A Trello egy népszerű hatékonyságnövelési eszköz cégek és magánszemélyek számára, amelynek világszerte mintegy 50 millió felhasználója van. A statisztikák szerint napi szinten 1,1 millióan dolgoznak vele aktívan. A Trello használata ráadásul egyszerű, és könnyű is.
De miért ennyire népszerű ez az eszköz, és mire lehet használni? Hogyan segítheti növelni a céged hatékonyságát?
Mi az a Trello?
A Trello egy egyszerűen használható és egyben hatékony projektmenedzsment-eszköz, amely működhet akár személyes „to do listként” vagy céges, kollaborációs szoftverként.
Tulajdonképpen egy olyan projektmenedzsment-rendszerről beszélünk, amellyel a vállalaton belül mindenki számára koordinálhatod és kioszthatod a különböző feladatokat. Ideális választás tehát például olyan vállalkozások számára, akik a digitalizáció terén még kezdő szinten állnak.
A Trello-t alapvetően a Kanban projektmenedzsment rendszer ihlette, amely listák és kártyák segítségével szervezi a feladatokat egy összefüggő munkafolyamatba.
A Trello könnyen áttekinthető, vizuális felületét egyébként (fun fact) a Toyota autógyártó cég talált ki.
Felhő alapú rendszer, szóval böngészőből vagy okostelefon app-ról is elérhető, így nincs szükség hozzá saját szerverre.
Miben segít a Trello használata?
A Trello egy igazi életmentő lehet, ha szeretnéd megszüntetni a munkahelyi káoszt. Gondolj rá úgy, mint egyfajta digitális irányítópult, amely segít nyomon követni mindent, amit neked és a csapatodnak tennie kell. A Trello segítségével búcsút mondhatsz a jegyzeteknek, a határidős csúszásoknak, és az olvasatlan e-maileknek is.
Helyette egy egyszerű és intuitív platformot kapsz, ahová meghívhatod a csapattagokat, hogy csatlakozzanak a munkához.
Összefogja a munkát
A Trello használatával minden információ egy helyen megtalálható, ráadásul átláthatóvá, áttekinthetővé és nyomonkövethetővé válik a cég, a csapat munkája.
Vezetőként pedig sokkal könnyebben, és egyszerűbben végezheted el az ellenőrzést, így rengeteg időt szabadít fel, hogy más, fontosabb projektekre összpontosíthass.
A Trello magyarul tehát jelentősen megnöveli a csapat és a vezetők produktivitását is, így nemcsak időt, hanem pénzt takaríthattok meg.
Home office barát
A Trello használata egyszerűvé, szinte játékossá teszi a csapatod közötti kommunikációt még akkor is, ha egyébként nincsenek egy helyen, és home office-ban dolgoznak.
Elindítja a csapatod a digitalizációban
Ahogy korábban is írtam, a Trello app leginkább a digitalizáció terén még kezdő cégeknek nyújt hatékony megoldást. Nekik nagy előrelépést jelenthet a semmi, “kockás papír” vagy a táblázatkezelőkhöz képest. Ugyanis a beépített automatizmusokkal jelentős hatékonyságnövelés érhető el.
Milyen cégeknek ajánlom a Trello-t?
A Trello-t a kkv-k, startupok vagy akár multik is használhatják – mutatom is, hogyan és miért.
KKV szektor esetében elsődleges rendszerként
A kis-és középvállalkozók számára nagyon hasznos kis „toolról” van szó, hiszen a segítségével gyorsan és egyszerűen rendszerezeted a napi, heti teendőket.
Amennyiben egyedül, freelancerként dolgozol, akkor is nagy segítség lehet, ám ha van legalább 1-2 alkalmazottad vagy alvállalkozód, akkor kis túlzással azt kell mondjam, hogy szinte nélkülözhetetlen szoftver.
Már a hazai piacon is több, különböző szegmenseben használják, például ügynökségek, gyártó cégek, consulting cégek, építőipari cégek, startupok, satöbbi.
