Monday.com workshop
Az alapoktól, haladó szintig
2024.11.08. - 11.29. |
ÉLŐ, online |
4 x fél nap

- Hivatalos Monday.com szakértőtől tanulhatsz
- Megismered a hazai KKV legjobb gyakorlatokat
- Végre nem halogatod tovább a bevezetést
🚨📆 Jelentkezési határidő
- 00nap
- 00óra
- 00perc
- 00mp

KKV cégvezetőknek, akik a csapaton belül tartanák ezt a tudást.
Neked való ez a Monday.com workshop, ha magadra ismersz:

#1 KKV szektor számára készült
#2 Cégvezetőknek, belső felősöknek
#3 Ha alaposan megtanulnád
#4
Kezdőknek és újrakezdőknek
Kiscsoportos, limitált létszám. Mindenkire egyesével odafigyelünk!
Kezdőként és aktív felhasználóként is rengeteg újat fogsz tanulni!
Mit nyersz ha részt veszel rajta?

Új felhasználóként gyorsabb, hatékonyabb bevetés
- elkerülöd a buktatókat és a zsákutcákat
- időt spórolsz meg magadnak
- 10x gyorsabban tudsz utána haladni
- képbe kerülsz stratégiailag, hogy miért és mire jó
Aktív felhasználóként egy még komolyabb rendszer
- automatizáltabb, áramvonalasabb, egyszerűbben használhatóvá válik
- még az sem kizárt, hogy sikerül spórolni az előfizetésen
- eltanulod a legjobb KKV gyakorlatokat
- egy rahedli ötletet kapsz, mire lenne még érdemes használni

Mi vagyunk a legjobb választás Magyarországon a Monday megtanulására.
Ezért éri meg nálunk megtanulni a Monday.com rendszer használatát:
Minősített Monday.com szakértő
Alaposan ismerjük a rendszert, ráadásul a tudásunk és tapasztalatunk a hazai KKV szektorban szereztük.
Nekünk van a legtöbb tapasztalatunk itthon
Nincs más hazai szakértő, akinek ekkora tudása és tapasztalata lenne ebben a témában.
Rendkívül magas ügyfél elégedettség
Nem csak a munkánk, hanem személyes küldetésünk is a hazai KKV szektor digitalizációja.
🚨📆 Jelentkezési határidő
- 00nap
- 00óra
- 00perc
- 00mp
Elégedett digitallwork.hu ügyfelek
a képzéseinkkel, szolgáltatásainkkal.

“A munkánk gyorsabbá és könnyebbé vált a rendszer bevezetésével, testreszabásával, valamint automatizálási megoldásaival. Az űrlapokat ügyfeleink is örömmel használják.”

“Tamás segítségével növelni tudtam a vezetői tisztánlátásomat, hatékonyságomat. Kiváló szakember, aki nem csak végrehajtja a kiadott munkát, hanem proaktívan gondolkodik, speciális szaktudásával hozzátesz a cégem fejlődéséhez, működéséhez.”

“Tamás rengeteg időt takarított meg nekünk az Asana és a Make beállításával. Az együttműködés folyamán nem csak egy plusz kezet kaptam Tamás személyében, hanem egy összetett gondolkodásra képes partnert. Ajánlom mindenkinek!”

“A teljes gyártási, ügyfél és logisztikai folyamatot sikeresen átültettük a Monday és Make rendszerekbe. Egyes folyamataink teljesen automatizáltan működnek. Tamás kivételes partner, konstruktív és segít minden problémára megoldást találni.”

“Sokkal átláthatóbbak a folyamataink, egyértelműbbek a feladatok, és a hozzájuk tartozó felelősök valamint határidők. Nem utolsósorban jelentősen csökkent a “felesleges” levelezések száma. :-)”

“Megtaláltuk azt a rendszert ahol átlátható formában nyilván tudjuk tartani az aktuális projektjeinket, feladatainkat , ezzel heti több óra munkaidőt tudunk megtakarítani. Csökkent a hibák és az e-mailes kommunikációból eredő félreértések száma.”

“Tamás segítségével kezdtük el használni a Monday-t a kisebb napi teendők és a nagyobb projektek koordinálására. Tudása, látásmódja nem kizárólag a szoftver bevezetését, és a kezdeti nehézségeken túllépést segítette, hanem elindított egy szemléletbeli fejlődést is, ennek hatására folyamatokban, rendszerekben kezdtünk gondolkozni. Ez nem kizárólag a mindennapi munkát könnyíti meg, de a folyamatos növekedés okozta kihívások mellett is stabil hátteret biztosít.”

“A munkatársi toborzást automatizáltuk, mely kb. heti 2-3 órát spórol meg nekünk. Ha majd az egész cégen végigvisszük ezt, szerintem min. 1 nap szabadidő felszabadul nekem cégvezetőként. :)”

“Automatizáltuk az ügyfél onboarding folyamatot, ami ezáltal nem csak profibb lett -amit az ügyfeleink éreznek-, hanem gyorsabb, kevesebb időt vesz el, így számszerűsíthető lett a megtérülése is. Nagyon örülök, hogy belevágtunk!”

