Ne a szerencsére bízd a digitalizációs projekted sikerességét!

Leveszem a Trello, Monday.com, ClickUp vagy Asana bevezetés terhét rólatok. Felgyorsítom a folyamatot, átadom a legjobb gyakorlatokat. Segítek elkerülni a tipikus buktatókat.

Trello logo
Monday logo
ClickUp logo
Asana logo

Ügyfeleim visszajelzése

a közös munka üzleti eredményességéről!

“A fejlesztés összesen havi 10-20 munkaórát spórol meg nekünk. Nemcsak olcsóbb lett így a működésünk, hanem egyúttal a hibázás lehetősége is lecsökkent, ráadásul több idő jut a kreatív tevékenységekre.”

Szabó Szilveszter
tulajdonos, Lasemedia

“Részletes, világos és cégreszabott forgatókönyvet kaptunk a cégműködés digitalizálására és a papírmentes irodára való átállásra. Mindezt gyorsan, a határidőket betartva, az előzetes elvárásoknak maximálisan megfelelve.”

Farkasné Kun Györgyi
tulajdonos, Top Full Clean

“A rendszer bevezetése óta egyértelműek a feladatkörök, a határidők és a prioritások, visszakövethető minden kommunikáció és látom, ki mennyire leterhelt. Nagyon hálás vagyok, hogy Tamás megtalált minket, a folyamataink leírása és tisztázása mellett nagyon hasznos, cégre és személyre szabott feladatkezelő programot kaptunk. “

Losonczi Éva
tulajdonos, ConceptFlow

“Az elmúlt évben annyira megnövekedett a rendelések száma, hogy már lehetetlen volt átlátni a projektek állását és a saját teendőket. Amióta bevezettük a rendszert, újra átláthatóvá vált a belső működésünk! Nagyon leterheltek vagyunk, emiatt nehéz volt a fejlesztésre időt szánni. Örülünk, hogy végül megléptük, hiszen nagy terhet vesz le a rendszer a vállunkról, azzal, hogy mindenkinek értesítést küld a saját feladatáról és rálátást nyújt a többiek előrehaladására is.”

Görgényi Hajni
tulajdonos, NTDisplay

“Cégvezetőként heti 5-10 órát spórolnak meg nekem a bevezetett rendszerek. Kevesebb az adminisztráció és egyszerűbben tudok delegálni. Egy csomó feladatot már nem én végzek, emiatt lekerült rólam az »ezt is nekem kell megcsinálni« kognitív teher.” 

Scherzer Marcell
tulajdonos, Blue Marketing

“Sokkal átláthatóbbak a projektjeink, mind tervezésben, mind a munka egyes fázisaiban. Nagy segítséget nyújt az a pár automatizációs lépés amit eddig bevezettünk, fogunk majd még többet is használni!”

Ványi Rajmond
tulajdonos, Superior Pentest

“Átláthatóbb lett a cégem, könnyebben tudom követni a napi történéseket. Csökkent a felesleges adminisztráció, kevesebb a hibalehetőség. Rugalmas felépítésű a rendszer, így mindenki testre tudta szabni magának!”

Kocsis Csaba
tulajdonos, Avadoo Design Studio

“A KNK PR egy reklámügynökség, sok ügyféllel, rengeteg projekttel, több kreatív területtel, sok “művész” kollégával. A rendszer elhozta nekünk a biztonságot. A projektjeink adminisztrálása egyértelmű, az időfelhasználásunk hatékonyabb, és ráadásul még spóroltunk is vele.”

Knapcsek Katalin
tulajdonos, KNK PR & Média

Teljeskörű rendszerbevezetés

Segítünk, hogy necsak gyors és gördülékeny, hanem valóban időtálló és eredményes legyen a bevezetés!

Mit tartalmaz?

Mi az eredménye?

Oktatás, tréning, workshop

Kaptok egy hatékony és gyors kezdőlökést a használathoz!

Mit tartalmaz?

Mi az eredménye?

Tanácsadás, konzultáció

Gyors, szakértői válaszokat kapsz a kérdéseidre, véget nem érő kutakodás helyett!

Mit tartalmaz?

Mi az eredménye?

ClickUp, Monday, Asana minősített, hivatalos partner vagyok,

alaposan ismerem a felsorolt rendszerek működését, átadom a legjobb gyakorlatokat.

Ne a szerencsére bízd a digitalizációs projekted sikerességét,

kérj szakértői támogatást a Trello, Asana, ClickUp vagy Monday.com bevezetéshez!

Az ügyviteli rendszer bevezetési projektek megfelelő támogatás hiányában
55-75%-a
sikertelenül zárul, azaz végül nem teljesíti be a kitűzött célját.*

Ehhez képest nálam

80%-nál
is magasabb az ügyfél-elégedettség, azaz velem gyakorlatilag megháromszorozod a siker esélyét!

*Forrás: Gartner.com

Erre számíthatsz, ha jelentkezel hozzám,

így néz ki nálam az együttműködés folyamata a Trello, ClickUp, Monday.com vagy Asana rendszerek kapcsán.

#1
telefonos igényfelmérés

A jelentkezést követő rövid időn belül felhívlak telefonon. Átbeszéljük a helyzeted és pontosítjuk az igényeket.

#2
online konzultáció

Komplex projekt esetén vagy ha egy konkrét rendszer iránt érdeklődsz, tartok neked egy online bemutatót/konzultációt.

#3
árajánlat

Rövid határidőn belül elkészülök a cégedre szabott árjanlatommal, melyet ha elfogadsz, már indulhat is a munka.

Turbózd fel a változást egy szakértő segítségével!

Trello | Monday.com | ClickUp | Asana
Trello logo

    Tegyük együtt átláthatóbbá, költséghatékonyabbá a céged,

    miközben egy csomó időt felszabadítunk neked cégvezetőként!

    Markó Tamás

    alapító
    KKV cégvezetőket segítek abban, hogy a mindennapi tűzoltás helyett kiszámítható és költséghatékony legyen a belső működésük! Trello, Monday.com, ClickUp és Asana rendszereket  egyaránt mélyen ismerem, több száz óra szakértői konzultáció van a hátam mögött a témában!
    Ügyfeleim azt szeretik bennem a legjobban, hogy nemcsak ajánlásokat teszek nekik, hanem én is feltűröm az ingujjam és végigviszem velük ezeket a digitalizációs vagy automatizációs projekteket, addig amíg tényleg kimutatható lesz az üzleti hasznuk!
    Bízom benne, hogy hamarosan te is megtapasztalhatod a digitális munkaszervezés előnyeit a gyakorlatban. Tedd meg ehhez az első lépést és lépj velünk kapcsolatba.
    ClickUp partner logo
    Monday partner logo
    Asana partner logo
    Copyright © digitallwork.hu | 2022
    Markó Tamás E. V. adószám: 56222337-1-43