Nagyobb cégek esetében másodlagos rendszerként
Jellemzően a multik, illetve a nagyobb cégek már rendelkeznek olyan egyedi vagy dobozos ERP-vel, amelyek optimalizálják a munkafolyamataikat. Azonban nem mindegyik központi rendszer tudja Kanban módszerrel, vizuálisan is finomítani a workflow-t.
Vegyünk példának okáért egy nagyobb e-kereskedelmi céget. A Trello app segítségével a szóban forgó vállalkozás a termékfeltöltést, belső projekteket, folyamatokat itt tudja vezetni és rendszerezni.
Hogyan működik a Trello?
Az applikáció erőssége pont az egyszerűségében rejlik. Szinte bárki megértheti a lényegét és elsajátíthatja az „alap fogásokat” pár perc alatt.
Hogy mindezt a folyamatot megkönnyítsem, az alábbiakban összegyűjtöttem a Trello-val kapcsolatos legfontosabb fogalmakat.
Munkatér
A munkatér maga az a központi céges felület, amit dolgozó használ. Cégenként csak 1 ilyen munkatérre van szükséged, hiszen egyébként külön előfizetés szükséges hozzá. Plusz előnye, hogy csak egyszer kell létrehozni, utána pedig már nem lesz vele több dolgod.
Tábla
A munkaterületen belül lehet létrehozni az úgynevezett táblákat, amelyeket különböző külső/belső személyekkel is meg lehet osztani.
Ezeket a táblákat aztán különböző célokra tudod használni. Például az egyik táblában a szolgáltatásod iránt érdeklődőket gyűjtöd össze, míg a másikban a csapaton belüli belső feladatokat. De egy-egy különálló projekthez új táblákat is létrehozhatsz.
Kártya
A táblákon belül lehet létrehozni őket, a lényege pedig, hogy egy-egy kártya akár feladat vagy érdeklődő is lehet, voltaképp ennek csak a képzeleted szab határt.
A kártyához tudsz közvetlenül felelőst, határidőt rendelni, illetve, fájlokat feltölteni. A kártyán belül pedig tudtok egymással beszélgetni is, chat formájában.
Lista
Ahogy korábban írtam, a Trello a vizualitásra, könnyű áttekinthetőségre épít a Kanban nézettel. A lista a kártyák csoportosítására, rendezésére szolgál, hogy jól áttekinthető maradjon a felület.
Egy táblán belül korlátlan számú listát hozhatsz létre, melyek a kártyák csoportosítására szolgálnak. Például lehet egy külön táblája egy weboldal létrehozási projeknek. Ezen belül pedig külön listák a típus feladatoknak: pl. a főoldal tervezének, funkciók kialakításának és szövegek megírásának.
Power-up
Ha valamit esetleg még hiányolnál, ami nem az alapfunkció része, akkor nézz körül a Power-Upok között is. Ezek külsős fejlesztők által létrehozott hasznos Trello kiegészítők.
A Power-up-ok segítségével pl. különböző funkciókat, appokat integrálhatsz a Trello-val. Összekapcsolhatod példának okáért a Slack-kel vagy a Google Drive-al.
A Trello lényege tehát az, hogy rendkívül rugalmas, mindennek kvázi csak a képzeleted szab határt. Te határozhatod meg azt, hogy ezeket az elemeket konkrétan mire és hogyan használod a cégeden belül.
Ennyi tehát, ilyen egyszerű a Trello felépítése. Amennyiben ezeket az alapokat, fogalmakat megérted, alap szinten máris tudod használni a szoftvert.
A Trello használata (alapfunkciók)
Most, hogy már valamelyest megismerkedtél a felülettel, itt az ideje szintet lépni. A következő szekcióban bemutatjuk, hogyan használhatod az applikáció alapfunkcióit.
Tábla létrehozása és megosztása külső/belső tagokkal
Először is létre kell hoznod egy táblát. Ehhez nyisd meg a Trello-t a böngésződben, majd hozz létre egy új felhasználót, vagy jelentkezz be a Google-fiókoddal.