“A KNK PR egy reklámügynökség, sok ügyféllel, rengeteg projekttel, több kreatív területtel, sok “művész” kollégával. A rendszer elhozta nekünk a biztonságot. A projektjeink adminisztrálása egyértelmű, az időfelhasználásunk hatékonyabb, és ráadásul még spóroltunk is vele.”

“Sok ötletünk volt a digitalizációra, de nem voltak teljesen kiforrottak, és nem tudtuk, hogyan valósítsuk meg konkrétan. Tamás nemcsak megvalósította, hanem hasznos javaslatokat is adott, amiket beépítettünk a működésbe.”

“Az ügyfél-kommunikációs folyamataink automatizálását és az egyedi ár kalkulátorunkat nem csak hatékony tanácsosakkal támogatta, hanem remekül kivitelezte. Így a rendelések átfutási ideje jelentősen csökkent.”

“A rendszer bevezetése óta egyértelműek a feladatkörök, a határidők és a prioritások, visszakövethető minden kommunikáció és látom, ki mennyire leterhelt. Nagyon hálás vagyok, hogy Tamás megtalált minket, a folyamataink leírása és tisztázása mellett nagyon hasznos, cégre és személyre szabott feladatkezelő programot kaptunk. “

“A fejlesztés összesen havi 10-20 munkaórát spórol meg nekünk. Nemcsak olcsóbb lett így a működésünk, hanem egyúttal a hibázás lehetősége is lecsökkent, ráadásul több idő jut a kreatív tevékenységekre.”

“Cégvezetőként heti 5-10 órát spórolnak meg nekem a bevezetett rendszerek. Kevesebb az adminisztráció és egyszerűbben tudok delegálni. Egy csomó feladatot már nem én végzek, emiatt lekerült rólam az »ezt is nekem kell megcsinálni« kognitív teher.”

“Átláthatóbb lett a cégem, könnyebben tudom követni a napi történéseket. Csökkent a felesleges adminisztráció, kevesebb a hibalehetőség. Rugalmas felépítésű a rendszer, így mindenki testre tudta szabni magának!”

“Sokkal átláthatóbbak a projektjeink, mind tervezésben, mind a munka egyes fázisaiban. Nagy segítséget nyújt az a pár automatizációs lépés amit eddig bevezettünk, fogunk majd még többet is használni!”

“Az elmúlt évben annyira megnövekedett a rendelések száma, hogy már lehetetlen volt átlátni a projektek állását és a saját teendőket. Amióta bevezettük a rendszert, újra átláthatóvá vált a belső működésünk! Nagyon leterheltek vagyunk, emiatt nehéz volt a fejlesztésre időt szánni. Örülünk, hogy végül megléptük, hiszen nagy terhet vesz le a rendszer a vállunkról, azzal, hogy mindenkinek értesítést küld a saját feladatáról és rálátást nyújt a többiek előrehaladására is.”

“Részletes, világos és cégreszabott forgatókönyvet kaptunk a cégműködés digitalizálására és a papírmentes irodára való átállásra. Mindezt gyorsan, a határidőket betartva, az előzetes elvárásoknak maximálisan megfelelve.”
Gyere el és tanuld meg normálisan, minthogy önállóan vesződj vele.
A végeláthatatlan halogatás helyett, jobban megéri velünk gyorsan és hatékonyan megtanulni az alapokat.
❌ Önálló boldogulás
❌Videókurzusok
✅ A mi képzésünk
Kiscsoportos, limitált létszám. Mindenkire egyesével odafigyelünk!
A workshopot a Monday.com minősített szakértője tartja
Minden külső minősítéssel rendelkezünk, amit csak meg lehet szerezni a Monday.com kapcsán 🙂



Hatékonyabbá, ráadásul önműködővé válik a céged.
Egy igazi aranybánya ez a rendszer a KKV cégvezetők számára.
Időd szabadul fel
Nélküled is működni fog a céged, ráadásul pontosan az általad elvárt módon.
Hatékonyabbá válik a működés
Több profitod lesz, miközben a minőséget is stabilizálni tudod.
Végre átlátható lesz a céged
Pár perc alatt átlátod a céged működését, anélkül,hogy bárkivel külön egyeztetned kellene.

