Excel-káosz helyett egyszerű, átlátható CRM — 60 nap alatt működésben
Segítünk megtalálni, majd bevezetni az álom rendszered.
- Angol nyelvű rendszerek bevezetésére szakosodtunk
Az Excel segített az elején. Most már inkább hátráltat.
Az ügyféladatok, feladatok és státuszok szétszórva vannak meg — ez lassítja a munkát, hibákhoz és elveszett lehetőségekhez vezet.
Szétszórt információk
Az ügyféladatok, emailek, státuszok külön táblákban vagy fejekben élnek.
Elfelejtett érdeklődők
Nincs utánkövetés, így az érdeklődők fele sosem jut el szerződésig.
Nincs átláthatóság
Nem látszik pontosan, ki min dolgozik, és hol akadnak el az ügyek.
Nyugi, ezzel nem vagy egyedül — szinte minden cég átesik ezen a káosz-szakaszon.
A jó hír: van rá rendszer, ami tényleg rendet tesz.
Egy CRM, ami tényleg működik — rád szabva, nem sablonból
Segítünk bevezetni egy átlátható, automatizált ügyfélkezelő rendszert, ami leváltja az Excel-t.
Központi ügyféladatbázis
Automatizált folyamatok
Vezetői rálátás egy kattintással
Mi nem csak megmutatjuk a rendszert — mi fel is építjük neked.
Együtt tervezzük meg, együtt építjük fel, és nem engedjük el a kezed, amíg nem működik.
- 1. Felmérés és tervezés – megértjük, hogyan dolgoztok most
- 2. Rendszerépítés – megtervezzük és beállítjuk a CRM-edet
- 3. Betanítás és támogatás – segítünk, hogy a csapatod valóban használja
Valós megoldások, valós rendszerekben
Olyan eszközökkel dolgozunk, amiket a világon több millió cég használ. Mi pedig segítünk bevezetni.
Monday CRM
Airtable CRM
Nem tudod, melyik illik hozzád?
Eredmények a gyakorlatban!

“A munkánk gyorsabbá és könnyebbé vált a rendszer bevezetésével, testreszabásával, valamint automatizálási megoldásaival. Az űrlapokat ügyfeleink is örömmel használják.”

“Tamás segítségével növelni tudtam a vezetői tisztánlátásomat, hatékonyságomat. Kiváló szakember, aki nem csak végrehajtja a kiadott munkát, hanem proaktívan gondolkodik, speciális szaktudásával hozzátesz a cégem fejlődéséhez, működéséhez.”

“Tamás rengeteg időt takarított meg nekünk az Asana és a Make beállításával. Az együttműködés folyamán nem csak egy plusz kezet kaptam Tamás személyében, hanem egy összetett gondolkodásra képes partnert. Ajánlom mindenkinek!”

“A teljes gyártási, ügyfél és logisztikai folyamatot sikeresen átültettük a Monday és Make rendszerekbe. Egyes folyamataink teljesen automatizáltan működnek. Tamás kivételes partner, konstruktív és segít minden problémára megoldást találni.”

“Sokkal átláthatóbbak a folyamataink, egyértelműbbek a feladatok, és a hozzájuk tartozó felelősök valamint határidők. Nem utolsósorban jelentősen csökkent a “felesleges” levelezések száma. :-)”

“Megtaláltuk azt a rendszert ahol átlátható formában nyilván tudjuk tartani az aktuális projektjeinket, feladatainkat , ezzel heti több óra munkaidőt tudunk megtakarítani. Csökkent a hibák és az e-mailes kommunikációból eredő félreértések száma.”

“Tamás segítségével kezdtük el használni a Monday-t a kisebb napi teendők és a nagyobb projektek koordinálására. Tudása, látásmódja nem kizárólag a szoftver bevezetését, és a kezdeti nehézségeken túllépést segítette, hanem elindított egy szemléletbeli fejlődést is, ennek hatására folyamatokban, rendszerekben kezdtünk gondolkozni. Ez nem kizárólag a mindennapi munkát könnyíti meg, de a folyamatos növekedés okozta kihívások mellett is stabil hátteret biztosít.”