Tábla létrehozása
- A felső menüsávban kattints a Létrehozás > Tábla létrehozása menüpontokra.
- Ezután adj címet a táblának. Itt kiválaszthatsz egy háttérszínt vagy mintát is.
Ugyanitt tudod beállítani, hogy mindenki láthassa-e a csapaton belül vagy csak bizonyos tagok, akiket majd célzottan meghívsz. Az új tábla ezt követően megjelenik a Trello kezdőlapján a többi táblával együtt.
Tábla megosztása
- Nyisd meg a táblát a Trello kezdőlapján. A tábla tetején, az oldal bal oldalán kattints a Megosztás gombra.
- Keresd meg a felhasználókat az e-mail címük vagy a Trello felhasználónevük alapján. Ha egyszerűbb, akkor egy megosztható linket is létrehozhatsz, amelyet elküldhetsz az adott felhasználóknak.
- Miután megadtad az összes tag nevét, kattints a Meghívó küldése gombra.
Így már készen állsz arra, hogy kioszd a feladatokat, vagy kommunikálj a csapattagokkal a kártyákon keresztül.
Hogyan hozz létre listákat a Trellóban?
Most, hogy létrehoztad a táblákat és hozzáadtad a csapattagokat, itt az ideje hogy elkezdd rendszerezni a feladatokat.
Mivel szinte bármilyen üzleti területre használhatod, ezért nehéz megmondani, hogy az adott munkafolyamathoz épp milyen passzol. Azonban mutatunk egy példát.
Legyenek a listák például a következők: Elintézendő, Folyamatban és Kész.
- Hogy ezeket létrehozhasd, nyisd meg azt a táblát, ahol új listát szeretnél készíteni. A listáktól jobbra (vagy a tábla neve alatt, ha még nincsenek listáid) kattints a Lista hozzáadása gombra.
- Adj nevet a listának, és kattints a Lista hozzáadása gombra.
A listák alján mostantól lesz egy gomb a kártyák hozzáadására.
Hogyan hozz létre kártyákat?
Miután létrehoztad a listákat, hozzáadhatsz néhány kártyát is. Rengeteg lehetőséged van ezen a téren, ezért most csak az alapokkal foglalkozunk.
- A lista alján kattints a Kártya hozzáadása gombra.
- Adj egy címet a kártyának.
- Ezután pedig kattints a Kártya hozzáadása gombra.
Amikor rákattintasz egy kártyára, hozzáadhatsz leírást vagy megjegyzéseket, amelyeket a csapatban mindenki láthat.
Ezen a képernyőn ellenőrző listát, címkéket, valamint mellékleteket is hozzáadhatsz a kártyákhoz.
Felelős és határidő beállítása a kártyához
A Trello kártyáknak számos funkciója van, azonban ezek közül talán a két leghasznosabb a felelős hozzáadása, illetve a határidő beállítása.
A Trello-ban egy kártyához több felelőst is megadhatsz akár.
Amennyiben csak egy személyt rendelsz egy kártyához, akkor tudni fogjátok, hogy a feladat kihez lett hozzárendelve.
Ez tehát akkor működik igazán hatékonyan, ha kártyánként csak egy felelőst adsz hozzá. Persze arra is van lehetőség, hogy több embert adj meg, így mindenki, akit felelősként hozzárendeltek, értesítést kap, amennyiben például közeledik a határidő, ha egy kártyát áthelyeznek, esetleg archiválnak, vagy ha mellékleteket adnak hozzá egy kártyához.
Amennyiben szeretnél hozzáadni egy felelőst a kártyához, a következőt kell tenned:
- Kattints a kártyára, amelyhez a felelőst hozzá szeretnéd adni.
- A kártya jobb oldalán kattints a Tagok gombra.
- Keress rá a csapatában lévő felhasználókra, és kattints a hozzáadásra.
- A kártyához hozzáadott személyek profiljának ikonját közvetlenül a listában láthatod.