🚨📆 Jelentkezési határidő
- 00nap
- 00óra
- 00perc
- 00mp
Nem találsz nálunk tapasztaltabb szakértőt itthon.
Mélyen ismerjük a Monday.com működését. Ráadásul a tapasztalatunk a KKV szektorban szereztük meg.
📹🔴 Visszanézhető később is
Szívesen jönnél, de pont nem jó valamelyik időpont? Semmi gond. Az összes alkalomról felvételt készítünk, amit utána korlátlan ideig vissza tudsz nézni.
Lesz felvétel
Felvételt biztosítunk az összes alkalomró. Többször is visszanézheted, sőt a kollégáiddal is megoszthatod!
Bárki beugorhat helyetted
Arra is lehetőség van, hogy alkalmanként más-más kolléga vegyen részt.
Workshop jelentkezés véglegezése
2024.11.08. - 11.29. |
ÉLŐ, online |
4 x fél nap


- Elsőként tedd a kosárba a workshopot, majd add meg az adataid.
- Fizesd ki bankkártyával vagy utalással.
- Ennyi az egész, már biztosítottad is a helyed 🙂

🎫Normál jegy
124.990Ft + ÁFA
- kiscsoportos, limitált létszám
- felvétel készül, később is visszanézheted
- interaktív, sok kérdezési lehetőséggel
- kezdőknek: nem igényel előzetes tudást
- Online lesz, bárhonnan bekapcsolódhatsz
Profi Monday rendszerépítő válik belőled a workshop végére.
Önálló feladatok és alapos begyakorlás |
Folyamatos kérdezési lehetőség
11.08 |
9:00 - 12:00
Monday alapozó
11.15 |
9:30 - 12:30
Monday projektmenedzsmentre
11.22 |
9:30 - 12:30
Monday munkafolyamatokra
(pl. CRM, HR, pénzügyek)
11.29 |
9:30 - 12:30
Cégreszabott bemutatók + extrák
Minősített, felnőttképzési intézmény vagyunk
Kifejezetten a KKV szektorra specializálódtunk. Nyilvántartási számunk: B/2024/000191
Nálunk nem elméletben fogod megtanulni
Végig az egyéni és csoportos gyakorláson lesz a hangsúly, hogy utána nélkülünk is tudd használni.
Az üzletileg értékes funkciókra megyünk rá
A gyakorlatban ténylegesen használható és értéket teremtő funkciókat fogod megtanulni.
Ne előadásra számíts
A learning by doing elv alapján tanítunk, azaz már a képzés alatt aktívan használni fogod a rendszert.
Építs te is egy hatékonyabb céget a Monday révén.
A Monday.com workshop megálmódójának és oktatójának bemutatkozása.
Markó Tamás
Worskshopot összeállította
Kun István
Workshopot tartja



Gyakori kérdések
Kérdésed van? Dilemmázol még? Ezek a leggyakrabban felmerült kérdések. Ha nem találod a választ, nyugodtan írj vagy hívj.
Minden alkalomról felvétel készül, mely korlátlan ideig visszanézhető. Így akkor is végig tudsz menni az anyagon utólag, ha nem tudsz élőben ott lenni.
Ha ez nem opció, akkor jelentkezz a következő időpontra. Jellemzően 2-3 havonta szokott lenni ilyen workshop.
Alapvetően semmi. Pont ez a lényég, hogy teljesen az alapoktól indulunk. Viszont tekintettel arra, hogy a rendszer megtanulása technikai tudást igényel, kell rendelkezned némi rutinnal és affinitással a digitális rendszerek kapcsán.
Eszközök terén csak egy webkamera és mikrofon szükséges a részvételhez.
Én még nem találkoztam olyannal, aki nem tudta volna megtanulni, ha tényleg akarta is. 🙂
Az előző alkalmakon 10-15 fő volt jelen.
A worshop egy online, élő esemény lesz, szóval bárhonnan be tudsz csatlakozni, mindössze egy webkamera és mikrofon szükséges hozzá.
Az élő esemény azt jelenti, hogy nem felvételről fog menni, tehát ténylegesen lesz interakció 🙂 Kalkulálj azzal, hogy folyamatosan lesznek önállóan elvégzendő feladatok is.
Nyugi, ebben is segítünk majd. A workshopon bőven lesz szó az előfizetési lehetőségekről is (még az sem kizárt, hogy sikerül spórolnunk neked az előfizetésen, de ez legyen egyelőre meglepetés). Most egyelőre elég annyit tudni, hogy érdemes nagyságrendileg kb. nettó 5000 Ft / hó / felhasználó díjjal kalkulálni. További információt itt találsz.
A rendszer nyelve nem magyar, de alapvetően nem szükséges nyelvtudás hozzájuk.
Azt a példát szoktam mondani, hogy ha a Windows-t is átállítanád magadnak angol nyelvre, akkor is elboldogulnál vele, hiszen már rutinból tudod, hová kell kattintani.
Ugyanez lesz ezeknél a rendszerkenél is, ráadásul a szerkeszthető dolgokat, nyilván magyarul is ugyanúgy fel tudod vinni. Nem egy olyan ügyfelem van egyébként, aki egyáltalán nem beszél angolul, mégis magabiztosan használja.
A rendszer egyébként az angol nyelven kívül pl. német vagy spanyol nyelven is használható.
Abszolút! A korábbi résztvevők kb. fele használta már a rendszert, mégis egy csomó hasznos új tudást felszedett a workshopon.