E-kereskedelmi adatelemzés képzés kezdőknek

Költséghatékonyabb webshop működtetés az adatelemzés és a Power BI erejével.

📅 2024.06.05. - 06.14. | 💻 ÉLŐ, online | 🕒 4 x fél nap

⛔ Jelentkezési határidő

  • 00nap
  • 00óra
  • 00perc
  • 00mp

A te piacod is veszélyzteti a Temu? Nálatok is visszaesett a forgalom?

Neked való ez a képzés, ha e-ker vezetőként vagy dolgozóként magadra ismersz:

#1
Ázsiai webáruházak térnyerése

A te piacodat is alaposan megrángatták a különböző külföldi webshopok?

#2
Rossz gazdasági környezet

Visszeső webshop forgalom? Kevesebb költés? Ráadásul inkább az olcsóbb termékeket viszik?

#3
Egyre kevésbé látod át a működést

Ami eszközökkel a pici webshopodat működtetted, mára már nem igazán akar működni nagyobb méret mellett?!

🧠 A megoldás ott lehet nálatok...

Megtanítjuk, hogyan tudsz a saját adataidból üzletileg fontos döntéseket hozni az aktuális kihívásokra.

Gyere el e-ker adatelemző képzésünkre.

Tudatosabban irányíthatod az e-ker céged.

Azonnal hasznosítható és megtérülő tudást biztosítunk.

Nagyobb kontroll a pénzügyekben

Valós idejű riportod lesz a bevételek alakulásáról. Ki tudod szűrni gyorsan és hatékonyan a felesleges költéseket.

Tudatos termékportfólió

Világosan látni fogod a valóban profitos termékeket és azokat is, melyek csak a raktárkészleted foglalják.

Mellébeszélés helyett valós teljesítmény

Megtanítunk arra, hogyan tudod objektíven mérni pl. az alvállalkozók vagy a munkatársak teljesítményét, hogy ne fordulhasson elő, hogy bárki megvezet.

⛔ Jelentkezési határidő

  • 00nap
  • 00óra
  • 00perc
  • 00mp

Jobb döntések, nagyobb áltáthatóság és több kontroll a webáruházad felett.

Egy értékes, új skill birtokába is jutsz az azonnal használható tudás mellett.

Megtanulod az adatelemzés (data science) alapjait

Mindezt 100% e-kereskedelmi példákon keresztül

Elégedett digitallwork.hu ügyfelek képzéseinkkel, szolgáltatásainkkal

Ezért éri meg neked is a digitalizációba fektetned.

„Tamás rengeteg időt takarított meg nekünk az Asana és a Make beállításával. Az együttműködés folyamán nem csak egy plusz kezet kaptam Tamás személyében, hanem egy összetett gondolkodásra képes partnert. Ajánlom mindenkinek!”

Kozma Máté
Ügyvezető, tulajdonos - Exaline Kft.

„A teljes gyártási, ügyfél és logisztikai folyamatot sikeresen átültettük a Monday és Make rendszerekbe. Egyes folyamataink teljesen automatizáltan működnek. Tamás kivételes partner, konstruktív és segít minden problémára megoldást találni.”

Stumpf Balázs
cégvezető, UDOOR Fürdőkádajtó

„Sokkal átláthatóbbak a folyamataink, egyértelműbbek a feladatok, és a hozzájuk tartozó felelősök valamint határidők. Nem utolsósorban jelentősen csökkent a „felesleges” levelezések száma. :-)”

Király Krisztián
cégvezető, Konverzió Mester

„Megtaláltuk azt a rendszert ahol átlátható formában nyilván tudjuk tartani az aktuális projektjeinket, feladatainkat , ezzel heti több óra munkaidőt tudunk megtakarítani. Csökkent a hibák és az e-mailes kommunikációból eredő félreértések száma.”

Kőházi Zoltán
ügyvezető, Vendinvest

„A munkatársi toborzást automatizáltuk, mely kb. heti 2-3 órát spórol meg nekünk. Ha majd az egész cégen végigvisszük ezt, szerintem min. 1 nap szabadidő felszabadul nekem cégvezetőként. :)”

Bliszkó Gábor
cégvezető, BeOnWeb

„Automatizáltuk az ügyfél onboarding folyamatot, ami ezáltal nem csak profibb lett -amit az ügyfeleink éreznek-, hanem gyorsabb, kevesebb időt vesz el, így számszerűsíthető lett a megtérülése is. Nagyon örülök, hogy belevágtunk!”

