Monday.com workshop

Az alapoktól, haladó szintig

📅 2024.11.07. - 11.28. | 💻 ÉLŐ, online | 🕒 4 x fél nap

🚨📆 Super Early bird határidő

  • 00nap
  • 00óra
  • 00perc
  • 00mp
Monday.com képernyőmegosztás konzultáció közben

KKV cégvezetőknek, akik a csapaton belül tartanák ezt a tudást.

Neked való ez a Monday.com workshop, ha magadra ismersz:

#1
KKV szektor számára készült

Kifejezetten KKV cégeknek lett összeálítotva a workshop tematika.

#2
Cégvezetőknek, belső felősöknek

Cégvezetőknek vagy a bevezetésért felelős munkatársaknak.

#3
Ha alaposan megtanulnád

Ide most olyan jelentkezőket várok, akik a cégen belül tartanák ezt a tudást.

#4
Kezdőknek és újrakezdőknek

Ha most vágnál bele, de akkor is, ha egy ideje már használGATod.

✨ Kiscsoportos, limitált létszám. Mindenkire egyesével odafigyelünk!

Kezdőként és aktív felhasználóként is rengeteg újat fogsz tanulni!

Mit nyersz ha részt veszel rajta?

Új felhasználóként gyorsabb, hatékonyabb bevetés

Aktív felhasználóként egy még komolyabb rendszer

Mi vagyunk a legjobb választás Magyarországon a Monday megtanulására.

Ezért éri meg nálunk megtanulni a Monday.com rendszer használatát:

Minősített Monday.com szakértő

Alaposan ismerjük a rendszert, ráadásul a tudásunk és tapasztalatunk a hazai KKV szektorban szereztük.

Nekünk van a legtöbb tapasztalatunk itthon

Nincs más hazai szakértő, akinek ekkora tudása és tapasztalata lenne ebben a témában.

Rendkívül magas ügyfél elégedettség

Nem csak a munkánk, hanem személyes küldetésünk is a hazai KKV szektor digitalizációja.

🚨📆 Super Early bird határidő

  • 00nap
  • 00óra
  • 00perc
  • 00mp

Elégedett digitallwork.hu ügyfelek

a képzéseinkkel, szolgáltatásainkkal.

„Tamás rengeteg időt takarított meg nekünk az Asana és a Make beállításával. Az együttműködés folyamán nem csak egy plusz kezet kaptam Tamás személyében, hanem egy összetett gondolkodásra képes partnert. Ajánlom mindenkinek!”

Kozma Máté
Ügyvezető, tulajdonos - Exaline Kft.

„A teljes gyártási, ügyfél és logisztikai folyamatot sikeresen átültettük a Monday és Make rendszerekbe. Egyes folyamataink teljesen automatizáltan működnek. Tamás kivételes partner, konstruktív és segít minden problémára megoldást találni.”

Stumpf Balázs
cégvezető, UDOOR Fürdőkádajtó

„Sokkal átláthatóbbak a folyamataink, egyértelműbbek a feladatok, és a hozzájuk tartozó felelősök valamint határidők. Nem utolsósorban jelentősen csökkent a „felesleges” levelezések száma. :-)”

Király Krisztián
cégvezető, Konverzió Mester

„Megtaláltuk azt a rendszert ahol átlátható formában nyilván tudjuk tartani az aktuális projektjeinket, feladatainkat , ezzel heti több óra munkaidőt tudunk megtakarítani. Csökkent a hibák és az e-mailes kommunikációból eredő félreértések száma.”

Kőházi Zoltán
ügyvezető, Vendinvest

„A munkatársi toborzást automatizáltuk, mely kb. heti 2-3 órát spórol meg nekünk. Ha majd az egész cégen végigvisszük ezt, szerintem min. 1 nap szabadidő felszabadul nekem cégvezetőként. :)”

Bliszkó Gábor
cégvezető, BeOnWeb

„Automatizáltuk az ügyfél onboarding folyamatot, ami ezáltal nem csak profibb lett -amit az ügyfeleink éreznek-, hanem gyorsabb, kevesebb időt vesz el, így számszerűsíthető lett a megtérülése is. Nagyon örülök, hogy belevágtunk!”

