🦾Monday.com rendszerépítő workshop

Kun István, vállalkozásfejlesztő

Monday.com hivatalos partnerséget igazoló logó

📅 2024. november 08. - 2024. november 29.

💻 ÉLŐ, online kurzus

🕒 4db, fél napos workshop

💥Káoszos működés? 𝄜 Excel táblák dzsungele? Nem hatékony folyamatok?

Cégvezetőként alig bírod ezt már ép ésszel?

😔Kezd tele lenni a hócipőd mindennapi tűzoltással.

😔Nem látod át a saját céged. Nincs meg a kontrollod.

😔Úgy érzed, nem hatékonyan működtök.

Építs egy automatizáltabb céget a Monday erejével. 🦾

📚🎓 Gyere el workshopunkra és tanuld meg gyorsan, hatékonyan egy hivatalos Monday szakértőtől.

Hatékonyabbá, ráadásul önműködővé válik a céged.​

Egy igazi 💸 aranybánya ez a rendszer a KKV cégvezetők számára.

🤩A mindennapi tűzoltás helyett lesz időd pihenésre, stratégiázásra.

🤩Nélküled is működni fog a céged, ráadásul pontosan az általad elvárt módon.

🤩Több profitod lesz, miközben a minőséget is stabilizálni tudod.

Egy vérbeli Monday szakértőtől tanulhatsz a workshopon.

István segít neked a 🚒 mindennapi tűzoltásból önműködő céget építeni.

👌Minősített Monday szakértők vagyunk

👌100+ hazai KKV digitalizációs projekt van a hátunk mögött

👌A legjobb hazai KKV gyakorlatokat gyűjtöttük össze

Profi Monday rendszerépítő válik belőled a workshop végére.

💻 Önálló feladatok és alapos begyakorlás | 🙋Folyamatos kérdezési lehetőség

  • mire és kinek jó a Monday
  • a Monday víziója
  • mire figyelj fiók regisztrációkor
  • alapfogalmak tisztázása
  • rendszeralapok begyakorlása
  • csomagok és előfizetés
  • projektmenedzsment struktúra alapjai
  • projekttervezés eszközei
  • projektindítás gyorsan, egyszerűen
  • projekt előrehaladás hatékony követése
  • erőforrások automatizált követése
  • profi riportolás
  • külsősök bevonása pro-kontra
  • jogosultságok beállítása
  • leképezés módjai (pro-kontra)
  • egyéni mezők, oszlopok
  • automatizmusok
  • riportok
  • nézetek és szűrők
  • adatok megjelenítésének módjai
  • jogosultságok beállítása
  • külső integrációk
  • cégreszabott kérdések/elakadások átbeszélése
  • hasznos plugin-ok
  • a bevezetés legjobb gyakorlatai
  • ajánlott kiegészítő szoftverek
  • saját sablonok a folyamatleírásra
  • okostelefon alkalmazás

Elégedett digitallwork.hu ügyfelek

a képzéseinkkel, szolgáltatásainkkal.

“A munkánk gyorsabbá és könnyebbé vált a rendszer bevezetésével, testreszabásával, valamint automatizálási megoldásaival. Az űrlapokat ügyfeleink is örömmel használják.”

Kiss Ernő
ügyvezető, tulajdonos - Kísérő Kft.

“Tamás segítségével növelni tudtam a vezetői tisztánlátásomat, hatékonyságomat. Kiváló szakember, aki nem csak végrehajtja a kiadott munkát, hanem proaktívan gondolkodik, speciális szaktudásával hozzátesz a cégem fejlődéséhez, működéséhez.”

Szabó Béla Tibor
ügyvezető, Harmoney Consulting Kft.

“Tamás rengeteg időt takarított meg nekünk az Asana és a Make beállításával. Az együttműködés folyamán nem csak egy plusz kezet kaptam Tamás személyében, hanem egy összetett gondolkodásra képes partnert. Ajánlom mindenkinek!”

Kozma Máté
Ügyvezető, tulajdonos - Exaline Kft.

“A teljes gyártási, ügyfél és logisztikai folyamatot sikeresen átültettük a Monday és Make rendszerekbe. Egyes folyamataink teljesen automatizáltan működnek. Tamás kivételes partner, konstruktív és segít minden problémára megoldást találni.”

Stumpf Balázs
cégvezető, UDOOR Fürdőkádajtó

“Sokkal átláthatóbbak a folyamataink, egyértelműbbek a feladatok, és a hozzájuk tartozó felelősök valamint határidők. Nem utolsósorban jelentősen csökkent a “felesleges” levelezések száma. :-)”

Király Krisztián
cégvezető, Konverzió Mester

“Megtaláltuk azt a rendszert ahol átlátható formában nyilván tudjuk tartani az aktuális projektjeinket, feladatainkat , ezzel heti több óra munkaidőt tudunk megtakarítani. Csökkent a hibák és az e-mailes kommunikációból eredő félreértések száma.”