Matykó Noémi

„A KNK PR egy reklámügynökség, sok ügyféllel, rengeteg projekttel, több kreatív területtel, sok „művész” kollégával. A rendszer elhozta nekünk a biztonságot. A projektjeink adminisztrálása egyértelmű, az időfelhasználásunk hatékonyabb, és ráadásul még spóroltunk is vele.”

Knapcsek Katalin
tulajdonos, KNK PR & Média

„Az ügyfél-kommunikációs folyamataink automatizálását és az egyedi ár kalkulátorunkat nem csak hatékony tanácsosakkal támogatta, hanem remekül kivitelezte. Így a rendelések átfutási ideje jelentősen csökkent.”

Kocsi László
tulajdonos, Rapidnyomda.hu

“A rendszer bevezetése óta egyértelműek a feladatkörök, a határidők és a prioritások, visszakövethető minden kommunikáció és látom, ki mennyire leterhelt. Nagyon hálás vagyok, hogy Tamás megtalált minket, a folyamataink leírása és tisztázása mellett nagyon hasznos, cégre és személyre szabott feladatkezelő programot kaptunk. “

Losonczi Éva
tulajdonos, ConceptFlow

„A fejlesztés összesen havi 10-20 munkaórát spórol meg nekünk. Nemcsak olcsóbb lett így a működésünk, hanem egyúttal a hibázás lehetősége is lecsökkent, ráadásul több idő jut a kreatív tevékenységekre.”

Szabó Szilveszter
tulajdonos, Lasemedia

„Cégvezetőként heti 5-10 órát spórolnak meg nekem a bevezetett rendszerek. Kevesebb az adminisztráció és egyszerűbben tudok delegálni. Egy csomó feladatot már nem én végzek, emiatt lekerült rólam az »ezt is nekem kell megcsinálni« kognitív teher.”

Scherzer Marcell
tulajdonos, Blue Marketing

„Átláthatóbb lett a cégem, könnyebben tudom követni a napi történéseket. Csökkent a felesleges adminisztráció, kevesebb a hibalehetőség. Rugalmas felépítésű a rendszer, így mindenki testre tudta szabni magának!”

Kocsis Csaba
tulajdonos, Avadoo Design Studio

„Sokkal átláthatóbbak a projektjeink, mind tervezésben, mind a munka egyes fázisaiban. Nagy segítséget nyújt az a pár automatizációs lépés amit eddig bevezettünk, fogunk majd még többet is használni!”

Ványi Rajmond
tulajdonos, Superior Pentest

„Az elmúlt évben annyira megnövekedett a rendelések száma, hogy már lehetetlen volt átlátni a projektek állását és a saját teendőket. Amióta bevezettük a rendszert, újra átláthatóvá vált a belső működésünk! Nagyon leterheltek vagyunk, emiatt nehéz volt a fejlesztésre időt szánni. Örülünk, hogy végül megléptük, hiszen nagy terhet vesz le a rendszer a vállunkról, azzal, hogy mindenkinek értesítést küld a saját feladatáról és rálátást nyújt a többiek előrehaladására is.”

Görgényi Hajni
tulajdonos, NTDisplay

„Részletes, világos és cégreszabott forgatókönyvet kaptunk a cégműködés digitalizálására és a papírmentes irodára való átállásra. Mindezt gyorsan, a határidőket betartva, az előzetes elvárásoknak maximálisan megfelelve.”

Farkasné Kun Györgyi
tulajdonos, Top Full Clean

A PowerBI adatelemző szoftver pedig segít beautomatizálni és leegyszerűsíteni az egészet.

A képzés során megtanulod a globális piacvezető adatelemző szoftver használatát.

Seperc alatt összekattintgatható riportok és ábrák

A szoftver leegyszerűsíti, automatizálja a teljes folyamatot az adatforrások bekötésétől kezdve a riportok megosztásáig.

Bárki számára megtanulható, nem kell hozzá drága fejlesztő

Magyar nyelvű. Nem igényel mély technikai ismereteket vagy programozói tudást.

Pénztárca barát megoldás, cégmérettől függetlenül alkalmazható

Az ingyenes verzióval is profi és automatizáltabb riportokat fogsz tudni készíteni.

