Kérj szakértői támogatást a Monday.com bevezetéshez
- teljeskörű bevezetés
- oktatás, tréning, workshop
- tanácsadás, konzultáció
Nem kell egyedül végigvinned! Leveszem a Monday.com bevezetés terhét rólatok.


Szolgáltatásaim
Ezért éri meg engem választani a Monday kapcsán.

Teljeskörű bevezetés
- rendszerkiválasztás
- bevezetés
- oktatás, workshop
- tanácsadás
Konzultáció, tanácsadás
- kivitelezés
- tanácsadás, konzultáció
- support


Cégreszabott oktatás, workshop
- rendszerkiválasztás
- bevezetés
- oktatás, workshop
- tanácsadás
Én vagyok a legjobb választás Magyarországon, ha szakértőt keresel.
Ezért engem válassz Monday.com szakértőnek.
Minősített Monday.com szakértő vagyok
Alaposan ismerem a rendszert, ráadásul a tudásom és tapasztalatom a hazai KKV szektorban szereztem.
Nekem van a legtöbb tapasztalatom itthon
Nincs más hazai szakértő, akinek ekkora tudása és tapasztalata lenne ebben a témában.
Rendkívül magas ügyfél elégedettség
Nem csak a munkám, hanem személyes küldetésem is a hazai KKV szektor digitalizációja.
Minősített Monday.com tanácsadó vagyok
Minden külső minősítéssel rendelkezem, amit csak meg lehet szerezni a Monday.com kapcsán 🙂



Kérj szakértői segítséget, minthogy önállóan vesződj vele.
A végeláthatatlan halogatás helyett, jobban megéri gyorsan és hatékonyan haladni velem.
Önálló boldogulás
Szakértői támogatás
Ügyfeleim visszajelzése
a közös munka üzleti eredményességéről!

„A teljes gyártási, ügyfél és logisztikai folyamatot sikeresen átültettük a Monday és Make rendszerekbe. Egyes folyamataink teljesen automatizáltan működnek. Tamás kivételes partner, konstruktív és segít minden problémára megoldást találni.”

„Sokkal átláthatóbbak a folyamataink, egyértelműbbek a feladatok, és a hozzájuk tartozó felelősök valamint határidők. Nem utolsósorban jelentősen csökkent a „felesleges” levelezések száma. :-)”

„Megtaláltuk azt a rendszert ahol átlátható formában nyilván tudjuk tartani az aktuális projektjeinket, feladatainkat , ezzel heti több óra munkaidőt tudunk megtakarítani. Csökkent a hibák és az e-mailes kommunikációból eredő félreértések száma.”

„A munkatársi toborzást automatizáltuk, mely kb. heti 2-3 órát spórol meg nekünk. Ha majd az egész cégen végigvisszük ezt, szerintem min. 1 nap szabadidő felszabadul nekem cégvezetőként. :)”

„Automatizáltuk az ügyfél onboarding folyamatot, ami ezáltal nem csak profibb lett -amit az ügyfeleink éreznek-, hanem gyorsabb, kevesebb időt vesz el, így számszerűsíthető lett a megtérülése is. Nagyon örülök, hogy belevágtunk!”

„A KNK PR egy reklámügynökség, sok ügyféllel, rengeteg projekttel, több kreatív területtel, sok „művész” kollégával. A rendszer elhozta nekünk a biztonságot. A projektjeink adminisztrálása egyértelmű, az időfelhasználásunk hatékonyabb, és ráadásul még spóroltunk is vele.”

„Az ügyfél-kommunikációs folyamataink automatizálását és az egyedi ár kalkulátorunkat nem csak hatékony tanácsosakkal támogatta, hanem remekül kivitelezte. Így a rendelések átfutási ideje jelentősen csökkent.”

“A rendszer bevezetése óta egyértelműek a feladatkörök, a határidők és a prioritások, visszakövethető minden kommunikáció és látom, ki mennyire leterhelt. Nagyon hálás vagyok, hogy Tamás megtalált minket, a folyamataink leírása és tisztázása mellett nagyon hasznos, cégre és személyre szabott feladatkezelő programot kaptunk. “

„A fejlesztés összesen havi 10-20 munkaórát spórol meg nekünk. Nemcsak olcsóbb lett így a működésünk, hanem egyúttal a hibázás lehetősége is lecsökkent, ráadásul több idő jut a kreatív tevékenységekre.”

„Cégvezetőként heti 5-10 órát spórolnak meg nekem a bevezetett rendszerek. Kevesebb az adminisztráció és egyszerűbben tudok delegálni. Egy csomó feladatot már nem én végzek, emiatt lekerült rólam az »ezt is nekem kell megcsinálni« kognitív teher.”

„Átláthatóbb lett a cégem, könnyebben tudom követni a napi történéseket. Csökkent a felesleges adminisztráció, kevesebb a hibalehetőség. Rugalmas felépítésű a rendszer, így mindenki testre tudta szabni magának!”

„Sokkal átláthatóbbak a projektjeink, mind tervezésben, mind a munka egyes fázisaiban. Nagy segítséget nyújt az a pár automatizációs lépés amit eddig bevezettünk, fogunk majd még többet is használni!”

„Az elmúlt évben annyira megnövekedett a rendelések száma, hogy már lehetetlen volt átlátni a projektek állását és a saját teendőket. Amióta bevezettük a rendszert, újra átláthatóvá vált a belső működésünk! Nagyon leterheltek vagyunk, emiatt nehéz volt a fejlesztésre időt szánni. Örülünk, hogy végül megléptük, hiszen nagy terhet vesz le a rendszer a vállunkról, azzal, hogy mindenkinek értesítést küld a saját feladatáról és rálátást nyújt a többiek előrehaladására is.”

„Részletes, világos és cégreszabott forgatókönyvet kaptunk a cégműködés digitalizálására és a papírmentes irodára való átállásra. Mindezt gyorsan, a határidőket betartva, az előzetes elvárásoknak maximálisan megfelelve.”
Erre számíthatsz, ha jelentkezel hozzám,
így néz ki nálam az együttműködés folyamata!
#1
telefonos igényfelmérés
A jelentkezést követő rövid időn belül felhívlak telefonon. Átbeszéljük a helyzeted és pontosítjuk az igényeket.
#2
online konzultáció
Komplex projekt esetén vagy ha egy konkrét rendszer iránt érdeklődsz, tartok neked egy online bemutatót/konzultációt.
#3
árajánlat
Rövid határidőn belül elkészülök a cégedre szabott arájánlatommal, melyet ha elfogadsz, már indulhat is a munka.
Turbózd fel a változást egy szakértő segítségével!
- Tedd meg még ma az első lépést a hatékonyabb belső működés irányába!
- Jelentkezz hozzám egy kötetlen, díjmentes, kb. 20 perces telefonos konzultációra.
- Átbeszéljük a céged helyzetét, megválaszolom a kérdéseid, majd egyeztetünk a továbblépésről.
Nem találsz nálam tapasztaltabb szakértőt itthon.
Mélyen ismerem a Monday.com működését. Ráadásul a tapasztalatom a KKV szektorban szereztem meg.
Tegyük együtt átláthatóbbá, költséghatékonyabbá a céged,
miközben egy csomó időt felszabadítunk neked cégvezetőként!

Markó Tamás
alapító