- Ezután hozzáadhatsz határidőt is a kártyához, hogy mindenki nyomon követhesse az ütemtervet.
Határidőt az alábbi módon adhatsz hozzá:
- Kattints arra a kártyára, amelyhez szeretnéd hozzáadni a dátumot.
- A kártya jobb oldalán kattints a Dátumok gombra.
Válaszd ki a naptárból a határidőt és az időpontot, majd állítsd be, hogy előtte mennyivel figyelmeztessen és nyomj a Mentés gombra.
Azoknál a kártyáknál, amelyek lejártak, piros színnel jelenik meg a dátum.
Címkék hozzáadása a kártyákhoz
A Trello segítségével színes címkéket adhatsz az egyes kártyákhoz, amelyek segíthetnek azonosítani bizonyos feladatot vagy egy feladat csoportot.
- A címke hozzáadásához először kattints arra a kártyára, amelyhez címkét szeretnél hozzáadni.
- Ezt követően kattints jobb oldalon a Címkék gombra.
- Kattints az új címke hozzáadására, adj neki címet és válaszd ki a hozzá tartozó színt. Ha pedig már van kész címke lista, akkor válassz egyet, ami passzol az adott kártyához.
Egy kártyához akár több címkét is hozzáadhatsz, amelyeknek a színét a fő képernyőn is láthatod.
Mire lehet használni a Trello-t?
A fentieket elnézve minden bizonnyal felmerülhet benned a kérdés, hogy mindez nagyon szép és jó, de mire is lehet pontosan használni?
Mivel a funkciók száma lényegében végtelen, csak néhány példát sorolok fel, ami segíthet elindítani téged a gondolkodásban.
Belső teendők nyilvántartására
Példának okáért a Trello segítségével egy egyszerű, céges „todo” listát is össze tudsz állítani.
Ilyenkor a kártya maga a feladat (melyhez pl. határidőt, felelős tudsz adni). A lista pedig a feladat státusza (pl. új / folyamatban / kész), vagy a feladathoz tartozó terület lehet (értékesítés, marketing, HR, pénzügyek, satöbbi).
Ha azonban területenként már nagyon sok a feladat, akár szétszedheted a kártyákat külön táblába is, hogy könnyebben nyomonkövethetőek és ellenőrizhetőek legyenek.
Munkafolyamatok vezetése
A szoftver segítségével létre tudsz hozni akár egy nagyon alap CRM rendszert is. Például a kártya legyen egy érdeklődő, ahova minden fontos infót egy helyre fel tudtok vinni; a lista pedig lehet az érdeklődés státusza (például kapcsolatfelvétel, árajánlatadás, szerződéskötés, satöbbi).
Gyártó cégként akár a gyártási projekteket is tudod vezetni. Ugyan ütemterv és munkafolyamat függő, de elegendő lehet akár 1 tábla is, amely 1-1 gyártási projektet tartalmaz, a lista pedig jelölheti a gyártási státuszokat.
Mindezek persze csak ötletek, ahogyan számtalanszor írtam: a lehetőségek végtelenek. Teljes egészében a cégedre, a te egyedi elképzelésedre van bízva, milyen folyamatokat alakítasz ki, és ezeket milyen ítenerek mentén szegmentálod.
Milyen alternatívák vannak a Trello-n kívül?
Jogosan kérdezhetnéd, hogy milyen alternatívák találhatóak a Trello-n kívül, amennyiben nem jönne be a kezelőfelület vagy nem elégítené ki a céges szükségleteket. Az alábbiakban mutatunk néhányat.
Trello vs. Asana
Alapvetően mindkettő az egyszerűbb rendszerek közé tartozik. A Trello a fent is említett Kanban nézetre épül, míg az Asana a lista nézetre.
Az Asana-t inkább projektek és feladatok vezetésére tervezték, amíg a Trello-t a munkafolyamatok kezelésére (például CRM, HR, gyártási folyamatok). Az Asana ez utóbbiban például kevésbé remekel.
