Legyél a céged belső rendszerépítője!
4 órás, ÉLŐ, online workshopok | 2023.06.20 - 2023.06.23
- Megtanulsz munkafolyamatokat digitalizálni
- Nem neked kell kitapasztalni a legjobb gyakorlatokat
- Végre nem halogatod tovább a bevezetést
- 00nap
- 00óra
- 00perc
- 00mp




Válj te is a céged belső rendszerépítőjévé!
Ezzel a tudással fogod tudni hatékonyabbá, önműködővé tenni a céged.

#1 KKV cégvezetőknek
#2 Szabadúszóknak
#3 Belső innovátoroknak
Hatékonyabbá, ráadásul önműködővé válik a céged.
Kezdd el te is digitalizálni, automatizálni a munkafolyamataid.
#1 Időd szabadul fel
- Nélküled is működni fog a céged, ráadásul pontosan az általad elvárt módon.
- El tudsz végre kezdeni a céged fejlesztésén dolgozni, ahelyett, hogy folyton tűzet oltanál.
- Lesz végre időd kikapcsolódni, feltöltődni, többet lenni a családoddal.


#2 Hatékonyabbá válik a működés
- Képessé válsz több ügyfél kiszolgálására a minőség megtartásával.
- Növekszik a profit arány, illetve az egy főre eső termelékenység.
- Begyorsulnak a belső folyamatok, ráadásul mindenki egységes minőségben fog dolgozni.
#3 Végre átlátható lesz a céged
- Pár perc alatt átlátod a céged működését, anélkül,hogy bárkivel külön egyeztetned kellene.
- Valós képed lesz a tényleges munkaterheltségről, illetve a teljesítményről.
- Okostelefonról is képbe kerülsz a történésekről. Nem kell többé státusz meetingekre járni.

Meglesz a tudásod a céges folyamataid digitalizálására, automatizálására.
A workshop végére ezekkel mind-mind gazdagabb leszel.
Önállóan is tovább tudod vinni
Saját magad is tovább tudod már fejleszteni, amit itt megkezdtél.
Megismered a legjobb gyakorlatokat
Nem neked kell vérrel-verejtékkel kitapasztalnod.
Képbe kerülsz stratégiai szinten
Látni fogod a konkrét lépéseket a céged hatékonyabbá tételéhez.
Kapsz egy hatékony kezdőlökést
Jelentősen meggyorsítod ezzel a bevezetést.
Gyakorlatias tudást kapsz
A lényegre fókuszálunk, ami valódi üzleti értéket teremt majd.
Nem halogatod tovább a használatot
Végre-valahára elkezded aktívan használni a rendszert.
Monday, Asana minősített, hivatalos partner vagyok,
alaposan ismerem a felsorolt rendszerek működését, átadom a rendszerépítő tudást.


Beszéljenek inkább az ügyfeleim helyettem,
hogy miért éri neked is a digitalizációba fektetned.

„A teljes gyártási, ügyfél és logisztikai folyamatot sikeresen átültettük a Monday és Make rendszerekbe. Egyes folyamataink teljesen automatizáltan működnek. Tamás kivételes partner, konstruktív és segít minden problémára megoldást találni.”

„Sokkal átláthatóbbak a folyamataink, egyértelműbbek a feladatok, és a hozzájuk tartozó felelősök valamint határidők. Nem utolsósorban jelentősen csökkent a „felesleges” levelezések száma. :-)”

„Megtaláltuk azt a rendszert ahol átlátható formában nyilván tudjuk tartani az aktuális projektjeinket, feladatainkat , ezzel heti több óra munkaidőt tudunk megtakarítani. Csökkent a hibák és az e-mailes kommunikációból eredő félreértések száma.”

„A munkatársi toborzást automatizáltuk, mely kb. heti 2-3 órát spórol meg nekünk. Ha majd az egész cégen végigvisszük ezt, szerintem min. 1 nap szabadidő felszabadul nekem cégvezetőként. :)”

„Automatizáltuk az ügyfél onboarding folyamatot, ami ezáltal nem csak profibb lett -amit az ügyfeleink éreznek-, hanem gyorsabb, kevesebb időt vesz el, így számszerűsíthető lett a megtérülése is. Nagyon örülök, hogy belevágtunk!”

