rólunk
Papírmentes működés, 100% online kiszolgálás


Egységes minőség, automatizált működés
Emlékeztet a rendszer a határidőkről, automatikus leveleket küld ki, legenerálja a sablon dokumentumokat, és mindig jelzi a következő lépést. Ezt a működési rendet szolgáltatóként is abszolút ki tudod alakítani.
Adatalapú működés, objektív döntéshozatal

Persze régebben én sem így működtem...
hanem sokkal inkább ilyen "rendszerekre" támaszkodtam.
#1
#2
Elsőként egy digitális munkaszervező rendszert vezettem be a csapatomnál. Ez segített sztenderdizálni a folyamatainkat és megszülettek belőle a bázisadatok a folyamatok optimalizáláshoz.

#3
Erre tudtak aztán a későbbiek során idővel ráépülni az időspóroló automatizmusok és többi kiegészítő rendszer.
Célom a hazai kisvállalkozások versenyképességének és termelékenységének javítása
belső hatékonyságfejlesztéssel és a digitalizáció adta lehetőségek kiaknázásával!


Markó Tamás







Pár izgalmas vendégszereplésem a témában.
Hallgasd meg most vagy mentsd le későbbre magadnak.
Ügyfeleink visszajelzése
a közös munka üzleti eredményességéről!
“Részletes, világos és cégreszabott forgatókönyvet kaptunk a cégműködés digitalizálására és a papírmentes irodára való átállásra. Mindezt gyorsan, a határidőket betartva, az előzetes elvárásoknak maximálisan megfelelve.”

“A KNK PR egy reklámügynökség, sok ügyféllel, rengeteg projekttel, több kreatív területtel, sok “művész” kollégával. A rendszer elhozta nekünk a biztonságot. A projektjeink adminisztrálása egyértelmű, az időfelhasználásunk hatékonyabb, és ráadásul még spóroltunk is vele.”

“A fejlesztés összesen havi 10-20 munkaórát spórol meg nekünk. Nemcsak olcsóbb lett így a működésünk, hanem egyúttal a hibázás lehetősége is lecsökkent, ráadásul több idő jut a kreatív tevékenységekre.”

“Sokkal átláthatóbbak a projektjeink, mind tervezésben, mind a munka egyes fázisaiban. Nagy segítséget nyújt az a pár automatizációs lépés amit eddig bevezettünk, fogunk majd még többet is használni!”

“Az elmúlt évben annyira megnövekedett a rendelések száma, hogy már lehetetlen volt átlátni a projektek állását és a saját teendőket. Amióta bevezettük a rendszert, újra átláthatóvá vált a belső működésünk! Nagyon leterheltek vagyunk, emiatt nehéz volt a fejlesztésre időt szánni. Örülünk, hogy végül megléptük, hiszen nagy terhet vesz le a rendszer a vállunkról, azzal, hogy mindenkinek értesítést küld a saját feladatáról és rálátást nyújt a többiek előrehaladására is.”

“A rendszer bevezetése óta egyértelműek a feladatkörök, a határidők és a prioritások, visszakövethető minden kommunikáció és látom, ki mennyire leterhelt. Nagyon hálás vagyok, hogy Tamás megtalált minket, a folyamataink leírása és tisztázása mellett nagyon hasznos, cégre és személyre szabott feladatkezelő programot kaptunk. “

“Cégvezetőként heti 5-10 órát spórolnak meg nekem a bevezetett rendszerek. Kevesebb az adminisztráció és egyszerűbben tudok delegálni. Egy csomó feladatot már nem én végzek, emiatt lekerült rólam az »ezt is nekem kell megcsinálni« kognitív teher.”

“Átláthatóbb lett a cégem, könnyebben tudom követni a napi történéseket. Csökkent a felesleges adminisztráció, kevesebb a hibalehetőség. Rugalmas felépítésű a rendszer, így mindenki testre tudta szabni magának!”
