🦾Monday.com rendszerépítő workshop
Kun István, vállalkozásfejlesztő

📅 2024. november 08. - 2024. november 29.
💻 ÉLŐ, online kurzus
🕒 4db, fél napos workshop

💥Káoszos működés? 𝄜 Excel táblák dzsungele? Nem hatékony folyamatok?
Cégvezetőként alig bírod ezt már ép ésszel?

😔Kezd tele lenni a hócipőd mindennapi tűzoltással.
😔Nem látod át a saját céged. Nincs meg a kontrollod.
😔Úgy érzed, nem hatékonyan működtök.
Építs egy automatizáltabb céget a Monday erejével. 🦾
📚🎓 Gyere el workshopunkra és tanuld meg gyorsan, hatékonyan egy hivatalos Monday szakértőtől.
Hatékonyabbá, ráadásul önműködővé válik a céged.
Egy igazi 💸 aranybánya ez a rendszer a KKV cégvezetők számára.

🤩A mindennapi tűzoltás helyett lesz időd pihenésre, stratégiázásra.
🤩Nélküled is működni fog a céged, ráadásul pontosan az általad elvárt módon.
🤩Több profitod lesz, miközben a minőséget is stabilizálni tudod.
Egy vérbeli Monday szakértőtől tanulhatsz a workshopon.
István segít neked a 🚒 mindennapi tűzoltásból önműködő céget építeni.

👌Minősített Monday szakértők vagyunk
👌100+ hazai KKV digitalizációs projekt van a hátunk mögött
👌A legjobb hazai KKV gyakorlatokat gyűjtöttük össze
Profi Monday rendszerépítő válik belőled a workshop végére.
Önálló feladatok és alapos begyakorlás |
Folyamatos kérdezési lehetőség
- mire és kinek jó a Monday
- a Monday víziója
- mire figyelj fiók regisztrációkor
- alapfogalmak tisztázása
- rendszeralapok begyakorlása
- csomagok és előfizetés
- projektmenedzsment struktúra alapjai
- projekttervezés eszközei
- projektindítás gyorsan, egyszerűen
- projekt előrehaladás hatékony követése
- erőforrások automatizált követése
- profi riportolás
- külsősök bevonása pro-kontra
- jogosultságok beállítása
- leképezés módjai (pro-kontra)
- egyéni mezők, oszlopok
- automatizmusok
- riportok
- nézetek és szűrők
- adatok megjelenítésének módjai
- jogosultságok beállítása
- külső integrációk
- cégreszabott kérdések/elakadások átbeszélése
- hasznos plugin-ok
- a bevezetés legjobb gyakorlatai
- ajánlott kiegészítő szoftverek
- saját sablonok a folyamatleírásra
- okostelefon alkalmazás
Elégedett digitallwork.hu ügyfelek
a képzéseinkkel, szolgáltatásainkkal.

“A munkánk gyorsabbá és könnyebbé vált a rendszer bevezetésével, testreszabásával, valamint automatizálási megoldásaival. Az űrlapokat ügyfeleink is örömmel használják.”

“Tamás segítségével növelni tudtam a vezetői tisztánlátásomat, hatékonyságomat. Kiváló szakember, aki nem csak végrehajtja a kiadott munkát, hanem proaktívan gondolkodik, speciális szaktudásával hozzátesz a cégem fejlődéséhez, működéséhez.”

“Tamás rengeteg időt takarított meg nekünk az Asana és a Make beállításával. Az együttműködés folyamán nem csak egy plusz kezet kaptam Tamás személyében, hanem egy összetett gondolkodásra képes partnert. Ajánlom mindenkinek!”

“A teljes gyártási, ügyfél és logisztikai folyamatot sikeresen átültettük a Monday és Make rendszerekbe. Egyes folyamataink teljesen automatizáltan működnek. Tamás kivételes partner, konstruktív és segít minden problémára megoldást találni.”

“Sokkal átláthatóbbak a folyamataink, egyértelműbbek a feladatok, és a hozzájuk tartozó felelősök valamint határidők. Nem utolsósorban jelentősen csökkent a “felesleges” levelezések száma. :-)”

“Megtaláltuk azt a rendszert ahol átlátható formában nyilván tudjuk tartani az aktuális projektjeinket, feladatainkat , ezzel heti több óra munkaidőt tudunk megtakarítani. Csökkent a hibák és az e-mailes kommunikációból eredő félreértések száma.”