A legjobb, ha megnézed mind a kettőt, leteszteled és eldöntöd, hogy hogy nektek melyik áll inkább kézre, illetve mi illeszkedik jobban az adott üzleti igényhez.
Trello vs. Monday.com vagy ClickUp
Vannak hasonló rendszerek, mint a Trello, melyek bár többet tudnak, de nehezebb is őket bevezetni, illetve megtanulni.
Ilyen rendszerek pl. a Monday.com vagy a ClickUp. Ezekben a szoftverekben már sokkal komplexebb munkafolyamatok is leképezhetőek.
Érdemes átgondolni, hogy jelenleg hol tartasz a digitalizáció terén, és az alapján kiválasztani a megfelelő rendszert.
Ha ugyanis még előtte nem használt semmilyen szoftvert, és a csapat, a kollégák is kevésbé erősek digitalizáció terén, akkor érdemes egy egyszerűbb eszközzel indulni. Ez persze később, ahogyan a csapat és a digitalizáció is egyre inkább fejlődik, még átalakulhat.
Nyugalom, érezni fogjátok, hogy hol vannak a határok és melyik illik jobban hozzátok.
Trello előfizetés: Mennyibe kerül és milyen csomagok vannak?
Maga a rendszer elég gálásnak mondható: elegendő csupán regisztrálni vagy bejelentkezni a Google-fiókkal, és már használhatjuk is.
Nem kell kártyaadatokat megadni, ráadásul az ingyenes rendszerhez:
- Korlátlan kártyákat adhatsz hozzá
- Korlátlan Power-Upot
- Korlátlan tárhelyet biztosít (10 MB/fájl)
- 250 munkaterület-parancs futtatását teszi lehetővé havontat
- iOS és Android mobilalkalmazásokat lehet használni
Ha pedig úgy érzed, hogy az ingyenes csomag nem elengedő számodra, akkor bármikor áttérhetsz a fizetős verzióra. Alapvetően 3 további csomag közül választhatsz: egy 5 dolláros Standard, egy 10 dolláros Premium és egy 17.5 dolláros Enterprise.
Amit fontos tudni, hogy a felhasználók után kell fizetned a havi vagy az éves díjat, természetesen éves szinten mindez olcsóbb.
Gyakori kérdések a Trello használata kapcsán
Végül pedig összegyűjtöttük a leggyakoribb kérdéseket, amelyek az applikáció használata kapcsán felmerülhetnek.
Elérhető-e a Trello magyar nyelven?
Igen, a Trello magyarul is elérhető. Sajnos nagyon kevés olyan nemzetközi szoftver van, ami magyar nyelven is használható, és a Trello a kevés ilyenek egyike. Ez sok cég számára nagy előnyt jelent más, hasonló app-okhoz képest.
Hol lehet letölteni a Trello app-ot?
A Trello egyaránt rendelkezik IOs és Android applikációkkal is. Ezek az alábbi linken érhetőek el:
Az applikációk használatának egyik nagy előnye, hogy nem csak az irodai kollégák tudják hatékonyan használni a rendszert. Ugyanis egy tablettel vagy mobiltelefonnal is teljeskörűen, és a legfontosabb, hogy egyszerűen és jól használható.
Trello Butler: Mi ez és mire jó?
A Trello Butler a Trello belső automatizációs eszköze. Ennek segítségével egyszerű „ha… akkor…” típusú utasításokat, szabályokat tudsz adni a rendszernek, melyet utána automatikusan végre is hajt a szoftver.
Például:
1. Ha egy kártya az X listába kerül, akkor hozzáadja Y kollégánkat automatikusan a kártyához
2. Ha a kártya határideje lejár, automatikus email emlékeztetőt küld a rendszer a területért felelős kollégának a kártyáról.
Nagy előnye, hogy egyáltalán nem szükséges programozói tudás a beállításhoz vagy a kezeléshez.
Trello Power-Up: Mi ez, melyek a legnépszerűbbek?