“A munkatársi toborzást automatizáltuk, mely kb. heti 2-3 órát spórol meg nekünk. Ha majd az egész cégen végigvisszük ezt, szerintem min. 1 nap szabadidő felszabadul nekem cégvezetőként. :)”

“Automatizáltuk az ügyfél onboarding folyamatot, ami ezáltal nem csak profibb lett -amit az ügyfeleink éreznek-, hanem gyorsabb, kevesebb időt vesz el, így számszerűsíthető lett a megtérülése is. Nagyon örülök, hogy belevágtunk!”

“A KNK PR egy reklámügynökség, sok ügyféllel, rengeteg projekttel, több kreatív területtel, sok “művész” kollégával. A rendszer elhozta nekünk a biztonságot. A projektjeink adminisztrálása egyértelmű, az időfelhasználásunk hatékonyabb, és ráadásul még spóroltunk is vele.”

“Sok ötletünk volt a digitalizációra, de nem voltak teljesen kiforrottak, és nem tudtuk, hogyan valósítsuk meg konkrétan. Tamás nemcsak megvalósította, hanem hasznos javaslatokat is adott, amiket beépítettünk a működésbe.”

“Az ügyfél-kommunikációs folyamataink automatizálását és az egyedi ár kalkulátorunkat nem csak hatékony tanácsosakkal támogatta, hanem remekül kivitelezte. Így a rendelések átfutási ideje jelentősen csökkent.”

“A rendszer bevezetése óta egyértelműek a feladatkörök, a határidők és a prioritások, visszakövethető minden kommunikáció és látom, ki mennyire leterhelt. Nagyon hálás vagyok, hogy Tamás megtalált minket, a folyamataink leírása és tisztázása mellett nagyon hasznos, cégre és személyre szabott feladatkezelő programot kaptunk. “

“A fejlesztés összesen havi 10-20 munkaórát spórol meg nekünk. Nemcsak olcsóbb lett így a működésünk, hanem egyúttal a hibázás lehetősége is lecsökkent, ráadásul több idő jut a kreatív tevékenységekre.”

“Cégvezetőként heti 5-10 órát spórolnak meg nekem a bevezetett rendszerek. Kevesebb az adminisztráció és egyszerűbben tudok delegálni. Egy csomó feladatot már nem én végzek, emiatt lekerült rólam az »ezt is nekem kell megcsinálni« kognitív teher.”

“Átláthatóbb lett a cégem, könnyebben tudom követni a napi történéseket. Csökkent a felesleges adminisztráció, kevesebb a hibalehetőség. Rugalmas felépítésű a rendszer, így mindenki testre tudta szabni magának!”

“Sokkal átláthatóbbak a projektjeink, mind tervezésben, mind a munka egyes fázisaiban. Nagy segítséget nyújt az a pár automatizációs lépés amit eddig bevezettünk, fogunk majd még többet is használni!”

“Az elmúlt évben annyira megnövekedett a rendelések száma, hogy már lehetetlen volt átlátni a projektek állását és a saját teendőket. Amióta bevezettük a rendszert, újra átláthatóvá vált a belső működésünk! Nagyon leterheltek vagyunk, emiatt nehéz volt a fejlesztésre időt szánni. Örülünk, hogy végül megléptük, hiszen nagy terhet vesz le a rendszer a vállunkról, azzal, hogy mindenkinek értesítést küld a saját feladatáról és rálátást nyújt a többiek előrehaladására is.”

“Részletes, világos és cégreszabott forgatókönyvet kaptunk a cégműködés digitalizálására és a papírmentes irodára való átállásra. Mindezt gyorsan, a határidőket betartva, az előzetes elvárásoknak maximálisan megfelelve.”
Segítünk megtalálni, milyen CRM illik a cégedhez — díjmentesen.
Egy 30 perces beszélgetés során megmutatjuk, milyen CRM működne nálatok — teljesen díjmentesen.
Nem kell előkészülnöd semmivel — mi kérdezünk, te mesélsz, és a végén kapsz egy személyre szabott javaslatot.
CRM kiválasztási konzultáció
Markó Tamás
digitallwork.hu, alapító
A rendszered nem attól működik, hogy jó szoftvert választasz.
Hanem attól, hogy jól van bevezetve. Ebben segítek – kulcsrakész CRM-bevezetéssel, teljes támogatással.