rólunk

Papírmentes működés, 100% online kiszolgálás

A vírushelyzet nem csak nehézséget hozott, hanem egyben lehetőséget is teremtett a belső működésem újragondolására. Korábban el sem tudtam volna elképzelni, hogy személyes jelenlét nélkül is lehet tartani minőségi tanácsadást. Mára mégis eljutottam oda, hogy 100%-ban online is ki tudom szolgálni vevőimet, mindezt változatlan ügyfélélmény mellett.
A szerződéskötés és nyilatkozatok kezelése e-szerződés formájában, az anyagok leadása pedig dokumentumkezelő rendszeren keresztül történik. A számlázás is online.
A megbeszéléseket videochat alkalmazáson keresztül tartjuk, az időpontegyeztetés pedig nem több, mint 1 perc, hála az időpontfoglaló rendszernek.

Egységes minőség, automatizált működés

Kidolgozott folyamataim vannak, sablonokból dolgozom, ezáltal gyors kiszolgálást és állandó minőséget tudok biztosítani ügyfeleimnek.
Az értékesítési folyamatoknál például gyakorlatilag már csak azokat a lépéseket nem automatizáltam, melyet nem is lenne érdemes, hiszen egyértelműen ügyfélélmény csökkenéssel járnának. Itt egy jó érv egyben amellett, hogy miért nem fogják a gépek elvenni az emberek munkáját. 🙂

Emlékeztet a rendszer a határidőkről, automatikus leveleket küld ki, legenerálja a sablon dokumentumokat, és mindig jelzi a következő lépést. Ezt a működési rendet szolgáltatóként is abszolút ki tudod alakítani.

Adatalapú működés, objektív döntéshozatal​

Adatelemzőként diplomáztam, így talán nem lepődsz meg azon, hogy minden fontos üzleti tevékenységemet mérem. 🙂
Hosszú évekre visszamenőleg megvan pl. az ügyfelekre fordított munkaidő mennyiség, így könnyedén tudok megtérülést számolni, valamint folyamatosan frissülő adataim vannak a vevői élettartam értékről vagy például a legfontosabb konverziós arányokról.
A mérési adatoknak köszönhetően folyamatosan optimalizálni, javítani tudom a folyamataim, legyen szó az értékesítési sikerrátáról vagy éppen a marketing csatornák hatékonyságáról.

Persze régebben én sem így működtem...​

hanem sokkal inkább ilyen "rendszerekre" támaszkodtam.

#1

A legelső, vezetővé való kinevezésemet követően egy egyszerű jegyzetelős app-ban kezdtem el vezetni a csapatom feladatait. Talán ebből Te is láthatod, hogy volt mit javítani ezen.

#2

Elsőként egy digitális munkaszervező rendszert vezettem be a csapatomnál. Ez segített sztenderdizálni a folyamatainkat és megszülettek belőle a bázisadatok a folyamatok optimalizáláshoz.

#3

Erre tudtak aztán a későbbiek során idővel ráépülni az időspóroló automatizmusok és többi kiegészítő rendszer.

Célom a hazai kisvállalkozások versenyképességének és termelékenységének javítása

belső hatékonyságfejlesztéssel és a digitalizáció adta lehetőségek kiaknázásával!

Markó Tamás

Szakmai vezető, alapító
Magyarországon sajnos még mindig nagyon csekély a digitális munkaszervezést támogató szoftverek elterjedtsége a kis- és középvállalkozások körében, mely nemzetközi szinten komoly versenyhátrányt, hazánkon belül pedig termelékenységromlás kockázatát rejti magában. Ezt bizonyítják a nemrég publikált Digitmeter.hu kutatási eredményei is!
Személyes misszióm, hogy minél több hazai cégvezetőt segítségek a 21. század kritériumainak megfelelő, innovatív belső működési rend kialakításához. Ez a tágabb környezetre is hatással van, hiszen közvetett módon magasabb minőségű ügyfélkiszolgálást és egyben jobb munkakörülményeket is eredményez.
Bízom benne, hogy hamarosan te is megtapasztalhatod a digitális munkaszervezés előnyeit a gyakorlatban. Tedd meg ehhez az első lépést és lépj velünk kapcsolatba.