Ahogyan feljebb már futólag említettük, a Trello Power-Up egy olyan gyűjtemény, mely a külső fejlesztők által készített kiegészítőket, ha úgy tetszik plugineket, bővítményeket tartalmazza.
Amennyiben hiányolsz valamit a szoftverből, érdemes körbenézned, hiszen könnyen lehet, hogy találsz egy olyan power-up-ot, ami megoldja a problémát. Nem biztos tehát, hogy egyből egy új szoftvert kell keresned, könnyen lehet, hogy itt bukkansz rá a megoldásra.
Tipp: a power-up-okat a linkre kattintva tudod megtekinteni.
A legnépszerűbb beépített integrációk is itt érhetőek el; többek között olyanok is mint például a Google Drive, a OneDrive vagy a Dropbox.
A külső programozók számos olyan, egyébként hasznos funkciót lefejlesztettek, amelyek nem részei az alap működésnek, de nagyon hatékonyak. Többek között van szavazási lehetőség a kártyákon, van lehetőség listánkénti kártyakorlátozásra, vagy a táblára egy „Olvass el” (Read me) gomb kihelyezésére.
A power-up-ok között vannak egészen komplex bővítmények is, mint például a Sendboard.
Ez voltaképp egy ügyfélszolgálati modul, amit a Trello-n belül tudsz üzemeltetni, például lehet vele e-mailt küldeni és fogadni.
Arra azért érdemes figyelni, hogy a legtöbb pluginért a Trello havidíján felül plusz díjat kell fizetni.
Mindig nézd meg tehát, hogy az adott Power-Up-ot ki fejlesztette, és van-e elegendő, nagy számú felhasználó mögötte, ugyanis sokáig ezeket fogják csak reálisan fenntartani.
Trello kártyák megjelenítése naptár nézetben: Elérhető-e?
Igen a Trello-on belül, előfizetéssel elérhető a naptár nézet használata, de van ingyenes naptár power-up is, amit a linkre kattintva érhetsz el.
Egy külső, például Google Naptárban pedig a plugin segítségével tudod megjeleníteni a Trello kártyákat.
Összefoglaló
A Trello erőssége leginkább a rugalmasságában és az egyszerűségében rejlik. Használhatod egyszerű „todo” listaként, vagy komplexebb munkafolyamat kezelő rendszerként is.
A használat alapjait kb. bárki meg tudja tanulni könnyedén. Te pedig „rendszerépítőként” képessé válsz arra, hogy cégreszabott megoldást hozz létre, külső fejlesztő nélkül.
Tetszett a cikk? Segíts, hogyan tovább!
🚀 Belevágnál a megvalósításba vagy elakadtál valahol? 📖 Esetleg tanulnál még a témáról? Kattints a megfelelő linkre a továbblépéshez: 👇
Ezért éri meg belevágni
„A munkánk gyorsabbá és könnyebbé vált a rendszer bevezetésével, testreszabásával, valamint automatizálási megoldásaival. Az űrlapokat ügyfeleink is örömmel használják.”
„Tamás segítségével növelni tudtam a vezetői tisztánlátásomat, hatékonyságomat. Kiváló szakember, aki nem csak végrehajtja a kiadott munkát, hanem proaktívan gondolkodik, speciális szaktudásával hozzátesz a cégem fejlődéséhez, működéséhez.”
„Tamás rengeteg időt takarított meg nekünk az Asana és a Make beállításával. Az együttműködés folyamán nem csak egy plusz kezet kaptam Tamás személyében, hanem egy összetett gondolkodásra képes partnert. Ajánlom mindenkinek!”
„A teljes gyártási, ügyfél és logisztikai folyamatot sikeresen átültettük a Monday és Make rendszerekbe. Egyes folyamataink teljesen automatizáltan működnek. Tamás kivételes partner, konstruktív és segít minden problémára megoldást találni.”