Matykó Noémi

„A KNK PR egy reklámügynökség, sok ügyféllel, rengeteg projekttel, több kreatív területtel, sok „művész” kollégával. A rendszer elhozta nekünk a biztonságot. A projektjeink adminisztrálása egyértelmű, az időfelhasználásunk hatékonyabb, és ráadásul még spóroltunk is vele.”

Knapcsek Katalin
tulajdonos, KNK PR & Média

„Az ügyfél-kommunikációs folyamataink automatizálását és az egyedi ár kalkulátorunkat nem csak hatékony tanácsosakkal támogatta, hanem remekül kivitelezte. Így a rendelések átfutási ideje jelentősen csökkent.”

Kocsi László
tulajdonos, Rapidnyomda.hu

“A rendszer bevezetése óta egyértelműek a feladatkörök, a határidők és a prioritások, visszakövethető minden kommunikáció és látom, ki mennyire leterhelt. Nagyon hálás vagyok, hogy Tamás megtalált minket, a folyamataink leírása és tisztázása mellett nagyon hasznos, cégre és személyre szabott feladatkezelő programot kaptunk. “

Losonczi Éva
tulajdonos, ConceptFlow

„A fejlesztés összesen havi 10-20 munkaórát spórol meg nekünk. Nemcsak olcsóbb lett így a működésünk, hanem egyúttal a hibázás lehetősége is lecsökkent, ráadásul több idő jut a kreatív tevékenységekre.”

Szabó Szilveszter
tulajdonos, Lasemedia

„Cégvezetőként heti 5-10 órát spórolnak meg nekem a bevezetett rendszerek. Kevesebb az adminisztráció és egyszerűbben tudok delegálni. Egy csomó feladatot már nem én végzek, emiatt lekerült rólam az »ezt is nekem kell megcsinálni« kognitív teher.”

Scherzer Marcell
tulajdonos, Blue Marketing

„Átláthatóbb lett a cégem, könnyebben tudom követni a napi történéseket. Csökkent a felesleges adminisztráció, kevesebb a hibalehetőség. Rugalmas felépítésű a rendszer, így mindenki testre tudta szabni magának!”

Kocsis Csaba
tulajdonos, Avadoo Design Studio

„Sokkal átláthatóbbak a projektjeink, mind tervezésben, mind a munka egyes fázisaiban. Nagy segítséget nyújt az a pár automatizációs lépés amit eddig bevezettünk, fogunk majd még többet is használni!”

Ványi Rajmond
tulajdonos, Superior Pentest

„Az elmúlt évben annyira megnövekedett a rendelések száma, hogy már lehetetlen volt átlátni a projektek állását és a saját teendőket. Amióta bevezettük a rendszert, újra átláthatóvá vált a belső működésünk! Nagyon leterheltek vagyunk, emiatt nehéz volt a fejlesztésre időt szánni. Örülünk, hogy végül megléptük, hiszen nagy terhet vesz le a rendszer a vállunkról, azzal, hogy mindenkinek értesítést küld a saját feladatáról és rálátást nyújt a többiek előrehaladására is.”

Görgényi Hajni
tulajdonos, NTDisplay

„Részletes, világos és cégreszabott forgatókönyvet kaptunk a cégműködés digitalizálására és a papírmentes irodára való átállásra. Mindezt gyorsan, a határidőket betartva, az előzetes elvárásoknak maximálisan megfelelve.”

Farkasné Kun Györgyi
tulajdonos, Top Full Clean

Gyere el és tanuld meg normálisan, minthogy önállóan vesződj vele.

A végeláthatatlan halogatás helyett, jobban megéri velünk gyorsan és hatékonyan megtanulni az alapokat.

❌ Önálló boldogulás

Egy csomó időd és energiád elmegy a netes keresgélésre.
Nem igazán motivál semmi arra, hogy valóban végigvidd.
Neked kell vérrel-verejtékkel kitapasztalnod a működést.
Senki nem szól rád, ha valamit rosszul állítasz be.
Nem tudod kivel átbeszélni szakértői szinten.

❌Videókurzusok

Nem tudsz kitől kérdezni. Ha elakadsz, meg vagy lőve.
Nincs interakció, elunod magad, mire végigszenveded a videókat.
Senki nem szól rád, ha valamit rosszul állítasz be.
Nem igazán motivál semmi arra, hogy valóban végigvidd.
Nem tudod kivel átbeszélni szakértői szinten.

