Letisztult működés és átláthatóság a cégedben, több szabadidő neked!

Projektmenedzsment rendszereket segítek bevezetni KKV igényekre szabva.

Nem elég hatékonyan működik a céged?

Miközben cégvezetőként pedig már majd megszakadsz?

Túlterhelt vagy cégvezetőként?

Kezd káoszos lenni a működésed?

Egyre kevésbé látod át a saját céged?

Alakítsd át a céged egy önműködő, profittermelő gépezetté.

Majd bízd rá a mindennapi üzemeltetés nyűgjét egy projektmenedzsment rendszerre.

Hatékonyabbá válik a céged és készen állsz a további növekedésre,

ráadásul cégvezetőként, a saját életed is könnyebbé válik.

#1 Időd szabadul fel cégvezetőként

#2 Hatékonyabbá válik a működés

#3 Végre átlátható lesz a céged

Önműködővé válik a céged, nem kell többé a személyes közreműködésed!

Automatizáld be a feladatokat a projektmenedzsment rendszerben!

onboarding

#1

Gombnyomással vagy automatikusan létrejövő feladat és projektsablonok. Konkrét munkautasítással, felelős és határidő megjelölésével.

#2

Neked elég csak egyszer átgondolni a lépéseket. Utána  a rendszer újra és újra kiosztja a feladatokat és értesít mindenkit a határidőkről.

#3

Garantáltan nem felejtetek el semmi feladatot. Neked pedig felszabadul egy csomó időd, hiszen helyetted is kiosztja és ellenőrzi a feladatokat!

Seperc alatt átlátod a céged teljes működését.

Otthonról is rálátsz a történésekre, anélkül, hogy bárkit fel kéne hívnod ezért külön.

Mostantól nemcsak a szubjektív megérzéseidre vagy a szóbeli beszámolókra kell támaszkodnod, az adatok alapján tudsz dönteni!

Csak egy automatikus riportot kell megnyitnod, melyben precízen vezetve van a projektek állása és az elvégzett munka.

Gyorsan és hatékonyan tudsz intézkedni és kommunikálni a vezetői elvárásaidat, mindezt a rendszeren belül!

Költséghatékonnyá és precízzé válik a működésed, akár csak egy gyárnál.

Több profitod marad, miközben stabilizálod a minőséget is.

#1

Mindenki tudni fogja dolgát és az elvárásokat, anélkül, hogy aktívan belefolynál a dolgokba.

#2

Nem kell feleslegesen tovább növelni a csapat létszámát ahhoz, hogy növelni tudd a bevételt.

#3

Sokkal kevesebb idő kell az új kollégák betanítására, hiszen minden munkafolyamat alaposan le lesz tisztázva.

Ne a szerencsére bízd a rendszer bevezetés sikerességét,

feltétlen kérj szakértői támogatást bevezetéshez!

Az ügyviteli rendszer bevezetési projektek megfelelő támogatás hiányában
55-75%-a
sikertelenül zárul, azaz végül nem teljesíti be a kitűzött célját.*

Ehhez képest nálam

80%-nál
is magasabb az ügyfél-elégedettség, azaz velem gyakorlatilag megháromszorozod a siker esélyét!

*Forrás: Gartner.com

Hivatalos partnere vagyok a legjobb rendszereknek

alaposan ismerem a felsorolt projektmenedzsment rendszerek működését, átadom a legjobb gyakorlatokat.

Erre számíthatsz, ha jelentkezel hozzám,

így néz ki nálam a folyamat a szerződéskötésig.

#1
telefonos igényfelmérés

A jelentkezést követő rövid időn belül felhívlak telefonon. Átbeszéljük a helyzeted és pontosítjuk az igényeket.

#2
online konzultáció

Tartok neked egy cégreszabott, online bemutatót/konzultációt, ahol részletesen is meg tudod nézni a kiválasztott rendszert.

#3
árajánlat

Prezentálom neked a cégedre szabott árjanlatom, melyet ha elfogadsz, már indulhat is a munka.

Díjmentes telefonos konzultáció

    Ügyfeleim visszajelzése

    a közös munka üzleti eredményességéről!

    „A teljes gyártási, ügyfél és logisztikai folyamatot sikeresen átültettük a Monday és Make rendszerekbe. Egyes folyamataink teljesen automatizáltan működnek. Tamás kivételes partner, konstruktív és segít minden problémára megoldást találni.”

    Stumpf Balázs
    cégvezető, UDOOR Fürdőkádajtó

    „Sokkal átláthatóbbak a folyamataink, egyértelműbbek a feladatok, és a hozzájuk tartozó felelősök valamint határidők. Nem utolsósorban jelentősen csökkent a „felesleges” levelezések száma. :-)”

    Király Krisztián
    cégvezető, Konverzió Mester

    „Megtaláltuk azt a rendszert ahol átlátható formában nyilván tudjuk tartani az aktuális projektjeinket, feladatainkat , ezzel heti több óra munkaidőt tudunk megtakarítani. Csökkent a hibák és az e-mailes kommunikációból eredő félreértések száma.”

