MailerLite New rendszerépítő képzés
Több vevő, olcsóbban, email marketinggel.
2024.04.24. - 05.15. |
ÉLŐ, online |
4 x fél nap
- Automatizáltabb, olcsóbb marketing
- Lesz egy vevői listád, amit többé senki nem vehet el
- Eltanulod a másoknál kitesztelt legjobb gyakorlatokat
⛔ Jelentkezési határidő
- 00nap
- 00óra
- 00perc
- 00mp

Dráguló hirdetési költségek? Kevesebb, kisebb értékű vásárlás?
Neked való ez a MailerLite képzés, ha magadra ismersz:

#1
Növekvő hirdetési költség
#2
Kevés és rossz minőségű vevő
#3
Nincs már időd mindenkire
#4
Ha jártál már pórul
Limitált létszám, ne maradj le!
Automatizáltabb, olcsóbb marketing, nagyobb kosárérték.
Kezdőként és aktív felhasználóként is rengeteg újat fogsz tanulni!

Kezdőként: egy gyorsan hadrafogható, vevőtermelő gépezet
- Garantáltan nem a spam mappának írod a leveleidet.
- Végre neked is lesz egy feliratkozó listád, amit nem vehet el a Facebook tőled.
- Nem veszel el a rendszerben, gyorsan és hatékonyan megtanulod profin kezelni.
Aktív felhasználóként: egy még automatizáltabb, profibb marketing rendszer
- Profi automatizmusokkal olcsóbb és minőségibb vevőszerzés.
- Eltanulod a legjobb KKV trükköket egy profi e-mail marketingestől.
- Időt szabadít fel neked, nem kell a személyes közreműködésed az értékesítéshez.

Elégedett digitallwork.hu ügyfelek képzéseinkkel, szolgáltatásainkkal
Ezért éri meg neked is a digitalizációba fektetned.

“A munkánk gyorsabbá és könnyebbé vált a rendszer bevezetésével, testreszabásával, valamint automatizálási megoldásaival. Az űrlapokat ügyfeleink is örömmel használják.”

“Tamás segítségével növelni tudtam a vezetői tisztánlátásomat, hatékonyságomat. Kiváló szakember, aki nem csak végrehajtja a kiadott munkát, hanem proaktívan gondolkodik, speciális szaktudásával hozzátesz a cégem fejlődéséhez, működéséhez.”

“Tamás rengeteg időt takarított meg nekünk az Asana és a Make beállításával. Az együttműködés folyamán nem csak egy plusz kezet kaptam Tamás személyében, hanem egy összetett gondolkodásra képes partnert. Ajánlom mindenkinek!”

“A teljes gyártási, ügyfél és logisztikai folyamatot sikeresen átültettük a Monday és Make rendszerekbe. Egyes folyamataink teljesen automatizáltan működnek. Tamás kivételes partner, konstruktív és segít minden problémára megoldást találni.”

“Sokkal átláthatóbbak a folyamataink, egyértelműbbek a feladatok, és a hozzájuk tartozó felelősök valamint határidők. Nem utolsósorban jelentősen csökkent a “felesleges” levelezések száma. :-)”

“Megtaláltuk azt a rendszert ahol átlátható formában nyilván tudjuk tartani az aktuális projektjeinket, feladatainkat , ezzel heti több óra munkaidőt tudunk megtakarítani. Csökkent a hibák és az e-mailes kommunikációból eredő félreértések száma.”

“Tamás segítségével kezdtük el használni a Monday-t a kisebb napi teendők és a nagyobb projektek koordinálására. Tudása, látásmódja nem kizárólag a szoftver bevezetését, és a kezdeti nehézségeken túllépést segítette, hanem elindított egy szemléletbeli fejlődést is, ennek hatására folyamatokban, rendszerekben kezdtünk gondolkozni. Ez nem kizárólag a mindennapi munkát könnyíti meg, de a folyamatos növekedés okozta kihívások mellett is stabil hátteret biztosít.”

“A munkatársi toborzást automatizáltuk, mely kb. heti 2-3 órát spórol meg nekünk. Ha majd az egész cégen végigvisszük ezt, szerintem min. 1 nap szabadidő felszabadul nekem cégvezetőként. :)”

“Automatizáltuk az ügyfél onboarding folyamatot, ami ezáltal nem csak profibb lett -amit az ügyfeleink éreznek-, hanem gyorsabb, kevesebb időt vesz el, így számszerűsíthető lett a megtérülése is. Nagyon örülök, hogy belevágtunk!”

“A KNK PR egy reklámügynökség, sok ügyféllel, rengeteg projekttel, több kreatív területtel, sok “művész” kollégával. A rendszer elhozta nekünk a biztonságot. A projektjeink adminisztrálása egyértelmű, az időfelhasználásunk hatékonyabb, és ráadásul még spóroltunk is vele.”

