
Letisztult működés és átláthatóság a cégedben, több szabadidő neked!
Projektmenedzsment rendszereket segítek bevezetni KKV igényekre szabva.

Nem elég hatékonyan működik a céged?
Miközben cégvezetőként pedig már majd megszakadsz?

Túlterhelt vagy cégvezetőként?
- Szeretnéd, ha a közvetlen irányításod nélkül is jól működne a céged.
- A mindennapi tűzoltás helyett végre a vállalkozásod fejlesztésére szeretnél koncentrálni.
- Szívesen elmennél végre úgy nyaralni, hogy nem csörög folyton a telefon.
Kezd káoszos lenni a működésed?
- Nem hatékonyan dolgozik a csapat, emiatt alacsonyabb a profit arány, mint ami lehetne.
- Egy lassabb, körülményesebb, bonyolultabb a belső működésetek.
- Mindenki kicsit a saját szájíze szerint végzi a munkát, emiatt váltakozó, nem egységes a minőség.


Egyre kevésbé látod át a saját céged?
- Egy csomó kutakodás vagy folyamatos kapcsolattartás kell ahhoz, hogy képbe kerülj a saját cégedről.
- Nem mindig világos, hogy ki hol tart éppen, vagy hogy haladnak a projektek.
- Se a kollégák valós teljesítménye vagy munkaterheltsége.
Alakítsd át a céged egy önműködő, profittermelő gépezetté.
Majd bízd rá a mindennapi üzemeltetés nyűgjét egy projektmenedzsment rendszerre.

Hatékonyabbá válik a céged és készen állsz a további növekedésre,
ráadásul cégvezetőként, a saját életed is könnyebbé válik.
#1 Időd szabadul fel cégvezetőként
- Nélküled is működni fog a céged, ráadásul pontosan az általad elvárt módon.
- El tudsz végre kezdeni a céged fejlesztésén dolgozni, ahelyett, hogy folyton tűzet oltanál.
- Lesz végre időd kikapcsolódni, feltöltődni, többet lenni a családoddal.


#2 Hatékonyabbá válik a működés
- Képessé válik a meglévő csapatod több ügyfél kiszolgálására a minőség megtartásával.
- Növekszik a profit arány, illetve az egy főre eső termelékenység.
- Begyorsulnak a belső folyamatok, ráadásul mindenki egységes minőségben fog dolgozni.
#3 Végre átlátható lesz a céged
- Pár perc alatt átlátod a céged működését, anélkül,hogy bárkivel külön egyeztetned kellene.
- Valós képed lesz a tényleges munkaterheltségről, illetve a kollégák teljesítményéről.
- Okostelefonról is képbe kerülsz a történésekről. Nem kell többé státusz meetingekre járni.

Önműködővé válik a céged, nem kell többé a személyes közreműködésed!
Automatizáld be a feladatokat a projektmenedzsment rendszerben!

#1
Gombnyomással vagy automatikusan létrejövő feladat és projektsablonok. Konkrét munkautasítással, felelős és határidő megjelölésével.
#2
Neked elég csak egyszer átgondolni a lépéseket. Utána a rendszer újra és újra kiosztja a feladatokat és értesít mindenkit a határidőkről.
#3
Garantáltan nem felejtetek el semmi feladatot. Neked pedig felszabadul egy csomó időd, hiszen helyetted is kiosztja és ellenőrzi a feladatokat!
Seperc alatt átlátod a céged teljes működését.
Otthonról is rálátsz a történésekre, anélkül, hogy bárkit fel kéne hívnod ezért külön.
Mostantól nemcsak a szubjektív megérzéseidre vagy a szóbeli beszámolókra kell támaszkodnod, az adatok alapján tudsz dönteni!
Csak egy automatikus riportot kell megnyitnod, melyben precízen vezetve van a projektek állása és az elvégzett munka.
Gyorsan és hatékonyan tudsz intézkedni és kommunikálni a vezetői elvárásaidat, mindezt a rendszeren belül!

Költséghatékonnyá és precízzé válik a működésed, akár csak egy gyárnál.
Több profitod marad, miközben stabilizálod a minőséget is.
#1
Mindenki tudni fogja dolgát és az elvárásokat, anélkül, hogy aktívan belefolynál a dolgokba.
#2
Nem kell feleslegesen tovább növelni a csapat létszámát ahhoz, hogy növelni tudd a bevételt.

#3
Sokkal kevesebb idő kell az új kollégák betanítására, hiszen minden munkafolyamat alaposan le lesz tisztázva.
Ne a szerencsére bízd a rendszer bevezetés sikerességét,
feltétlen kérj szakértői támogatást bevezetéshez!
Ehhez képest nálam
*Forrás: Gartner.com
Hivatalos partnere vagyok a legjobb rendszereknek
alaposan ismerem a felsorolt projektmenedzsment rendszerek működését, átadom a legjobb gyakorlatokat.