„Sokkal átláthatóbbak a folyamataink, egyértelműbbek a feladatok, és a hozzájuk tartozó felelősök valamint határidők. Nem utolsósorban jelentősen csökkent a „felesleges” levelezések száma. :-)”
„Megtaláltuk azt a rendszert ahol átlátható formában nyilván tudjuk tartani az aktuális projektjeinket, feladatainkat , ezzel heti több óra munkaidőt tudunk megtakarítani. Csökkent a hibák és az e-mailes kommunikációból eredő félreértések száma.”
„A munkatársi toborzást automatizáltuk, mely kb. heti 2-3 órát spórol meg nekünk. Ha majd az egész cégen végigvisszük ezt, szerintem min. 1 nap szabadidő felszabadul nekem cégvezetőként. :)”
„Automatizáltuk az ügyfél onboarding folyamatot, ami ezáltal nem csak profibb lett -amit az ügyfeleink éreznek-, hanem gyorsabb, kevesebb időt vesz el, így számszerűsíthető lett a megtérülése is. Nagyon örülök, hogy belevágtunk!”
„A KNK PR egy reklámügynökség, sok ügyféllel, rengeteg projekttel, több kreatív területtel, sok „művész” kollégával. A rendszer elhozta nekünk a biztonságot. A projektjeink adminisztrálása egyértelmű, az időfelhasználásunk hatékonyabb, és ráadásul még spóroltunk is vele.”
„Sok ötletünk volt a digitalizációra, de nem voltak teljesen kiforrottak, és nem tudtuk, hogyan valósítsuk meg konkrétan. Tamás nemcsak megvalósította, hanem hasznos javaslatokat is adott, amiket beépítettünk a működésbe.”
„Az ügyfél-kommunikációs folyamataink automatizálását és az egyedi ár kalkulátorunkat nem csak hatékony tanácsosakkal támogatta, hanem remekül kivitelezte. Így a rendelések átfutási ideje jelentősen csökkent.”
“A rendszer bevezetése óta egyértelműek a feladatkörök, a határidők és a prioritások, visszakövethető minden kommunikáció és látom, ki mennyire leterhelt. Nagyon hálás vagyok, hogy Tamás megtalált minket, a folyamataink leírása és tisztázása mellett nagyon hasznos, cégre és személyre szabott feladatkezelő programot kaptunk. “
„A fejlesztés összesen havi 10-20 munkaórát spórol meg nekünk. Nemcsak olcsóbb lett így a működésünk, hanem egyúttal a hibázás lehetősége is lecsökkent, ráadásul több idő jut a kreatív tevékenységekre.”
„Cégvezetőként heti 5-10 órát spórolnak meg nekem a bevezetett rendszerek. Kevesebb az adminisztráció és egyszerűbben tudok delegálni. Egy csomó feladatot már nem én végzek, emiatt lekerült rólam az »ezt is nekem kell megcsinálni« kognitív teher.”
„Átláthatóbb lett a cégem, könnyebben tudom követni a napi történéseket. Csökkent a felesleges adminisztráció, kevesebb a hibalehetőség. Rugalmas felépítésű a rendszer, így mindenki testre tudta szabni magának!”
„Sokkal átláthatóbbak a projektjeink, mind tervezésben, mind a munka egyes fázisaiban. Nagy segítséget nyújt az a pár automatizációs lépés amit eddig bevezettünk, fogunk majd még többet is használni!”
„Az elmúlt évben annyira megnövekedett a rendelések száma, hogy már lehetetlen volt átlátni a projektek állását és a saját teendőket. Amióta bevezettük a rendszert, újra átláthatóvá vált a belső működésünk! Nagyon leterheltek vagyunk, emiatt nehéz volt a fejlesztésre időt szánni. Örülünk, hogy végül megléptük, hiszen nagy terhet vesz le a rendszer a vállunkról, azzal, hogy mindenkinek értesítést küld a saját feladatáról és rálátást nyújt a többiek előrehaladására is.”
„Részletes, világos és cégreszabott forgatókönyvet kaptunk a cégműködés digitalizálására és a papírmentes irodára való átállásra. Mindezt gyorsan, a határidőket betartva, az előzetes elvárásoknak maximálisan megfelelve.”