szolgáltatások
- belső működési audit
- üzleti folyamatfejlesztés
- technológiai tanácsadás
- teljeskörű rendszerbevezetés
Belső működési audit
Pontosítjuk az elképzeléseket, feltárjuk a vakfoltokat, hozzuk a megoldást!

Mit tartalmaz?
- néhány hétig tartó intenzív közös munka keretében kiértékeljük a jelenlegi működéseteket, feltárjuk a gyenge pontokat
- átnézzük a jelenlegi rendszereiteket, beszélünk a kollégákkal és kielemezzük a folyamatokat
Mi az eredménye?
- digitalizáció kiterjesztésére, priorizálására, ütemezésre, konkrét szoftverigényére történő javaslattétel
- adminisztrációs terhek csökkentésére és napi ügymenet egyszerűsítésére, automatizálására történő javaslattétel
- szervezeti jellegű javaslatok a belső működés hatékonyabbá tételére
Folyamatfejlesztés és automatizáció
Sallangmentes belső működés, automatizált napi ügymenet.

Mit tartalmaz?
- leírjuk, majd letisztázzuk a vállalkozásod legfontosabb belső folyamatait
- egyszerűsítünk a működéseteken, megszüntetjük a felesleges elemeket, amit pedig csak lehet, automatizálunk
Mi az eredménye?
- kevesebb hiba a működésben és gyorsabb reakcióidő, több idő és energia a valóban hasznos tevékenységekre
- költséghatékony belső működés, javuló teremlékenység
- megnövekedett ügyfélélmény
Technológiai tanácsadás
Felvázoljuk a lehetséges alternatívákat, elnavigálunk a megfelelő irányba.

Mit tartalmaz?
- képbe hozunk, hogy milyen valós lehetőségei és irányai vannak a cégednek a digitalizációra
- átbeszéljük ezek előnyeit és hátrányait és azt is, hogy mivel jár egy ilyen változás
Mi az eredménye?
- levesszük rólad a soha véget nem érő kutakodás terhét
- megbízható és bevált szoftvereket és megvalósítási partnereket javaslunk neked
Teljeskörű rendszerbevezetés
Segítünk, hogy necsak gyors és gördülékeny, hanem valóban időtálló és eredményes legyen a bevezetés!

Mit tartalmaz?
- teljeskörűen menedzseljük a bevezetési projektet, kezeljük a szervezeti és informatikai kihívásokat
- kialakítjuk az induló struktúrát, majd finomhangoljuk a gyakorlati tapasztalatok mentén
- megtanítjuk a kollégákat magabiztosan kezelni a rendszert
Mi az eredménye?
- gyors, hatékony és a lehetőségekhez mérten tehermentesített bevezetést biztosítunk
- olyan rendszeretek lesz, melyet valóban használnak a kollégák
- gondoskodunk arról, hogy ténylegesen ki tudjátok használni a rendszerben rejlő potenciált
Ne a szerencsére bízd a digitalizációs projekted sikerességét
Forrás: Gartner.com
Technológiai partnereink










Erre számíthatsz, ha jelentkezel hozzánk,
így néz ki nálunk az együttműködés folyamata!
#1
telefonos igényfelmérés
A jelentkezést követő rövid időn belül felhívunk telefonon. Átbeszéljük a helyzeted és pontosítjuk az igényeket.
#2
online konzultáció
#3
árajánlat
Turbózd fel a változást egy szakértő segítségével!
- Tedd meg még ma az első lépést a hatékonyabb belső működés irányába!
- Jelentkezz hozzánk egy kötetlen, díjmentes, kb. 20 perces telefonos konzultációra.
- Átbeszéljük a céged helyzetét, megválaszoljuk a kérdéseid, majd egyeztetünk a továbblépésről.
Ügyfeleink visszajelzése
a közös munka üzleti eredményességéről!
“Átláthatóbb lett a cégem, könnyebben tudom követni a napi történéseket. Csökkent a felesleges adminisztráció, kevesebb a hibalehetőség. Rugalmas felépítésű a rendszer, így mindenki testre tudta szabni magának!”

“A fejlesztés összesen havi 10-20 munkaórát spórol meg nekünk. Nemcsak olcsóbb lett így a működésünk, hanem egyúttal a hibázás lehetősége is lecsökkent, ráadásul több idő jut a kreatív tevékenységekre.”

“A KNK PR egy reklámügynökség, sok ügyféllel, rengeteg projekttel, több kreatív területtel, sok “művész” kollégával. A rendszer elhozta nekünk a biztonságot. A projektjeink adminisztrálása egyértelmű, az időfelhasználásunk hatékonyabb, és ráadásul még spóroltunk is vele.”

“Cégvezetőként heti 5-10 órát spórolnak meg nekem a bevezetett rendszerek. Kevesebb az adminisztráció és egyszerűbben tudok delegálni. Egy csomó feladatot már nem én végzek, emiatt lekerült rólam az »ezt is nekem kell megcsinálni« kognitív teher.”

“A rendszer bevezetése óta egyértelműek a feladatkörök, a határidők és a prioritások, visszakövethető minden kommunikáció és látom, ki mennyire leterhelt. Nagyon hálás vagyok, hogy Tamás megtalált minket, a folyamataink leírása és tisztázása mellett nagyon hasznos, cégre és személyre szabott feladatkezelő programot kaptunk. “

“Részletes, világos és cégreszabott forgatókönyvet kaptunk a cégműködés digitalizálására és a papírmentes irodára való átállásra. Mindezt gyorsan, a határidőket betartva, az előzetes elvárásoknak maximálisan megfelelve.”

“Sokkal átláthatóbbak a projektjeink, mind tervezésben, mind a munka egyes fázisaiban. Nagy segítséget nyújt az a pár automatizációs lépés amit eddig bevezettünk, fogunk majd még többet is használni!”

“Az elmúlt évben annyira megnövekedett a rendelések száma, hogy már lehetetlen volt átlátni a projektek állását és a saját teendőket. Amióta bevezettük a rendszert, újra átláthatóvá vált a belső működésünk! Nagyon leterheltek vagyunk, emiatt nehéz volt a fejlesztésre időt szánni. Örülünk, hogy végül megléptük, hiszen nagy terhet vesz le a rendszer a vállunkról, azzal, hogy mindenkinek értesítést küld a saját feladatáról és rálátást nyújt a többiek előrehaladására is.”

Tegyük együtt átláthatóbbá, költséghatékonyabbá a céged,
miközben egy csomó időt felszabadítunk neked cégvezetőként!


Markó Tamás
Bízom benne, hogy hamarosan te is megtapasztalhatod a digitális munkaszervezés előnyeit a gyakorlatban. Tedd meg ehhez az első lépést és lépj velünk kapcsolatba.






