szolgáltatások

#1 Digitalizáció

KKV cégvezetőket segítek Excel táblákról vagy kockás papírról az első, valóban komoly rendszerre váltani.
Egy work management szoftver bevezetése komoly hatékonyságnövelést és átláthatóbb cégműködést eredményez.
Trello logo

#2 Automatizáció

Az irodai adminisztráció beautomatizálása manapság már se nem sci-fi, se nem kizárólag a multik kiváltsága.
Potom 10-20$-os havidíj mellett is komoly munkaerő takarítható meg a technológia révén. Legyen szó táblázatok automatikus feltöltéséről, email vagy SMS küldésről vagy webes rendszerek közötti adatkapcsolatról.
Integromat

#3 Folyamatfejlesztés

Alaposan átgondolt és kellően letisztázott munkafolyamatok nélkül nem lehetséges sikeres digitalizációs vagy automatizációs projekt.
Emellett pedig főleg szolgáltatócégek esetén már nagy mennyiségű best-practice is összegyűlt pl. értékesítés, HR vagy éppen ügyfél onboarding terén.

#4 Mérési rendszerek

Adatok alapján dönteni és céget irányítani nem úri huncutság, hanem lehetőség arra, hogy időt és pénzt spórolj meg a cégednek.
Legyen szó munkatársi teljesítményértékelésről, a projektek megtérülés vizsgálatáról vagy a stratégiai célok követéséről.
Csak ajánlani tudom Tamást, mindig együtt gondolkodik az ügyféllel és Ő is addig szöszöl rajt amíg megoldást nem talál neked 🙂
Kocsis Csaba
tulajdonos, Avadoo Design Studio
Csak akkor ajánlom Neked Tamást, ha komolyan gondolod, hogy szeretnél egyről a kettőre jutni. A folyamat végére szervezettebb céget fogsz kapni, ez biztos. 🙂
Scherzer Marcell
tulajdonos, Blue Marketing

Segítek egy valóban önműködő céget építeni

a teljes eszköztárat biztosítom ehhez számodra

Digitális eszközök ❤️ melyekben igazán profi vagyok

Kérj szakértői támogatást a Trello, Asana, ClickUp, Monday.com, Airtable, Make / Integromat, PowerBI rendszerekhez

Trello logo
Integromat

Erre számíthatsz, ha jelentkezel hozzám,

így néz ki nálam az együttműködés folyamata!

#1
telefonos igényfelmérés

A jelentkezést követő rövid időn belül felhívlak telefonon. Átbeszéljük a helyzeted és pontosítjuk az igényeket.

#2
online konzultáció

Komplex projekt esetén vagy ha egy konkrét rendszer iránt érdeklődsz, tartok neked egy online bemutatót/konzultációt.

#3
árajánlat

Rövid határidőn belül elkészülök a cégedre szabott arájánlatommal, melyet ha elfogadsz, már indulhat is a munka.

Turbózd fel a változást egy szakértő segítségével!

Beszéljenek inkább az ügyfeleim helyettem,

a közös munka üzleti eredményességéről!

„A munkánk gyorsabbá és könnyebbé vált a rendszer bevezetésével, testreszabásával, valamint automatizálási megoldásaival. Az űrlapokat ügyfeleink is örömmel használják.”

Kiss Ernő
ügyvezető, tulajdonos - Kísérő Kft.

„Tamás segítségével növelni tudtam a vezetői tisztánlátásomat, hatékonyságomat. Kiváló szakember, aki nem csak végrehajtja a kiadott munkát, hanem proaktívan gondolkodik, speciális szaktudásával hozzátesz a cégem fejlődéséhez, működéséhez.”

Szabó Béla Tibor
ügyvezető, Harmoney Consulting Kft.

„Tamás rengeteg időt takarított meg nekünk az Asana és a Make beállításával. Az együttműködés folyamán nem csak egy plusz kezet kaptam Tamás személyében, hanem egy összetett gondolkodásra képes partnert. Ajánlom mindenkinek!”

Kozma Máté
Ügyvezető, tulajdonos - Exaline Kft.

„A teljes gyártási, ügyfél és logisztikai folyamatot sikeresen átültettük a Monday és Make rendszerekbe. Egyes folyamataink teljesen automatizáltan működnek. Tamás kivételes partner, konstruktív és segít minden problémára megoldást találni.”

Stumpf Balázs
cégvezető, UDOOR Fürdőkádajtó

„Sokkal átláthatóbbak a folyamataink, egyértelműbbek a feladatok, és a hozzájuk tartozó felelősök valamint határidők. Nem utolsósorban jelentősen csökkent a „felesleges” levelezések száma. :-)”

Király Krisztián
cégvezető, Konverzió Mester

„Megtaláltuk azt a rendszert ahol átlátható formában nyilván tudjuk tartani az aktuális projektjeinket, feladatainkat , ezzel heti több óra munkaidőt tudunk megtakarítani. Csökkent a hibák és az e-mailes kommunikációból eredő félreértések száma.”

Kőházi Zoltán
ügyvezető, Vendinvest

„Tamás segítségével kezdtük el használni a Monday-t a kisebb napi teendők és a nagyobb projektek koordinálására. Tudása, látásmódja nem kizárólag a szoftver bevezetését, és a kezdeti nehézségeken túllépést segítette, hanem elindított egy szemléletbeli fejlődést is, ennek hatására folyamatokban, rendszerekben kezdtünk gondolkozni. Ez nem kizárólag a mindennapi munkát könnyíti meg, de a folyamatos növekedés okozta kihívások mellett is stabil hátteret biztosít.”