✅ A mi képzésünk

Folyamatosan kérdezhetsz, és azonnal segítünk.
Nem az észt osztjuk neked, hanem alaposan begyakoroltatjuk.
Célirányosan rászánod az időt, és garantáltan megtanulod.
Kizárólag az üzletileg értelmes dolgokat tanítjuk.
Végig fogjuk a kezed, segítünk elkerülni a buktatókat.

✨ Kiscsoportos, limitált létszám. Mindenkire egyesével odafigyelünk!

A workshopot a Monday.com minősített szakértője tartja

Minden külső minősítéssel rendelkezünk, amit csak meg lehet szerezni a Monday.com kapcsán 🙂

Monday partner logo

Hatékonyabbá, ráadásul önműködővé válik a céged.

Egy igazi aranybánya ez a rendszer a KKV cégvezetők számára.

Időd szabadul fel

Nélküled is működni fog a céged, ráadásul pontosan az általad elvárt módon.

Hatékonyabbá válik a működés

Több profitod lesz, miközben a minőséget is stabilizálni tudod.

Végre átlátható lesz a céged

Pár perc alatt átlátod a céged működését, anélkül,hogy bárkivel külön egyeztetned kellene.

🚨📆 Super Early bird határidő

  • 00nap
  • 00óra
  • 00perc
  • 00mp

Nem találsz nálunk tapasztaltabb szakértőt itthon.

Mélyen ismerjük a Monday.com működését. Ráadásul a tapasztalatunk a KKV szektorban szereztük meg.

komplex digitalizációs projekt
0 +
szakértői óra a témában
0 +

📹🔴 Visszanézhető később is

Szívesen jönnél, de pont nem jó valamelyik időpont? Semmi gond. Az összes alkalomról felvételt készítünk, amit utána korlátlan ideig vissza tudsz nézni.

Lesz felvétel

Felvételt biztosítunk az összes alkalomró. Többször is visszanézheted, sőt a kollégáiddal is megoszthatod!

Bárki beugorhat helyetted

Arra is lehetőség van, hogy alkalmanként más-más kolléga vegyen részt.

Workshop jelentkezés véglegezése

📅 2024.11.07. - 11.28. | 💻 ÉLŐ, online | 🕒 4 x fél nap

  1. Elsőként tedd a kosárba a workshopot, majd add meg az adataid.
  2. Fizesd ki bankkártyával vagy utalással.
  3. Ennyi az egész, már biztosítottad is a helyed 🙂
"Csak akkor ajánlom Neked Tamást, ha komolyan gondolod, hogy szeretnél egyről a kettőre jutni. A folyamat végére szervezettebb céget fogsz kapni, ez biztos. :-)"
Scherzer Marcell
tulajdonos, Blue Marketing

Super Early Bird

124.990 84.990 Ft+ ÁFA
  • limitált, kiscsoportos létszám
  • később is visszanézheted
  • kollégákkal megosztható
  • interaktív, sok kérdezi lehetőséggel
  • KKV cégvezetőknek

Profi Monday rendszerépítő válik belőled a workshop végére.

💻 Önálló feladatok és alapos begyakorlás | 🙋Folyamatos kérdezési lehetőség

📅 11.07 | 🕒 9:00 - 12:00

Monday alapozó

mire és kinek jó a Monday
a Monday víziója
mire figyelj fiók regisztrációkor
alapfogalmak tisztázása
rendszeralapok begyakorlása
csomagok és előfizetés

📅 11.14 | 🕒 9:30 - 12:30

Monday projektmenedzsmentre

projektmenedzsment struktúra alapjai
projekttervezés eszközei
projektindítás gyorsan, egyszerűen
projekt előrehaladás hatékony követése
erőforrások automatizált követése
profi riportolás
külsősök bevonása pro-kontra
jogosultságok beállítása

📅 11.21 | 🕒 9:30 - 12:30

Monday munkafolyamatokra
(pl. CRM, HR, pénzügyek)

leképezés módjai (pro-kontra)
egyéni mezők, oszlopok
automatizmusok
riportok
nézetek és szűrők
adatok megjelenítésének módjai
jogosultságok beállítása
külső integrációk

📅 11.28 | 🕒 9:30 - 12:30

Cégreszabott bemutatók + extrák

cégreszabott kérdések/elakadások átbeszélése
hasznos plugin-ok
a bevezetés legjobb gyakorlatai
ajánlott kiegészítő szoftverek
saját sablonok a folyamatleírásra
okostelefon alkalmazás

Minősített, felnőttképzési intézmény vagyunk

Kifejezetten a KKV szektorra specializálódtunk. Nyilvántartási számunk: B/2024/000191

Nálunk nem elméletben fogod megtanulni

Végig az egyéni és csoportos gyakorláson lesz a hangsúly, hogy utána nélkülünk is tudd használni.