„A KNK PR egy reklámügynökség, sok ügyféllel, rengeteg projekttel, több kreatív területtel, sok „művész” kollégával. A rendszer elhozta nekünk a biztonságot. A projektjeink adminisztrálása egyértelmű, az időfelhasználásunk hatékonyabb, és ráadásul még spóroltunk is vele.”

„Az ügyfél-kommunikációs folyamataink automatizálását és az egyedi ár kalkulátorunkat nem csak hatékony tanácsosakkal támogatta, hanem remekül kivitelezte. Így a rendelések átfutási ideje jelentősen csökkent.”

“A rendszer bevezetése óta egyértelműek a feladatkörök, a határidők és a prioritások, visszakövethető minden kommunikáció és látom, ki mennyire leterhelt. Nagyon hálás vagyok, hogy Tamás megtalált minket, a folyamataink leírása és tisztázása mellett nagyon hasznos, cégre és személyre szabott feladatkezelő programot kaptunk. “

„A fejlesztés összesen havi 10-20 munkaórát spórol meg nekünk. Nemcsak olcsóbb lett így a működésünk, hanem egyúttal a hibázás lehetősége is lecsökkent, ráadásul több idő jut a kreatív tevékenységekre.”

„Cégvezetőként heti 5-10 órát spórolnak meg nekem a bevezetett rendszerek. Kevesebb az adminisztráció és egyszerűbben tudok delegálni. Egy csomó feladatot már nem én végzek, emiatt lekerült rólam az »ezt is nekem kell megcsinálni« kognitív teher.”

„Átláthatóbb lett a cégem, könnyebben tudom követni a napi történéseket. Csökkent a felesleges adminisztráció, kevesebb a hibalehetőség. Rugalmas felépítésű a rendszer, így mindenki testre tudta szabni magának!”

„Sokkal átláthatóbbak a projektjeink, mind tervezésben, mind a munka egyes fázisaiban. Nagy segítséget nyújt az a pár automatizációs lépés amit eddig bevezettünk, fogunk majd még többet is használni!”

„Az elmúlt évben annyira megnövekedett a rendelések száma, hogy már lehetetlen volt átlátni a projektek állását és a saját teendőket. Amióta bevezettük a rendszert, újra átláthatóvá vált a belső működésünk! Nagyon leterheltek vagyunk, emiatt nehéz volt a fejlesztésre időt szánni. Örülünk, hogy végül megléptük, hiszen nagy terhet vesz le a rendszer a vállunkról, azzal, hogy mindenkinek értesítést küld a saját feladatáról és rálátást nyújt a többiek előrehaladására is.”

„Részletes, világos és cégreszabott forgatókönyvet kaptunk a cégműködés digitalizálására és a papírmentes irodára való átállásra. Mindezt gyorsan, a határidőket betartva, az előzetes elvárásoknak maximálisan megfelelve.”
Válogass kedvedre aktuálisan meghirdetett workshop-ok közül.
Ezek a csoportos, online workshop-ok indulnak ebben a negyedévben.
- 00nap
- 00óra
- 00perc
- 00mp

Trello rendszerépítő - 06.20.
ÉLŐ | online | 39.990 Ft / fő

Monday rendszerépítő - 06.21.
ÉLŐ | online | 39.990 Ft / fő

Asana rendszerépítő - 06.22.
ÉLŐ | online | 39.990 Ft / fő
Ne halogasd tovább a bevezetést, ne maradj le!
- Képessé válsz benne önállóan munkafolyamatokat leképezni.
- Megérted stratégiai szinten a működését.
- Megismered a legjobb gyakorlatokat. Nem neked kell az internetről kikutatni.
- Nincs más dolgod, mint jelentkezni, majd rendezni a számlát és már bent is vagy, biztosítottad a helyed a workshop-ra 🙂
- 00nap
- 00óra
- 00perc
- 00mp

Belső rendszerépítő válik belőled a workshop végére.
Online | Élő | 09:00 - 13:00 | max. 12 fő

