Ne a szerencsére bízd a digitalizációs projekted sikerességét!

Leveszem a Trello, Monday.com, ClickUp, Asana vagy Airtable bevezetés terhét rólatok.

Trello logo
Monday logo
ClickUp logo
Asana logo
Monday.com képernyőmegosztás konzultáció közben

Ügyfeleim visszajelzése

a közös munka üzleti eredményességéről!

„Tamás rengeteg időt takarított meg nekünk az Asana és a Make beállításával. Az együttműködés folyamán nem csak egy plusz kezet kaptam Tamás személyében, hanem egy összetett gondolkodásra képes partnert. Ajánlom mindenkinek!”

Kozma Máté
Ügyvezető, tulajdonos - Exaline Kft.

„A teljes gyártási, ügyfél és logisztikai folyamatot sikeresen átültettük a Monday és Make rendszerekbe. Egyes folyamataink teljesen automatizáltan működnek. Tamás kivételes partner, konstruktív és segít minden problémára megoldást találni.”

Stumpf Balázs
cégvezető, UDOOR Fürdőkádajtó

„Sokkal átláthatóbbak a folyamataink, egyértelműbbek a feladatok, és a hozzájuk tartozó felelősök valamint határidők. Nem utolsósorban jelentősen csökkent a „felesleges” levelezések száma. :-)”

Király Krisztián
cégvezető, Konverzió Mester

„Megtaláltuk azt a rendszert ahol átlátható formában nyilván tudjuk tartani az aktuális projektjeinket, feladatainkat , ezzel heti több óra munkaidőt tudunk megtakarítani. Csökkent a hibák és az e-mailes kommunikációból eredő félreértések száma.”

Kőházi Zoltán
ügyvezető, Vendinvest

„A munkatársi toborzást automatizáltuk, mely kb. heti 2-3 órát spórol meg nekünk. Ha majd az egész cégen végigvisszük ezt, szerintem min. 1 nap szabadidő felszabadul nekem cégvezetőként. :)”

Bliszkó Gábor
cégvezető, BeOnWeb

„Automatizáltuk az ügyfél onboarding folyamatot, ami ezáltal nem csak profibb lett -amit az ügyfeleink éreznek-, hanem gyorsabb, kevesebb időt vesz el, így számszerűsíthető lett a megtérülése is. Nagyon örülök, hogy belevágtunk!”

Matykó Noémi

„A KNK PR egy reklámügynökség, sok ügyféllel, rengeteg projekttel, több kreatív területtel, sok „művész” kollégával. A rendszer elhozta nekünk a biztonságot. A projektjeink adminisztrálása egyértelmű, az időfelhasználásunk hatékonyabb, és ráadásul még spóroltunk is vele.”

Knapcsek Katalin
tulajdonos, KNK PR & Média

„Az ügyfél-kommunikációs folyamataink automatizálását és az egyedi ár kalkulátorunkat nem csak hatékony tanácsosakkal támogatta, hanem remekül kivitelezte. Így a rendelések átfutási ideje jelentősen csökkent.”

Kocsi László
tulajdonos, Rapidnyomda.hu

“A rendszer bevezetése óta egyértelműek a feladatkörök, a határidők és a prioritások, visszakövethető minden kommunikáció és látom, ki mennyire leterhelt. Nagyon hálás vagyok, hogy Tamás megtalált minket, a folyamataink leírása és tisztázása mellett nagyon hasznos, cégre és személyre szabott feladatkezelő programot kaptunk. “

Losonczi Éva
tulajdonos, ConceptFlow

„A fejlesztés összesen havi 10-20 munkaórát spórol meg nekünk. Nemcsak olcsóbb lett így a működésünk, hanem egyúttal a hibázás lehetősége is lecsökkent, ráadásul több idő jut a kreatív tevékenységekre.”

Szabó Szilveszter
tulajdonos, Lasemedia

„Cégvezetőként heti 5-10 órát spórolnak meg nekem a bevezetett rendszerek. Kevesebb az adminisztráció és egyszerűbben tudok delegálni. Egy csomó feladatot már nem én végzek, emiatt lekerült rólam az »ezt is nekem kell megcsinálni« kognitív teher.”

Scherzer Marcell
tulajdonos, Blue Marketing

„Átláthatóbb lett a cégem, könnyebben tudom követni a napi történéseket. Csökkent a felesleges adminisztráció, kevesebb a hibalehetőség. Rugalmas felépítésű a rendszer, így mindenki testre tudta szabni magának!”