Erre számíthatsz, ha jelentkezel hozzám,
így néz ki nálam a folyamat a szerződéskötésig.
#1
telefonos igényfelmérés
A jelentkezést követő rövid időn belül felhívlak telefonon. Átbeszéljük a helyzeted és pontosítjuk az igényeket.
#2
online konzultáció
Tartok neked egy cégreszabott, online bemutatót/konzultációt, ahol részletesen is meg tudod nézni a kiválasztott rendszert.
#3
árajánlat
Prezentálom neked a cégedre szabott árjanlatom, melyet ha elfogadsz, már indulhat is a munka.
Díjmentes telefonos konzultáció
- Nem érdemes tovább halogatni a bevezetést. Tedd meg még ma az első lépést a hatékonyabb belső működés irányába.
- Jelentkezz hozzám egy kötelezettségmentes, díjmentes, kb. 20 perces telefonos konzultációra.
- Átbeszéljük a céged helyzetét, megválaszolom a kérdéseid, majd egyeztetünk a továbblépésről.
Ügyfeleim visszajelzése
a közös munka üzleti eredményességéről!

„A teljes gyártási, ügyfél és logisztikai folyamatot sikeresen átültettük a Monday és Make rendszerekbe. Egyes folyamataink teljesen automatizáltan működnek. Tamás kivételes partner, konstruktív és segít minden problémára megoldást találni.”

„Sokkal átláthatóbbak a folyamataink, egyértelműbbek a feladatok, és a hozzájuk tartozó felelősök valamint határidők. Nem utolsósorban jelentősen csökkent a „felesleges” levelezések száma. :-)”

„Megtaláltuk azt a rendszert ahol átlátható formában nyilván tudjuk tartani az aktuális projektjeinket, feladatainkat , ezzel heti több óra munkaidőt tudunk megtakarítani. Csökkent a hibák és az e-mailes kommunikációból eredő félreértések száma.”

„A munkatársi toborzást automatizáltuk, mely kb. heti 2-3 órát spórol meg nekünk. Ha majd az egész cégen végigvisszük ezt, szerintem min. 1 nap szabadidő felszabadul nekem cégvezetőként. :)”

„Automatizáltuk az ügyfél onboarding folyamatot, ami ezáltal nem csak profibb lett -amit az ügyfeleink éreznek-, hanem gyorsabb, kevesebb időt vesz el, így számszerűsíthető lett a megtérülése is. Nagyon örülök, hogy belevágtunk!”

„A KNK PR egy reklámügynökség, sok ügyféllel, rengeteg projekttel, több kreatív területtel, sok „művész” kollégával. A rendszer elhozta nekünk a biztonságot. A projektjeink adminisztrálása egyértelmű, az időfelhasználásunk hatékonyabb, és ráadásul még spóroltunk is vele.”

„Az ügyfél-kommunikációs folyamataink automatizálását és az egyedi ár kalkulátorunkat nem csak hatékony tanácsosakkal támogatta, hanem remekül kivitelezte. Így a rendelések átfutási ideje jelentősen csökkent.”

“A rendszer bevezetése óta egyértelműek a feladatkörök, a határidők és a prioritások, visszakövethető minden kommunikáció és látom, ki mennyire leterhelt. Nagyon hálás vagyok, hogy Tamás megtalált minket, a folyamataink leírása és tisztázása mellett nagyon hasznos, cégre és személyre szabott feladatkezelő programot kaptunk. “

„A fejlesztés összesen havi 10-20 munkaórát spórol meg nekünk. Nemcsak olcsóbb lett így a működésünk, hanem egyúttal a hibázás lehetősége is lecsökkent, ráadásul több idő jut a kreatív tevékenységekre.”

„Cégvezetőként heti 5-10 órát spórolnak meg nekem a bevezetett rendszerek. Kevesebb az adminisztráció és egyszerűbben tudok delegálni. Egy csomó feladatot már nem én végzek, emiatt lekerült rólam az »ezt is nekem kell megcsinálni« kognitív teher.”

„Átláthatóbb lett a cégem, könnyebben tudom követni a napi történéseket. Csökkent a felesleges adminisztráció, kevesebb a hibalehetőség. Rugalmas felépítésű a rendszer, így mindenki testre tudta szabni magának!”

„Sokkal átláthatóbbak a projektjeink, mind tervezésben, mind a munka egyes fázisaiban. Nagy segítséget nyújt az a pár automatizációs lépés amit eddig bevezettünk, fogunk majd még többet is használni!”

„Az elmúlt évben annyira megnövekedett a rendelések száma, hogy már lehetetlen volt átlátni a projektek állását és a saját teendőket. Amióta bevezettük a rendszert, újra átláthatóvá vált a belső működésünk! Nagyon leterheltek vagyunk, emiatt nehéz volt a fejlesztésre időt szánni. Örülünk, hogy végül megléptük, hiszen nagy terhet vesz le a rendszer a vállunkról, azzal, hogy mindenkinek értesítést küld a saját feladatáról és rálátást nyújt a többiek előrehaladására is.”

„Részletes, világos és cégreszabott forgatókönyvet kaptunk a cégműködés digitalizálására és a papírmentes irodára való átállásra. Mindezt gyorsan, a határidőket betartva, az előzetes elvárásoknak maximálisan megfelelve.”
Tegyük együtt átláthatóbbá, költséghatékonyabbá a céged,
miközben egy csomó időt felszabadítunk neked cégvezetőként!


Markó Tamás