Kőházi Zoltán
ügyvezető, Vendinvest

“Tamás segítségével kezdtük el használni a Monday-t a kisebb napi teendők és a nagyobb projektek koordinálására. Tudása, látásmódja nem kizárólag a szoftver bevezetését, és a kezdeti nehézségeken túllépést segítette, hanem elindított egy szemléletbeli fejlődést is, ennek hatására folyamatokban, rendszerekben kezdtünk gondolkozni. Ez nem kizárólag a mindennapi munkát könnyíti meg, de a folyamatos növekedés okozta kihívások mellett is stabil hátteret biztosít.”

Czigány Attila
cégvezető - Visionfresh

“A munkatársi toborzást automatizáltuk, mely kb. heti 2-3 órát spórol meg nekünk. Ha majd az egész cégen végigvisszük ezt, szerintem min. 1 nap szabadidő felszabadul nekem cégvezetőként. :)”

Bliszkó Gábor
cégvezető, BeOnWeb

“Automatizáltuk az ügyfél onboarding folyamatot, ami ezáltal nem csak profibb lett -amit az ügyfeleink éreznek-, hanem gyorsabb, kevesebb időt vesz el, így számszerűsíthető lett a megtérülése is. Nagyon örülök, hogy belevágtunk!”

Matykó Noémi

“A KNK PR egy reklámügynökség, sok ügyféllel, rengeteg projekttel, több kreatív területtel, sok “művész” kollégával. A rendszer elhozta nekünk a biztonságot. A projektjeink adminisztrálása egyértelmű, az időfelhasználásunk hatékonyabb, és ráadásul még spóroltunk is vele.”

Knapcsek Katalin
tulajdonos, KNK PR & Média

“Sok ötletünk volt a digitalizációra, de nem voltak teljesen kiforrottak, és nem tudtuk, hogyan valósítsuk meg konkrétan. Tamás nemcsak megvalósította, hanem hasznos javaslatokat is adott, amiket beépítettünk a működésbe.”

Steindl Máté
tulajdonos, SocialWings

“Az ügyfél-kommunikációs folyamataink automatizálását és az egyedi ár kalkulátorunkat nem csak hatékony tanácsosakkal támogatta, hanem remekül kivitelezte. Így a rendelések átfutási ideje jelentősen csökkent.”

Kocsi László
tulajdonos, Rapidnyomda.hu

“A rendszer bevezetése óta egyértelműek a feladatkörök, a határidők és a prioritások, visszakövethető minden kommunikáció és látom, ki mennyire leterhelt. Nagyon hálás vagyok, hogy Tamás megtalált minket, a folyamataink leírása és tisztázása mellett nagyon hasznos, cégre és személyre szabott feladatkezelő programot kaptunk. “

Losonczi Éva
tulajdonos, ConceptFlow

“A fejlesztés összesen havi 10-20 munkaórát spórol meg nekünk. Nemcsak olcsóbb lett így a működésünk, hanem egyúttal a hibázás lehetősége is lecsökkent, ráadásul több idő jut a kreatív tevékenységekre.”

Szabó Szilveszter
tulajdonos, Lasemedia

“Cégvezetőként heti 5-10 órát spórolnak meg nekem a bevezetett rendszerek. Kevesebb az adminisztráció és egyszerűbben tudok delegálni. Egy csomó feladatot már nem én végzek, emiatt lekerült rólam az »ezt is nekem kell megcsinálni« kognitív teher.”

Scherzer Marcell
tulajdonos, Blue Marketing

“Átláthatóbb lett a cégem, könnyebben tudom követni a napi történéseket. Csökkent a felesleges adminisztráció, kevesebb a hibalehetőség. Rugalmas felépítésű a rendszer, így mindenki testre tudta szabni magának!”

Kocsis Csaba
tulajdonos, Avadoo Design Studio

“Sokkal átláthatóbbak a projektjeink, mind tervezésben, mind a munka egyes fázisaiban. Nagy segítséget nyújt az a pár automatizációs lépés amit eddig bevezettünk, fogunk majd még többet is használni!”

Ványi Rajmond
tulajdonos, Superior Pentest

“Az elmúlt évben annyira megnövekedett a rendelések száma, hogy már lehetetlen volt átlátni a projektek állását és a saját teendőket. Amióta bevezettük a rendszert, újra átláthatóvá vált a belső működésünk! Nagyon leterheltek vagyunk, emiatt nehéz volt a fejlesztésre időt szánni. Örülünk, hogy végül megléptük, hiszen nagy terhet vesz le a rendszer a vállunkról, azzal, hogy mindenkinek értesítést küld a saját feladatáról és rálátást nyújt a többiek előrehaladására is.”

Görgényi Hajni
tulajdonos, NTDisplay

“Részletes, világos és cégreszabott forgatókönyvet kaptunk a cégműködés digitalizálására és a papírmentes irodára való átállásra. Mindezt gyorsan, a határidőket betartva, az előzetes elvárásoknak maximálisan megfelelve.”

Farkasné Kun Györgyi
tulajdonos, Top Full Clean

Workshop regisztráció

A👨‍🎓képzéssel és a💸részvételi díjjal kapcsolatos további infókért regisztrálj kérlek!