workshop jelentkezés véglegezése

📅 2023.10.11 (szerda) | 💻 ÉLŐ, online | 🕒 egész napos

  1. Elsőként tedd a kosárba a workshopot, majd add meg az adataid.
  2. Fizesd ki bankkártyával vagy utalással.
  3. Ennyi az egész, már biztosítottad is a helyed 🙂
"Csak akkor ajánlom Neked Tamást, ha komolyan gondolod, hogy szeretnél egyről a kettőre jutni. A folyamat végére szervezettebb céget fogsz kapni, ez biztos. :-)"
Scherzer Marcell
tulajdonos, Blue Marketing

Normál jegy

79.990 Ft
  • limitált létszám, max. 12 fő
  • később is visszanézheted
  • kollégákkal megosztható
  • interaktív, sok kérdezi lehetőséggel
  • KKV cégvezetőknek

Profi belső rendszerépítő válik belőled a workshop végére.

Gyakorlatias | 💻 Önálló feladatok | 🙋Folyamatos kérdezési lehetőség

#1 blokk | 🕒 9:00 - 10:30

Rendszeralapok begyakorlása

regisztráció és bejelentkezés
navigáció az oldalon
alapbeállítások és alapfogalmak
értesítések
saját feladatok kezelése
új elem létrehozás/törlés
keresés
kommunikáció a rendszeren belül

#2 blokk | 🕒 10:30 - 12:30

Komplex rendszerépítés A-Z-ig

leképezés módjai (pro-kontra)
egyéni mezők, oszlopok
automatizmusok
riportok
nézetek és szűrők
adatok megjelenítésének módjai
jogosultságok beállítása
külső integrációk

#3 blokk | 🕒 13:00 - 15:00

Önálló műhelymunka

eddig tanultak begyakorlása
példa munkafolyamat önálló kidolgozása
végeredmény prezentálása
tapasztalatok közös átbeszélése

#4 blokk | 🕒 15:00 - 15:30

Admin. teendők

felhasználók hozzáadása, törlése
csomagok és az előfizetés menete
jogosultságok beállítása
adatvédelem
rendszer napló
archiválás
törölt elemek visszaállítása

#5 blokk | 🕒 15:30 - 17:00

Extrák + Kérdezz-felelek

hasznos plugin-ok
ajánlott kiegészítő szoftverek
saját sablonok a folyamatleírásra
okostelefon alkalmazás
a bevezetés legjobb gyakorlatai
kérdezési lehetőség

Az online workshopot Markó Tamás,

a digitallwork.hu alapítója készítette és tartja meg.

Markó Tamás
digitallwork.hu, alapító
KKV cégvezetőket segítek abban, hogy a mindennapi tűzoltás helyett kiszámítható és költséghatékony legyen a belső működésük!
1000+ szakértői órával és 50+ sikeres ügyfélprojektel a hátam mögött hoztam létre a workshop-ot, mely tényleg a legjobb gyakorlatokat tartalmazza.
A workshop-on te is elsajátíthatod a Monday.com rendszer alapjait, mely nagy-nagy segítség lesz, hogy egy valóban hatékony, akár önműködő céget építs.
ClickUp partner logo
Monday partner logo
Asana partner logo

Gyakori kérdések

Kérdésed van? Dilemmázol még? Ezek a leggyakrabban felmerült kérdések. Ha nem találod a választ, nyugodtan írj vagy hívj.

Alapvetően semmi. Pont ez a lényég, hogy teljesen az alapoktól indulunk. Viszont tekintettel arra, hogy a rendszer megtanulása technikai tudást igényel, kell rendelkezned némi rutinnal és affinitással a digitális rendszerek kapcsán.

Eszközök terén csak egy webkamera és mikrofon szükséges a részvételhez.

Én még nem találkoztam olyannal, aki nem tudta volna megtanulni, ha tényleg akarta is. 🙂

A jelentkezési határidő 10.10.  A max. létszám pedig 12 fő, szóval ha ezt elérjük, akkor is lecsúsztál sajnos.

A workshop létszámát max. 12 főben maximalizáltam azért, hogy mindenkre egyesével is oda tudjak figyelni

2023.10.11 (szerda) 9:00 – 17:00

A worshop egy online, élő esemény lesz, szóval bárhonnan be tudsz csatlakozni, mindössze egy webkamera és mikrofon szükséges hozzá.

Az élő esemény azt jelenti, hogy nem felvételről fog menni, tehát ténylegesen lesz interakció 🙂 Kalkulálj azzal, hogy folyamatosan lesznek önállóan elvégzendő feladatok is.

9:00 és 17:00 között fog tartani (szünetekkel). A worshop közben folyamatos interakcióban leszünk, szóval ne tervezz be mást.

Az ár 79.990 / fő / workshop. + 0% ÁFA. A számlát Markó Tamás E.V. fogja kiállítani. Fizetni a jelentkezés véglegezését követően kell (előtte még hívlak telefonon a részletek kapcsán). 

Early bird kedvezménnyel, illetve csoportosan olcsóbb.

Érdemes nagyságrendileg kb. nettó 5000 Ft / hó / felhasználó díjjal kalkulálni. További információt itt találsz.

A rendszer nyelve angol, de alapvetően nem szükséges nyelvtudás hozzájuk.

Azt a példát szoktam mondani, hogy ha a Windows-t is átállítanád magadnak angol nyelvre, akkor is elboldogulnál vele, hiszen már rutinból tudod, hová kell kattintani.

Ugyanez lesz ezeknél a rendszerkenél is, ráadásul a szerkeszthető dolgokat, nyilván magyarul is ugyanúgy fel tudod vinni. Nem egy olyan ügyfelem van egyébként, aki egyáltalán nem beszél angolul, mégis magabiztosan használja.

Még mindig nem találod a választ? Nyugodtan vedd fel velem a kapcsolatot és szívesen segítek.