⛔ Jelentkezési határidő

  • 00nap
  • 00óra
  • 00perc
  • 00mp

Te is egy aranybányán csücsülsz, csak még nem tudsz róla.

Aknázd ki a saját adataidban rejlő hatalmas potenciált.

Webáruház specialista

Mélyen ismeri a hazai e-kereskedelmi szektort.

Gyakorlatias tudásátadás

A lényegre fókuszál, csak azt tanítja, ami utána tényleg eredményt termel.

Best practice tudástár

Megmutatja, más cégek, hogyan használják hatékonyan.

Balogh Endre
E-ker adatelemző specialista
E-kereskedőknek, webshop tulajdonosoknak segítek átláthatóbb, költséghatékonyabb céget építeni olyan adatokkal, amiket már amúgy is gyűjtenek.
Gyere el a képzsére és te is képbe kerülsz, hogyan tudsz a meglévő adataid segítségével jobb és gyorsabb döntéseket hozni a cégedről.
E-kereskedelmi adatelemzőként azt tapasztalom, hogy legtöbb webhop egy csomó adatot gyűjt, de nem kezd ezekkel utána semmit. Pedig egy kis odafigyeléssel jelentős profitnövekedést lehetne elérni.

Kurzus jelentkezés véglegesítése

📅 2024.06.05. - 06.14. | 💻 ÉLŐ, online | 🕒4 x fél nap

✍🏻 Önálló feladatok és alapos begyakorlás |🙋 Folyamatos kérdezési lehetőség és interakció

🎫Normál jegy

99.990Ft + ÁFA

A kurzus végére megtanulod az e-ker adatelemzés alapjait, mindezt egy profi szoftverben kezelve.

💻 Önálló feladatok és alapos begyakorlás | 🙋Folyamatos kérdezési lehetőség

📅 06.05 | 🕒 9:00 - 12:00

#1 E-ker analitika alapjai

Az adatvezérelt döntéshozatal és üzleti intelligencia alapjainak ismertetése az online kereskedelemben.
Bevezetés a Power BI-ba az e-commerce szektor számára. A szoftver, ami leegyszerűsíti, automatizálja az egészet.
Adatelemzési és értelmezési technikák alapjai nem adatelemzőknek. Segítünk, milyen technikákkal tudsz információkat kinyerni, random adathalmazokból.

📅 06.07 | 🕒 9:00 - 12:00

#2 Tipikus E-ker adatforrások kezelése

Online e-ker platformok (pl. Billingo, Shoprenter, Woocommerce) adatainak hatékony és egyszerű kinyerése
Automatikusan frissülő adatforrások (pl. Google Analytics) csatlakoztatása és kezelése
Adatok importálása az adatelemző szoftverbe. Tipikus adathibák felismerése és legjobb gyakorlatok ismertetése.
Közös gyakorlás: egy adatforrás bekötése a szoftverbe teljesen nulláról, lépésről-lépésre.

📅 06.12 | 🕒 9:00 - 12:00

#3 Irányítópult (dashboard) készítése

Személyre szabott (vezetői) irányítópult készítése (ajándék, azonnal használható sablonokat biztosítunk!)
KPI-k (kulcs teljesítménymutatók) legjobb gyakorlatai az e-commerce szektorban. Konkrét módszertan arra, hogyan tudod elkészíteni a sajátjaid.
Közös gyakorlás egy valós példán keresztül: értékesítési trendek és termék teljesítmények elemzésére létrehozunk közösen egy irányítópultot nulláról.

📅 06.14 | 🕒 9:00 - 12:00

#4 Adatvizualizáció

Módszertan és legjobb gyakorlatok arra, hogyan tudsz egyszerűen befogadható, könnyen átlátható ábrákat gyártani a saját cégedre.
Sok-sok gyakorlás tetszetős és könnyen átlátható ábrák és grafikonok létrehozására. Egyénreszabott visszajelzés az oktatótól.
Haladó automatizációs technikák ismeretése: Több (dimenzió) tábla kezelése, függvények használata, számított mezők és mértékek.
Útmutató, hasznos anyagok, linkek az önálló boldoguláshoz.

📹🔴 Visszanézhető később is

Szívesen jönnél, de pont nem jó valamelyik időpont? Semmi gond. Az összes alkalomról felvételt készítünk, amit utána korlátlan ideig vissza tudsz nézni.

Lesz felvétel

Felvételt biztosítunk az összes alkalomró. Többször is visszanézheted, sőt a kollégáiddal is megoszthatod!