    Kőházi Zoltán
    ügyvezető, Vendinvest

    „A munkatársi toborzást automatizáltuk, mely kb. heti 2-3 órát spórol meg nekünk. Ha majd az egész cégen végigvisszük ezt, szerintem min. 1 nap szabadidő felszabadul nekem cégvezetőként. :)”

    Bliszkó Gábor
    cégvezető, BeOnWeb

    „Automatizáltuk az ügyfél onboarding folyamatot, ami ezáltal nem csak profibb lett -amit az ügyfeleink éreznek-, hanem gyorsabb, kevesebb időt vesz el, így számszerűsíthető lett a megtérülése is. Nagyon örülök, hogy belevágtunk!”

    Matykó Noémi

    „A KNK PR egy reklámügynökség, sok ügyféllel, rengeteg projekttel, több kreatív területtel, sok „művész” kollégával. A rendszer elhozta nekünk a biztonságot. A projektjeink adminisztrálása egyértelmű, az időfelhasználásunk hatékonyabb, és ráadásul még spóroltunk is vele.”

    Knapcsek Katalin
    tulajdonos, KNK PR & Média

    „Az ügyfél-kommunikációs folyamataink automatizálását és az egyedi ár kalkulátorunkat nem csak hatékony tanácsosakkal támogatta, hanem remekül kivitelezte. Így a rendelések átfutási ideje jelentősen csökkent.”

    Kocsi László
    tulajdonos, Rapidnyomda.hu

    “A rendszer bevezetése óta egyértelműek a feladatkörök, a határidők és a prioritások, visszakövethető minden kommunikáció és látom, ki mennyire leterhelt. Nagyon hálás vagyok, hogy Tamás megtalált minket, a folyamataink leírása és tisztázása mellett nagyon hasznos, cégre és személyre szabott feladatkezelő programot kaptunk. “

    Losonczi Éva
    tulajdonos, ConceptFlow

    „A fejlesztés összesen havi 10-20 munkaórát spórol meg nekünk. Nemcsak olcsóbb lett így a működésünk, hanem egyúttal a hibázás lehetősége is lecsökkent, ráadásul több idő jut a kreatív tevékenységekre.”

    Szabó Szilveszter
    tulajdonos, Lasemedia

    „Cégvezetőként heti 5-10 órát spórolnak meg nekem a bevezetett rendszerek. Kevesebb az adminisztráció és egyszerűbben tudok delegálni. Egy csomó feladatot már nem én végzek, emiatt lekerült rólam az »ezt is nekem kell megcsinálni« kognitív teher.”

    Scherzer Marcell
    tulajdonos, Blue Marketing

    „Átláthatóbb lett a cégem, könnyebben tudom követni a napi történéseket. Csökkent a felesleges adminisztráció, kevesebb a hibalehetőség. Rugalmas felépítésű a rendszer, így mindenki testre tudta szabni magának!”

    Kocsis Csaba
    tulajdonos, Avadoo Design Studio

    „Sokkal átláthatóbbak a projektjeink, mind tervezésben, mind a munka egyes fázisaiban. Nagy segítséget nyújt az a pár automatizációs lépés amit eddig bevezettünk, fogunk majd még többet is használni!”

    Ványi Rajmond
    tulajdonos, Superior Pentest

    „Az elmúlt évben annyira megnövekedett a rendelések száma, hogy már lehetetlen volt átlátni a projektek állását és a saját teendőket. Amióta bevezettük a rendszert, újra átláthatóvá vált a belső működésünk! Nagyon leterheltek vagyunk, emiatt nehéz volt a fejlesztésre időt szánni. Örülünk, hogy végül megléptük, hiszen nagy terhet vesz le a rendszer a vállunkról, azzal, hogy mindenkinek értesítést küld a saját feladatáról és rálátást nyújt a többiek előrehaladására is.”

    Görgényi Hajni
    tulajdonos, NTDisplay

    „Részletes, világos és cégreszabott forgatókönyvet kaptunk a cégműködés digitalizálására és a papírmentes irodára való átállásra. Mindezt gyorsan, a határidőket betartva, az előzetes elvárásoknak maximálisan megfelelve.”

    Farkasné Kun Györgyi
    tulajdonos, Top Full Clean

    Tegyük együtt átláthatóbbá, költséghatékonyabbá a céged,

    miközben egy csomó időt felszabadítunk neked cégvezetőként!

    Markó Tamás

    alapító
    KKV cégvezetőket segítek abban, hogy a mindennapi tűzoltás helyett kiszámítható és költséghatékony legyen a belső működésük!
    Nemcsak tanácsokat adok az ügyfeleimnek, hanem én is feltűröm az ingujjam és végigviszem velük ezeket a digitalizációs vagy automatizációs projekteket, addig amíg tényleg kimutatható lesz az üzleti hasznuk!
    Bízom benne, hogy hamarosan te is megtapasztalhatod a digitalizáció előnyeit a gyakorlatban. Tedd meg ehhez az első lépést és lépj velem kapcsolatba.
    Kiemelt minősítéseim:
    ClickUp partner logo
    Monday partner logo
    Asana partner logo
    Copyright © digitallwork.hu | 2022
    Markó Tamás E. V. adószám: 56222337-1-43