Kocsis Csaba
tulajdonos, Avadoo Design Studio

„Sokkal átláthatóbbak a projektjeink, mind tervezésben, mind a munka egyes fázisaiban. Nagy segítséget nyújt az a pár automatizációs lépés amit eddig bevezettünk, fogunk majd még többet is használni!”

Ványi Rajmond
tulajdonos, Superior Pentest

„Az elmúlt évben annyira megnövekedett a rendelések száma, hogy már lehetetlen volt átlátni a projektek állását és a saját teendőket. Amióta bevezettük a rendszert, újra átláthatóvá vált a belső működésünk! Nagyon leterheltek vagyunk, emiatt nehéz volt a fejlesztésre időt szánni. Örülünk, hogy végül megléptük, hiszen nagy terhet vesz le a rendszer a vállunkról, azzal, hogy mindenkinek értesítést küld a saját feladatáról és rálátást nyújt a többiek előrehaladására is.”

Görgényi Hajni
tulajdonos, NTDisplay

„Részletes, világos és cégreszabott forgatókönyvet kaptunk a cégműködés digitalizálására és a papírmentes irodára való átállásra. Mindezt gyorsan, a határidőket betartva, az előzetes elvárásoknak maximálisan megfelelve.”

Farkasné Kun Györgyi
tulajdonos, Top Full Clean

Tanácsadás, konzultáció

Gyors, szakértői válaszokat kapsz a kérdéseidre, véget nem érő kutakodás helyett!

Oktatás, tréning, workshop​

Kaptok egy hatékony és gyors kezdőlökést a használathoz!

Teljeskörű rendszerbevezetés

Nem csak gyors és gördülékeny, hanem valóban időtálló és eredményes lesz a bevezetés!

ClickUp, Monday, Asana minősített, hivatalos partner vagyok,

alaposan ismerem a felsorolt rendszerek működését, átadom a legjobb gyakorlatokat.

ClickUp partner logo
Asana partner logo

Ne a szerencsére bízd a digitalizációs projekted sikerességét,

kérj szakértői támogatást a Trello, Asana, ClickUp, Airtable vagy Monday.com bevezetéshez!

Az ügyviteli rendszer bevezetési projektek megfelelő támogatás hiányában
55-75%-a
sikertelenül zárul, azaz végül nem teljesíti be a kitűzött célját.*
Ehhez képest nálam
80%-nál
is magasabb az ügyfél-elégedettség, azaz velem gyakorlatilag megháromszorozod a siker esélyét!
*Forrás: Gartner.com

Erre számíthatsz, ha jelentkezel hozzám,

így néz ki nálam a közös munka eleje a Trello, ClickUp, Monday.com, Airtable vagy Asana rendszerek kapcsán.

#1
telefonos igényfelmérés

A jelentkezést követő rövid időn belül felhívlak telefonon. Átbeszéljük a helyzeted és pontosítjuk az igényeket.

#2
online konzultáció

Komplex projekt esetén vagy ha egy konkrét rendszer iránt érdeklődsz, tartok neked egy online bemutatót/konzultációt.

#3
árajánlat

Rövid határidőn belül elkészülök a cégedre szabott árjanlatommal, melyet ha elfogadsz, már indulhat is a munka.

Turbózd fel a változást egy szakértő segítségével!

Trello | Monday.com | ClickUp | Asana | Airtable
Trello logo

    Tegyük együtt átláthatóbbá, költséghatékonyabbá a céged,

    miközben egy csomó időt felszabadítunk neked cégvezetőként!

    Markó Tamás
    alapító
    KKV cégvezetőket segítek abban, hogy a mindennapi tűzoltás helyett kiszámítható és költséghatékony legyen a belső működésük!
    Trello, Monday.com, ClickUp, Airtable és Asana rendszereket  egyaránt mélyen ismerem, több száz óra szakértői konzultáció van a hátam mögött a témában!
    Ügyfeleim azt szeretik bennem a legjobban, hogy nemcsak ajánlásokat teszek nekik, hanem én is feltűröm az ingujjam és végigviszem velük ezeket a digitalizációs vagy automatizációs projekteket, addig amíg tényleg kimutatható lesz az üzleti hasznuk!
    ClickUp partner logo
    Monday partner logo
    Asana partner logo