szolgáltatások

Belső működési audit

Pontosítjuk az elképzeléseket, feltárjuk a vakfoltokat, hozzuk a megoldást!

Mit tartalmaz?

Mi az eredménye?

Folyamatfejlesztés és automatizáció

Sallangmentes belső működés, automatizált napi ügymenet.

Mit tartalmaz?

Mi az eredménye?

Technológiai tanácsadás

Felvázoljuk a lehetséges alternatívákat, elnavigálunk a megfelelő irányba.

Mit tartalmaz?

Mi az eredménye?

Teljeskörű rendszerbevezetés

Segítünk, hogy necsak gyors és gördülékeny, hanem valóban időtálló és eredményes legyen a bevezetés!

Mit tartalmaz?

Mi az eredménye?

Ne a szerencsére bízd a digitalizációs projekted sikerességét

Az ügyviteli rendszer bevezetési projektek
55-75%-a
sikertelenül zárul, azaz végül nem teljesíti be a kitűzött célját.*
Ehhez képest nálunk
80%-nál
is magasabb az ügyfél-elégedettség, azaz velünk gyakorlatilag megháromszorozod a siker esélyét!

Forrás: Gartner.com

Technológiai partnereink

Csak ajánlani tudom Tamást, mindig együtt gondolkodik az ügyféllel és Ő is addig szöszöl rajt amíg megoldást nem talál neked 🙂
Kocsis Csaba
tulajdonos, Avadoo Design Studio
Csak akkor ajánlom Neked Tamást, ha komolyan gondolod, hogy szeretnél egyről a kettőre jutni. A folyamat végére szervezettebb céget fogsz kapni, ez biztos. 🙂
Scherzer Marcell
tulajdonos, Blue Marketing

Erre számíthatsz, ha jelentkezel hozzánk,

így néz ki nálunk az együttműködés folyamata!

#1
telefonos igényfelmérés

A jelentkezést követő rövid időn belül felhívunk telefonon. Átbeszéljük a helyzeted és pontosítjuk az igényeket.

#2
online konzultáció

Komplex projekt esetén vagy ha egy konkrét rendszer iránt érdeklődsz, tartunk neked egy online bemutatót/konzultációt.

#3
árajánlat

Rövid határidőn belül elkészülünk a cégedre szabott arájánlatunkkal, melyet ha elfogadsz, már indulhat is a munka.

Turbózd fel a változást egy szakértő segítségével!

    Ügyfeleink visszajelzése

    a közös munka üzleti eredményességéről!

    “A fejlesztés összesen havi 10-20 munkaórát spórol meg nekünk. Nemcsak olcsóbb lett így a működésünk, hanem egyúttal a hibázás lehetősége is lecsökkent, ráadásul több idő jut a kreatív tevékenységekre.”

    Szabó Szilveszter
    tulajdonos, Lasemedia

    “Részletes, világos és cégreszabott forgatókönyvet kaptunk a cégműködés digitalizálására és a papírmentes irodára való átállásra. Mindezt gyorsan, a határidőket betartva, az előzetes elvárásoknak maximálisan megfelelve.”

    Farkasné Kun Györgyi
    tulajdonos, Top Full Clean

    “Sokkal átláthatóbbak a projektjeink, mind tervezésben, mind a munka egyes fázisaiban. Nagy segítséget nyújt az a pár automatizációs lépés amit eddig bevezettünk, fogunk majd még többet is használni!”

    Ványi Rajmond
    tulajdonos, Superior Pentest

    “Cégvezetőként heti 5-10 órát spórolnak meg nekem a bevezetett rendszerek. Kevesebb az adminisztráció és egyszerűbben tudok delegálni. Egy csomó feladatot már nem én végzek, emiatt lekerült rólam az »ezt is nekem kell megcsinálni« kognitív teher.” 

    Scherzer Marcell
    tulajdonos, Blue Marketing

    “A rendszer bevezetése óta egyértelműek a feladatkörök, a határidők és a prioritások, visszakövethető minden kommunikáció és látom, ki mennyire leterhelt. Nagyon hálás vagyok, hogy Tamás megtalált minket, a folyamataink leírása és tisztázása mellett nagyon hasznos, cégre és személyre szabott feladatkezelő programot kaptunk. “

    Losonczi Éva
    tulajdonos, ConceptFlow

    “Átláthatóbb lett a cégem, könnyebben tudom követni a napi történéseket. Csökkent a felesleges adminisztráció, kevesebb a hibalehetőség. Rugalmas felépítésű a rendszer, így mindenki testre tudta szabni magának!”

    Kocsis Csaba
    tulajdonos, Avadoo Design Studio

    “Az elmúlt évben annyira megnövekedett a rendelések száma, hogy már lehetetlen volt átlátni a projektek állását és a saját teendőket. Amióta bevezettük a rendszert, újra átláthatóvá vált a belső működésünk! Nagyon leterheltek vagyunk, emiatt nehéz volt a fejlesztésre időt szánni. Örülünk, hogy végül megléptük, hiszen nagy terhet vesz le a rendszer a vállunkról, azzal, hogy mindenkinek értesítést küld a saját feladatáról és rálátást nyújt a többiek előrehaladására is.”

    Görgényi Hajni
    tulajdonos, NTDisplay

    “A KNK PR egy reklámügynökség, sok ügyféllel, rengeteg projekttel, több kreatív területtel, sok “művész” kollégával. A rendszer elhozta nekünk a biztonságot. A projektjeink adminisztrálása egyértelmű, az időfelhasználásunk hatékonyabb, és ráadásul még spóroltunk is vele.”

    Knapcsek Katalin
    tulajdonos, KNK PR & Média

    Tegyük együtt átláthatóbbá, költséghatékonyabbá a céged,

    miközben egy csomó időt felszabadítunk neked cégvezetőként!

    Markó Tamás

    alapító
    KKV cégvezetőket segítek abban, hogy a mindennapi tűzoltás helyett kiszámítható és költséghatékony legyen a belső működésük!
    Ügyfeleim azt szeretik bennem a legjobban, hogy nemcsak ajánlásokat teszek nekik, hanem én is feltűröm az ingujjam és végigviszem velük ezeket a digitalizációs vagy automatizációs projekteket, addig amíg tényleg kimutatható lesz az üzleti hasznuk!

    Bízom benne, hogy hamarosan te is megtapasztalhatod a digitális munkaszervezés előnyeit a gyakorlatban. Tedd meg ehhez az első lépést és lépj velünk kapcsolatba.