“Tamás segítségével kezdtük el használni a Monday-t a kisebb napi teendők és a nagyobb projektek koordinálására. Tudása, látásmódja nem kizárólag a szoftver bevezetését, és a kezdeti nehézségeken túllépést segítette, hanem elindított egy szemléletbeli fejlődést is, ennek hatására folyamatokban, rendszerekben kezdtünk gondolkozni. Ez nem kizárólag a mindennapi munkát könnyíti meg, de a folyamatos növekedés okozta kihívások mellett is stabil hátteret biztosít.”

“A munkatársi toborzást automatizáltuk, mely kb. heti 2-3 órát spórol meg nekünk. Ha majd az egész cégen végigvisszük ezt, szerintem min. 1 nap szabadidő felszabadul nekem cégvezetőként. :)”

“Automatizáltuk az ügyfél onboarding folyamatot, ami ezáltal nem csak profibb lett -amit az ügyfeleink éreznek-, hanem gyorsabb, kevesebb időt vesz el, így számszerűsíthető lett a megtérülése is. Nagyon örülök, hogy belevágtunk!”

“A KNK PR egy reklámügynökség, sok ügyféllel, rengeteg projekttel, több kreatív területtel, sok “művész” kollégával. A rendszer elhozta nekünk a biztonságot. A projektjeink adminisztrálása egyértelmű, az időfelhasználásunk hatékonyabb, és ráadásul még spóroltunk is vele.”

“Sok ötletünk volt a digitalizációra, de nem voltak teljesen kiforrottak, és nem tudtuk, hogyan valósítsuk meg konkrétan. Tamás nemcsak megvalósította, hanem hasznos javaslatokat is adott, amiket beépítettünk a működésbe.”

“Az ügyfél-kommunikációs folyamataink automatizálását és az egyedi ár kalkulátorunkat nem csak hatékony tanácsosakkal támogatta, hanem remekül kivitelezte. Így a rendelések átfutási ideje jelentősen csökkent.”

“A rendszer bevezetése óta egyértelműek a feladatkörök, a határidők és a prioritások, visszakövethető minden kommunikáció és látom, ki mennyire leterhelt. Nagyon hálás vagyok, hogy Tamás megtalált minket, a folyamataink leírása és tisztázása mellett nagyon hasznos, cégre és személyre szabott feladatkezelő programot kaptunk. “

“A fejlesztés összesen havi 10-20 munkaórát spórol meg nekünk. Nemcsak olcsóbb lett így a működésünk, hanem egyúttal a hibázás lehetősége is lecsökkent, ráadásul több idő jut a kreatív tevékenységekre.”

“Cégvezetőként heti 5-10 órát spórolnak meg nekem a bevezetett rendszerek. Kevesebb az adminisztráció és egyszerűbben tudok delegálni. Egy csomó feladatot már nem én végzek, emiatt lekerült rólam az »ezt is nekem kell megcsinálni« kognitív teher.”

“Átláthatóbb lett a cégem, könnyebben tudom követni a napi történéseket. Csökkent a felesleges adminisztráció, kevesebb a hibalehetőség. Rugalmas felépítésű a rendszer, így mindenki testre tudta szabni magának!”

“Sokkal átláthatóbbak a projektjeink, mind tervezésben, mind a munka egyes fázisaiban. Nagy segítséget nyújt az a pár automatizációs lépés amit eddig bevezettünk, fogunk majd még többet is használni!”

“Az elmúlt évben annyira megnövekedett a rendelések száma, hogy már lehetetlen volt átlátni a projektek állását és a saját teendőket. Amióta bevezettük a rendszert, újra átláthatóvá vált a belső működésünk! Nagyon leterheltek vagyunk, emiatt nehéz volt a fejlesztésre időt szánni. Örülünk, hogy végül megléptük, hiszen nagy terhet vesz le a rendszer a vállunkról, azzal, hogy mindenkinek értesítést küld a saját feladatáról és rálátást nyújt a többiek előrehaladására is.”

“Részletes, világos és cégreszabott forgatókönyvet kaptunk a cégműködés digitalizálására és a papírmentes irodára való átállásra. Mindezt gyorsan, a határidőket betartva, az előzetes elvárásoknak maximálisan megfelelve.”