Az üzletileg értékes funkciókra megyünk rá

A gyakorlatban ténylegesen használható és értéket teremtő funkciókat fogod megtanulni.

Ne előadásra számíts

A learning by doing elv alapján tanítunk, azaz már a képzés alatt aktívan használni fogod a rendszert.

Építs te is egy hatékonyabb céget a Monday révén.

A Monday.com workshop megálmódójának és oktatójának bemutatkozása.

Markó Tamás
Worskshopot összeállította
Kun István
Workshopot tartja
Mindketten KKV cégvezetőket segítünk abban, hogy a mindennapi tűzoltás helyett kiszámítható és költséghatékony legyen a belső működésük!
A workshop-on te is elsajátíthatod a Monday.com rendszer alapjait, mely nagy-nagy segítség lesz, hogy egy valóban hatékony, akár önműködő céget építs.
Monday partner logo

Gyakori kérdések

Kérdésed van? Dilemmázol még? Ezek a leggyakrabban felmerült kérdések. Ha nem találod a választ, nyugodtan írj vagy hívj.

Minden alkalomról felvétel készül, mely korlátlan ideig visszanézhető. Így akkor is végig tudsz menni az anyagon utólag, ha nem tudsz élőben ott lenni.

Ha ez nem opció, akkor jelentkezz a következő időpontra. Jellemzően 2-3 havonta szokott lenni ilyen workshop.

Alapvetően semmi. Pont ez a lényég, hogy teljesen az alapoktól indulunk. Viszont tekintettel arra, hogy a rendszer megtanulása technikai tudást igényel, kell rendelkezned némi rutinnal és affinitással a digitális rendszerek kapcsán.

Eszközök terén csak egy webkamera és mikrofon szükséges a részvételhez.

Én még nem találkoztam olyannal, aki nem tudta volna megtanulni, ha tényleg akarta is. 🙂

Az előző alkalmakon 10-15 fő volt jelen.

A worshop egy online, élő esemény lesz, szóval bárhonnan be tudsz csatlakozni, mindössze egy webkamera és mikrofon szükséges hozzá.

Az élő esemény azt jelenti, hogy nem felvételről fog menni, tehát ténylegesen lesz interakció 🙂 Kalkulálj azzal, hogy folyamatosan lesznek önállóan elvégzendő feladatok is.

Nyugi, ebben is segítünk majd. A workshopon bőven lesz szó az előfizetési lehetőségekről is (még az sem kizárt, hogy sikerül spórolnunk neked az előfizetésen, de ez legyen egyelőre meglepetés). Most egyelőre elég annyit tudni, hogy érdemes nagyságrendileg kb. nettó 5000 Ft / hó / felhasználó díjjal kalkulálni. További információt itt találsz.

A rendszer nyelve nem magyar, de alapvetően nem szükséges nyelvtudás hozzájuk.

Azt a példát szoktam mondani, hogy ha a Windows-t is átállítanád magadnak angol nyelvre, akkor is elboldogulnál vele, hiszen már rutinból tudod, hová kell kattintani.

Ugyanez lesz ezeknél a rendszerkenél is, ráadásul a szerkeszthető dolgokat, nyilván magyarul is ugyanúgy fel tudod vinni. Nem egy olyan ügyfelem van egyébként, aki egyáltalán nem beszél angolul, mégis magabiztosan használja.

A rendszer egyébként az angol nyelven kívül pl. német vagy spanyol nyelven is használható.

Abszolút! A korábbi résztvevők kb. fele használta már a rendszert, mégis egy csomó hasznos új tudást felszedett a workshopon.

Még mindig nem találod a választ? Nyugodtan vedd fel velünk a kapcsolatot és szívesen segítünk.