“Sok ötletünk volt a digitalizációra, de nem voltak teljesen kiforrottak, és nem tudtuk, hogyan valósítsuk meg konkrétan. Tamás nemcsak megvalósította, hanem hasznos javaslatokat is adott, amiket beépítettünk a működésbe.”

“Az ügyfél-kommunikációs folyamataink automatizálását és az egyedi ár kalkulátorunkat nem csak hatékony tanácsosakkal támogatta, hanem remekül kivitelezte. Így a rendelések átfutási ideje jelentősen csökkent.”

“A rendszer bevezetése óta egyértelműek a feladatkörök, a határidők és a prioritások, visszakövethető minden kommunikáció és látom, ki mennyire leterhelt. Nagyon hálás vagyok, hogy Tamás megtalált minket, a folyamataink leírása és tisztázása mellett nagyon hasznos, cégre és személyre szabott feladatkezelő programot kaptunk. “

“A fejlesztés összesen havi 10-20 munkaórát spórol meg nekünk. Nemcsak olcsóbb lett így a működésünk, hanem egyúttal a hibázás lehetősége is lecsökkent, ráadásul több idő jut a kreatív tevékenységekre.”

“Cégvezetőként heti 5-10 órát spórolnak meg nekem a bevezetett rendszerek. Kevesebb az adminisztráció és egyszerűbben tudok delegálni. Egy csomó feladatot már nem én végzek, emiatt lekerült rólam az »ezt is nekem kell megcsinálni« kognitív teher.”

“Átláthatóbb lett a cégem, könnyebben tudom követni a napi történéseket. Csökkent a felesleges adminisztráció, kevesebb a hibalehetőség. Rugalmas felépítésű a rendszer, így mindenki testre tudta szabni magának!”

“Sokkal átláthatóbbak a projektjeink, mind tervezésben, mind a munka egyes fázisaiban. Nagy segítséget nyújt az a pár automatizációs lépés amit eddig bevezettünk, fogunk majd még többet is használni!”

“Az elmúlt évben annyira megnövekedett a rendelések száma, hogy már lehetetlen volt átlátni a projektek állását és a saját teendőket. Amióta bevezettük a rendszert, újra átláthatóvá vált a belső működésünk! Nagyon leterheltek vagyunk, emiatt nehéz volt a fejlesztésre időt szánni. Örülünk, hogy végül megléptük, hiszen nagy terhet vesz le a rendszer a vállunkról, azzal, hogy mindenkinek értesítést küld a saját feladatáról és rálátást nyújt a többiek előrehaladására is.”

“Részletes, világos és cégreszabott forgatókönyvet kaptunk a cégműködés digitalizálására és a papírmentes irodára való átállásra. Mindezt gyorsan, a határidőket betartva, az előzetes elvárásoknak maximálisan megfelelve.”
Automatizáltabb, profibb vevőszerzés, ráadásul olcsóbban...
Egy igazi aranybánya a MailerLite rendszer a KKV cégek számára.
Ne a fizetős hirdetésekre égesd el minden pénzed
Hatékony email marketinggel egyszerre tudsz olcsóbban és minőségibb vevőket szerezeni
Idő és pénz spóroló automatizmusok
Csak egyszer kell jól kitalálni és beállítani, utána folyamatos hasznot termel neked.
Garantáltan csak a tiéd
Nem veheti el a feliratkozóidat egyetlen közösségi platform sem tőled.

⛔ Jelentkezési határidő
- 00nap
- 00óra
- 00perc
- 00mp
A képzést a MailerLite minősített szakértője tartja 🚀
Maja egy vérbeli MailerLite specialista, tőle lesheted el a rendszer fortélyait.
- Ismeri az összes rejtett funkciót
- Csak azt tanítja, ami utána tényleg eredményt termel
- Megmutatja, mások hogyan használják hatékonyan

Egy igazán tapasztalt hazai szakértőtől tanulhatsz.
Maja mélyen ismeri a MailerLite működését. Ráadásul a tapasztalatát a KKV szektorban szerezte meg.
🎁 Extrák, ha időben kapcsolsz
Jelentkezz mihamarabb, és élj az extrákkal:

📖[EBOOK] Időspóroló mesterfogások

📖[EBOOK] Levélkiküldő checklist

📹[VIDEÓ] Regisztráció és technikai beállítások
Visszanézhető lesz később is
Felvételt biztosítok a workshopról. Többször is visszanézheted, sőt a kollégáiddal is megoszthatod!
Pénzvisszafizetési garancia
Ha a workshop végén jelzed, hogy nem erre számítottál, akkor visszafizetem a vételárat.
Kurzus jelentkezés véglegesítése
2024.04.24. - 05.15. |
ÉLŐ, online |
4 x fél nap

- Lesz egy saját vevőtermelő gépezeted, melyet garantáltan nem vehet el tőled senki.
- Email marketinggel több és minőségibb vevőt tudsz szerezni, ráadásul olcsóbban is, mint eddig.
- Folyamatosan kérdezhetsz, végig segítünk, ha elakadnál
- Csak egyszer kell rászánni az időd és garantáltan megtanulod!