Czigány Attila
cégvezető - Visionfresh

„A munkatársi toborzást automatizáltuk, mely kb. heti 2-3 órát spórol meg nekünk. Ha majd az egész cégen végigvisszük ezt, szerintem min. 1 nap szabadidő felszabadul nekem cégvezetőként. :)”

Bliszkó Gábor
cégvezető, BeOnWeb

„Automatizáltuk az ügyfél onboarding folyamatot, ami ezáltal nem csak profibb lett -amit az ügyfeleink éreznek-, hanem gyorsabb, kevesebb időt vesz el, így számszerűsíthető lett a megtérülése is. Nagyon örülök, hogy belevágtunk!”

Matykó Noémi

„A KNK PR egy reklámügynökség, sok ügyféllel, rengeteg projekttel, több kreatív területtel, sok „művész” kollégával. A rendszer elhozta nekünk a biztonságot. A projektjeink adminisztrálása egyértelmű, az időfelhasználásunk hatékonyabb, és ráadásul még spóroltunk is vele.”

Knapcsek Katalin
tulajdonos, KNK PR & Média

„Sok ötletünk volt a digitalizációra, de nem voltak teljesen kiforrottak, és nem tudtuk, hogyan valósítsuk meg konkrétan. Tamás nemcsak megvalósította, hanem hasznos javaslatokat is adott, amiket beépítettünk a működésbe.”

Steindl Máté
tulajdonos, SocialWings

„Az ügyfél-kommunikációs folyamataink automatizálását és az egyedi ár kalkulátorunkat nem csak hatékony tanácsosakkal támogatta, hanem remekül kivitelezte. Így a rendelések átfutási ideje jelentősen csökkent.”

Kocsi László
tulajdonos, Rapidnyomda.hu

“A rendszer bevezetése óta egyértelműek a feladatkörök, a határidők és a prioritások, visszakövethető minden kommunikáció és látom, ki mennyire leterhelt. Nagyon hálás vagyok, hogy Tamás megtalált minket, a folyamataink leírása és tisztázása mellett nagyon hasznos, cégre és személyre szabott feladatkezelő programot kaptunk. “

Losonczi Éva
tulajdonos, ConceptFlow

„A fejlesztés összesen havi 10-20 munkaórát spórol meg nekünk. Nemcsak olcsóbb lett így a működésünk, hanem egyúttal a hibázás lehetősége is lecsökkent, ráadásul több idő jut a kreatív tevékenységekre.”

Szabó Szilveszter
tulajdonos, Lasemedia

„Cégvezetőként heti 5-10 órát spórolnak meg nekem a bevezetett rendszerek. Kevesebb az adminisztráció és egyszerűbben tudok delegálni. Egy csomó feladatot már nem én végzek, emiatt lekerült rólam az »ezt is nekem kell megcsinálni« kognitív teher.”

Scherzer Marcell
tulajdonos, Blue Marketing

„Átláthatóbb lett a cégem, könnyebben tudom követni a napi történéseket. Csökkent a felesleges adminisztráció, kevesebb a hibalehetőség. Rugalmas felépítésű a rendszer, így mindenki testre tudta szabni magának!”

Kocsis Csaba
tulajdonos, Avadoo Design Studio

„Sokkal átláthatóbbak a projektjeink, mind tervezésben, mind a munka egyes fázisaiban. Nagy segítséget nyújt az a pár automatizációs lépés amit eddig bevezettünk, fogunk majd még többet is használni!”

Ványi Rajmond
tulajdonos, Superior Pentest

„Az elmúlt évben annyira megnövekedett a rendelések száma, hogy már lehetetlen volt átlátni a projektek állását és a saját teendőket. Amióta bevezettük a rendszert, újra átláthatóvá vált a belső működésünk! Nagyon leterheltek vagyunk, emiatt nehéz volt a fejlesztésre időt szánni. Örülünk, hogy végül megléptük, hiszen nagy terhet vesz le a rendszer a vállunkról, azzal, hogy mindenkinek értesítést küld a saját feladatáról és rálátást nyújt a többiek előrehaladására is.”

Görgényi Hajni
tulajdonos, NTDisplay

„Részletes, világos és cégreszabott forgatókönyvet kaptunk a cégműködés digitalizálására és a papírmentes irodára való átállásra. Mindezt gyorsan, a határidőket betartva, az előzetes elvárásoknak maximálisan megfelelve.”

Farkasné Kun Györgyi
tulajdonos, Top Full Clean

Tegyük együtt átláthatóbbá, költséghatékonyabbá a céged,

miközben egy csomó időt felszabadítunk neked cégvezetőként!

Markó Tamás
alapító
KKV cégvezetőket segítek abban, hogy a mindennapi tűzoltás helyett kiszámítható és költséghatékony legyen a belső működésük!
Ügyfeleim azt szeretik bennem a legjobban, hogy nemcsak ajánlásokat teszek nekik, hanem én is feltűröm az ingujjam és végigviszem velük ezeket a digitalizációs vagy automatizációs projekteket, addig amíg tényleg kimutatható lesz az üzleti hasznuk!
Bízom benne, hogy hamarosan te is megtapasztalhatod a digitális munkaszervezés előnyeit a gyakorlatban. Tedd meg ehhez az első lépést és lépj velünk kapcsolatba.
ClickUp partner logo
Monday partner logo
Asana partner logo