Bárki beugorhat helyetted

Arra is lehetőség van, hogy alkalmanként más-más kolléga vegyen részt.

Bízz bennünk, ez a legjobb hely a tanulásra.

A folyamatos gyakorlásra és kérdezésre épülő oktatási módszerünkkel garantáltan megtanulod!

❌ Önálló boldogulás

Egy csomó időd és energiád elmegy a netes keresgélésre.
Nem igazán motivál semmi arra, hogy valóban végigvidd.
Neked kell vérrel-verejtékkel kitapasztalnod a működést.
Senki nem szól rád, ha valamit rosszul állítasz be.
Nem tudod kivel átbeszélni szakértői szinten.

❌Videókurzusok

Nem tudsz kitől kérdezni. Ha elakadsz, meg vagy lőve.
Nincs interakció, elunod magad, mire végigszenveded a videókat.
Senki nem szól rád, ha valamit rosszul állítasz be.
Nem igazán motivál semmi arra, hogy valóban végigvidd.
Nem tudod kivel átbeszélni szakértői szinten.

✅ A mi képzésünk

Folyamatosan kérdezhetsz, és azonnal segítünk.
Nem az észt osztjuk neked, hanem alaposan begyakoroltatjuk.
Célirányosan rászánod az időt, és garantáltan megtanulod.
Kizárólag az üzletileg értelmes dolgokat tanítjuk.
Végig fogjuk a kezed, segítünk elkerülni a buktatókat.

Minősített, felnőttképzési intézmény vagyunk

Kifejezetten a KKV szektorra specializálódtunk. Nyilvántartási számunk: B/2024/000191

Nálunk nem elméletben fogod megtanulni

Végig az egyéni és csoportos gyakorláson lesz a hangsúly, hogy utána nélkülünk is tudd használni.

Az üzletileg értékes funkciókra megyünk rá

A gyakorlatban ténylegesen használható és értéket teremtő funkciókat fogod megtanulni.

Ne előadásra számíts

A learning by doing elv alapján tanítunk, azaz már a képzés alatt aktívan használni fogod a rendszert.

Gyakori kérdések

Kérdésed van? Dilemmázol még? Ezek a leggyakrabban felmerült kérdések. Ha nem találod a választ, nyugodtan írj vagy hívj.

Minden alkalomról felvétel készül, mely korlátlan ideig visszanézhető. Így akkor is végig tudsz menni az anyagon utólag, ha nem tudsz élőben ott lenni.

Ha ez nem opció, akkor jelentkezz a következő időpontra. Jellemzően 2-3 havonta szokott lenni ilyen képzés.

Alapvetően semmi. Pont ez a lényég, hogy teljesen az alapoktól indulunk. Viszont tekintettel arra, hogy a rendszer megtanulása technikai tudást igényel, kell rendelkezned némi rutinnal és affinitással a digitális rendszerek kapcsán (de semmi halálásora ne gondolj).

Eszközök terén csak egy webkamera és mikrofon szükséges a részvételhez.

Én még nem találkoztam olyannal, aki nem tudta volna megtanulni, ha tényleg akarta is. 🙂

A workshop létszámát max. 20 főben maximalizáltam azért, hogy mindenkre egyesével is oda tudjak figyelni

A worshop egy online, élő esemény lesz, szóval bárhonnan be tudsz csatlakozni, mindössze egy webkamera és mikrofon szükséges hozzá.

Az élő esemény azt jelenti, hogy nem felvételről fog menni, tehát ténylegesen lesz interakció 🙂 Kalkulálj azzal, hogy folyamatosan lesznek önállóan elvégzendő feladatok is.

Az ingyenes verzióval is szuperül lehet használni. A legtöbb cégnek (pláne az elején) abszolút nem szükséges az előfizetés.

A rendszer nyelve magyar, így idegen nyelv tudás nem szükséges hozzá.

Abszolút! A korábbi résztvevők kb. fele használta már a rendszert, mégis egy csomó hasznos új tudást felszedett a workshopon.

Közvetlen MAC támogatása sajnos nincs, de meg lehet oldani a MAC-en való futtatást is Szívesen segítünk ha kell. Ami kell hozzá: egy virtuális gép szoftver és egy Windows licence. 

Még mindig nem találod a választ? Nyugodtan vedd fel velünk a kapcsolatot és szívesen segítünk.