Normál jegy
- limitált létszám, max. 20 fő
- később is visszanézheted
- kollégákkal megosztható
- interaktív, sok kérdezési lehetőséggel
- KKV cégeknek
Profi MailerLite rendszerépítő válik belőled a kurzus végére.
Önálló feladatok és alapos begyakorlás |
Folyamatos kérdezési lehetőség
04.24 |
9:00 - 13:00
#1 MailerLite alapok
05.02 |
9:00 - 13:00
#2 Feliratkozó gyűjtés hatékony eszközei
05.08 |
9:00 - 13:00
#3 Email automatizmálás mesterfokon 1.
05.15 |
9:00 - 13:00
#4 Email automatizálás mesterfokon 2.
Az online képzést Végné G. Maja MailerLite specialista,
készítette, és tartja meg.
Véghné G. Maja
Mailerlite specialista



Bízz bennünk, ez a legjobb hely a tanulásra.
A folyamatos gyakorlásra és kérdezésre épülő oktatási módszerünkkel garantáltan megtanulod!
❌ Önálló boldogulás
❌Videókurzusok
✅ MailerLite képzés
Minősített, felnőttképzési intézmény vagyunk
Kifejezetten a KKV szektorra specializálódtunk. Nyilvántartási számunk: B/2024/000191
Nálunk nem elméletben fogod megtanulni
Végig az egyéni és csoportos gyakorláson lesz a hangsúly, hogy utána nélkülünk is tudd használni.
Az üzletileg értékes funkciókra megyünk rá
A gyakorlatban ténylegesen használható és értéket teremtő funkciókat fogod megtanulni.
Ne előadásra számíts
A learning by doing elv alapján tanítunk, azaz már a képzés alatt aktívan használni fogod a rendszert.
Gyakori kérdések
Kérdésed van? Dilemmázol még? Ezek a leggyakrabban felmerült kérdések. Ha nem találod a választ, nyugodtan írj vagy hívj.
Minden alkalomról felvétel készül, mely korlátlan ideig visszanézhető. Így akkor is végig tudsz menni az anyagon utólag, ha nem tudsz élőben ott lenni.
Ha ez nem opció, akkor jelentkezz a következő időpontra. Jellemzően 2-3 havonta szokott lenni ilyen képzés.
Alapvetően semmi. Pont ez a lényég, hogy teljesen az alapoktól indulunk. Viszont tekintettel arra, hogy a rendszer megtanulása technikai tudást igényel, kell rendelkezned némi rutinnal és affinitással a digitális rendszerek kapcsán (de semmi halálásora ne gondolj).
Eszközök terén csak egy webkamera és mikrofon szükséges a részvételhez.
Én még nem találkoztam olyannal, aki nem tudta volna megtanulni, ha tényleg akarta is. 🙂
A workshop létszámát max. 20 főben maximalizáltam azért, hogy mindenkre egyesével is oda tudjak figyelni
A worshop egy online, élő esemény lesz, szóval bárhonnan be tudsz csatlakozni, mindössze egy webkamera és mikrofon szükséges hozzá.
Az élő esemény azt jelenti, hogy nem felvételről fog menni, tehát ténylegesen lesz interakció 🙂 Kalkulálj azzal, hogy folyamatosan lesznek önállóan elvégzendő feladatok is.
Az ingyenes verzióval is szuperül el lehet indulni. Később majd a feliratkozók száma alapján fogsz fizetni, mely ha ügyes leszel – ezért gyere el megtanulni alaposan :)) – busásan megtérül. További információ az árazásról.
A rendszer nyelve nem magyar, de alapvetően nem szükséges nyelvtudás hozzájuk.
Azt a példát szoktam mondani, hogy ha a Windows-t is átállítanád magadnak angol nyelvre, akkor is elboldogulnál vele, hiszen már rutinból tudod, hová kell kattintani.
Ugyanez lesz ezeknél a rendszerkenél is, ráadásul a szerkeszthető dolgokat, nyilván magyarul is ugyanúgy fel tudod vinni. Nem egy olyan ügyfelem van egyébként, aki egyáltalán nem beszél angolul, mégis magabiztosan használja.
A rendszer egyébként az angol nyelven kívül pl. német vagy spanyol nyelven is használható.
Abszolút! A korábbi résztvevők kb. fele használta már a rendszert, mégis egy csomó hasznos új tudást felszedett a workshopon.