Tematika (kattints rá a részletkért!):
- regisztráció és bejelentkezés
- navigáció az oldalon
- alapbeállítások és alapfogalmak
- értesítések
- saját feladatok kezelése
- új elem létrehozás/törlés
- keresés
- kommunikáció a rendszeren belül
- leképezés módjai (pro-kontra)
- egyéni mezők, oszlopok
- automatizmusok
- riportok
- nézetek és szűrők
- adatok megjelenítésének módjai
- külső integrációk
- felhasználók hozzáadása, törlése
- előfizetés menete
- jogosultságok beállítása
- adatvédelem
- rendszer napló és törölt elemek visszaállítása
- hasznos plugin-ok
- ajánlott kiegészítő szoftverek
- saját sablonok a folyamatleírásra és a céges folyamatok összegyűjtésére
- okostelefon alkalmazás
- a bevezetés legjobb gyakorlatai
A workshop legvégén arra is biztosítok időt, hogy mindenkinek végigmenjünk az egyéni kérdésein is.
Az online workshop-okat Markó Tamás,
a digitallwork.hu alapítója készítette és tartja meg.

Markó Tamás
digitallwork.hu, alapító







Gyakori kérdések
Kérdésed van? Dilemmázol még? Ezek a leggyakrabban felmerült kérdések.
Alapvetően semmi. Pont ez a lényég, hogy teljesen az alapoktól indulunk. Némi affinitás persze nem árt a digitális rendszerek irányába, de egyébként csak egy webkamera és mikrofon szükséges a részvételhez.
Az sem baj, ha még nem regisztráltál a rendszerekbe, ebben is kapsz természetesen segítséget.
Én még nem találkoztam olyannal, aki nem tudta volna megtanulni, ha tényleg akarta is. 🙂
A jelentkezési határidő 06.18. A max. létszám pedig 12 fő / worshop, szóval ha ezt elérjük, akkor is lecsúsztál sajnos.
A workshop létszámát max. 12 főben (workshop-onként) maximalizáltam azért, hogy mindenkre egyesével is oda tudjak figyelni.
Trello: 06.20. 09:00 – 13:00
Monday.com 06.21. 09:00 – 13:00
Asana 06.22. 09:00 – 13:00
ClickUp. 06.23. 09:00 – 13:00
A worshop egy online, élő esemény lesz, szóval bárhonnan be tudsz csatlakozni, mindössze egy webkamera és mikrofon szükséges hozzá.
Az élő esemény azt jelenti, hogy nem felvételről fog menni, tehát ténylegesen lesz interakció 🙂 Kalkulálj azzal, hogy folyamatosan lesznek önállóan elvégzendő feladatok is.
9:00 és 13:00 között fog tartani (szünetekkel). A worshop közben folyamatos interakcióban leszünk, szóval ne tervezz be mást.
Az ár 39.990 / fő / workshop. + 0% ÁFA. A számlát Markó Tamás E.V. fogja kiállítani. Fizetni a jelentkezés véglegezését követően kell (előtte még hívlak telefonon a részletek kapcsán).
Jelentkezz és telefonon és beszéljük át egyénre szabott módon pro-kontra az egyes rendszereket.
Alapvetően rendszere válogatja. A legtöbbnek van ingyenes verziója is, de ha komolyan elkezditek haszálni, akkor előbb-utóbb fizetni kell érte.
Érdemes nagyságrendileg kb. bruttó 6000 Ft / hó / fő díjjal kalkulálni. Ha további kérdésed van, nyugodtan jelentkezz és szívesen segítek.
A rendszerek nyelve angol (kivétel a Trello, ami magyar nyelvű), de alapvetően nem szükséges nyelvtudás hozzájuk.
Azt a példát szoktam mondani, hogy ha a Windows-t is átállítanád magadnak angol nyelvre, akkor is elboldogulnál vele, hiszen már rutinból tudod, hová kell kattintani.
Ugyanez lesz ezeknél a rendszerkenél is, ráadásul a szerkeszthető dolgokat, nyilván magyarul is ugyanúgy fel tudod vinni. Nem egy olyan ügyfelem van egyébként, aki egyáltalán nem beszél angolul, mégis magabiztosan használja.