A Legjobb projektmenedzsment szoftver 2024-ben

Te is küszködsz azzal, hogy átláthatóbbá és hatékonyabbá tedd a cégedet? Mindig összecsapnak a fejed fölött a hullámok, mert már nyomon sem tudod követni a feladataidat? Jelentősen lelassítja a döntéshozatali folyamataidat, hogy több programból és táblázatból kell összeszedned az információkat? Akkor itt az ideje, hogy úrrá legyél a káoszon: cégvezetőként a te feladatod, hogy eredményesebbé és hatékonyabbá tedd a kkv-d.

A projektmenedzsment szoftverek pontosan ebben fognak támogatni: átláthatóbb folyamatokat, hatékonyabb működést, gyorsabb döntéshozatalt és jobb eredményeket várhatsz tőlük, miközben csökkentik a rád nehezedő terheket és így az üzleti stresszt is. Nem érzed elég hatékonynak a céged működését? Akkor a lehető legjobb helyen jársz!

Ebben a blogcikkben ugyanis azt vizsgáljuk meg, hogy mikor van szükséged egy hatékony projektmenedzsment szoftverre. Az alábbi sorokban rámutatok ezeknek a programoknak az előnyeire és néhány népszerű projektmenedzsment szoftver bemutatására is sor kerül. A végén már csak választanod kell közülük.

Miben segít projektmenedzser szoftver?

Cégvezetőként valószínűleg téged is frusztrál, ha:

Nem látod át a cégedet

A vállalkozásod növekedésével párhuzamosan, egyre több dologra kell odafigyelned. Egyre nehezebben látod át az összes futó projektet és feladatot, illetve folyamatot, valamint a rendelkezésre álló erőforrást. Az utánkövetés nélküli növekedésnek az a veszélye, hogy elveszítheted a kontrollt az események felett, és a fejedben rengeteg információ kavaroghat, ami hátráltathat a hatékony döntéshozatalban.

Túlterhelt vagy

Cégvezetőként rengeteg felelősség nehezedik a válladra és időnként több szerepben kell helytállnod. Lehet, hogy neked kell a marketingesnek, ügyfélszolgálatosnak, termékfejlesztési igazgatónak lenned egyszerre, a cégvezetői feladataid mellett. Amennyiben a napodat azzal töltöd, hogy tűzoltóként reagálsz a problémákra, kevés időd marad a stratégiai tervezésre és a vállalkozás fejlesztésére.

Nem működik elég hatékonyan a cég

Egy probléma, ami tovább fokozza a frusztrációd. A hatékonyság nélkülözhetetlen a sikeres és profitábilis vállalkozáshoz. Ha a folyamatok nem optimálisak, akkor lehetnek idő- és erőforrás-pazarlások, előfordulhatnak kommunikációs problémák és az üzleti célok elérése is nehézkesebbé válik.

Ebben a helyzetben a projektmenedzsment szoftverek segítségedre lehetnek. Lehetővé teszik, hogy pár perc alatt képbe kerülj a változásokról, növeljék a kapacitásaidat és csökkentsék a terheket, amelyekkel cégvezetőként szembesülsz. Többségük remek analízisekkel és riportálási funkciókkal vannak ellátva a vállalkozás különböző területeit illetően, így tényleg csak pár kattintásra lesz minden információ.

Ezen kívül a jó projektmenedzsment szoftver ismérve, hogy egyszerűen használatható, kedvező az ára és megenged bizonyos fokú rugalmasságot a funkciók terén. Az igazi nagyágyúk cégre szabhatóságot és sokoldalú felhasználást is kínálnak, így akár más programokat is helyettesíthetsz.

Milyen képet mutat a hazai projektmenedzsment szoftver használat?

Sajnos hiába van számtalan előnye a projektmenedzsment szoftver használatának, a hazai kkv-k digitális fejlettsége még 2022-ben sem érte el az EU átlagos szintjét. Ezt támasztja alá többek között az Európai Unió által nemrég publikált 2022-es DESI (Digital Economy and Society Index) felmérésben elért helyezésünk is. Ennek alapján az Európai Unió 28 tagállamából mi a 22. helyen állunk a sorban. Ahogy a bárki számára letölthető jelentés fogalmaz:

„Bár 2021-ben előrelépés történt a vállalkozások digitalizációjában, a magyar vállalkozások többsége nem használja ki a digitális technológiák kínálta lehetőségeket. A vállalatok 21%-a használ vállalati erőforrás-tervezési szoftvert az információk elektronikus megosztására (uniós átlag: 38%), és 13%-uk használja a közösségi média eszközeit (uniós átlag: 29%2), illetve alkalmaz elektronikus számlázást (uniós átlag: 32%). Hasonló a helyzet a fejlett technológiák esetében: a mesterséges intelligencia, a felhőszolgáltatások és a nagy adathalmazok tekintetében Magyarország szintén jóval az uniós átlag alatt teljesít. E szolgáltatások igénybevétele 3% és 21% között mozgott, szemben a digitális évtized 2030-ra kitűzött 75%-os célkitűzésével.”

DESI index 2022 Magyarország

Forrás:
Európai Bizottság

Hogy miért elkeserítő ez a mutató? Mert azt már többek között a ez a tanulmány is kimutatta, hogy a projektmenedzsment szoftver használatának hiánya a projektek becsődölésének 6 leggyakoribb oka között szerepel.

Hosszú távon a magyar kkv-k versenyképessége és a te pénztárcád fogja bánni, hogyha nem használod ki a rendelkezésedre álló szoftvereket, digitális eszközöket. Kicsit sarkítok, de talán nem véletlen, hogy a hazai vállalkozások közel 30%-a nem éri meg az 5. születésnapját.

Milyen cégeknek lehet szükség projektmenedzsment szoftverre?

Kisvállalkozásoknak, akik jelentős növekedés előtt állnak

A kis cégeket tekintve leginkább olyan vállalkozásoknak ajánlom egy projektmenedzsment program bevezetését, akik legalább már 5 fővel rendelkeznek és már min. 2 éve a piacon vannak. Akkor is nagyon hasznos lehet, ha a céged éppen jelentős növekedés előtt áll és megelőznéd a fentebb vázolt hajszolt, kontrollálatlan állapotot.

Közepes méretű vállalkozásoknak és multiknak, akik racionalizálnák a folyamataikat

Egy nagyobb létszámú vállalkozás esetében magasabb a rizikófaktor, már ami az erőforrások és folyamatok nem hatékony felhasználását, illetve megtervezését illeti. Egy cégre szabható projektmenedzsment rendszer viszont komplex folyamatok és részfeladatok racionalizálására is képes.

Project management software vagy munkamenedzsment rendszer – melyik kell neked?

Amikor megfogalmazódik benned az igény egy hatékonyabb és átláthatóbb vállalkozás létrehozására, rengeteg gyakorlati kérdést kell megválaszolnod. Ezek egyike valószínűleg az lesz, hogy melyik típusú szoftver felel meg jobban a céged igényeinek: a projektmenedzsment vagy a munkamenedzsment szoftver?

De vajon mi a különbség a kettő között?  A projektmenedzsment szoftvereket eredetileg azért hozták létre, hogy a projektek hatékony kezelésében és a projektciklus minden fázisában segítsék a munkavégzést. Ezek az eszközök lehetővé teszik például a projekttervek létrehozását, az erőforrások és feladatok követését, a határidők és mérföldkövek figyelemmel kísérését.

A munkamenedzsment szoftverek ezzel szemben inkább a napi munkafolyamatok (például a gyártási ciklusok), teendők (számlázás) és egyéb feladatok kezelésére összpontosítanak. A jó hír az, hogy a projektmenedzsment és munkamenedzsment szoftverek közötti határ manapság már elmosódott. Ezért a legtöbb projektmenedzsment szoftver kombinálja a két szoftvertípus legjobb, leghatékonyabb és valóban funkcionális előnyeit.

A projektmenedzsment szoftver kifejezés ma már inkább egy gyűjtőfogalom, hiszen ezekben a programokban sok hasznos funkciót rejtenek el a szoftver gyártói.

A legnépszerűbb projektmenedzsment szoftverek

Igazi bőségszaru vár a cégedre, már ami a szoftverválasztékot illeti. Szerencsére már a magyar piacon is számos kiváló projektmenedzser program lehetőség áll rendelkezésre. Ebben a fejezetben bemutatunk néhány olyan népszerű szoftvert, amellyel biztos nem lősz mellé kkv-cégvezetőként. Ingyenes projektmenedzsment szoftver és magyar nyelvű projektmenedzsment szoftver is lesz a bemutatóban.

Az alábbiakban 4+1 projektmenedzsment programot mutatunk be részletesen, amelyek mindegyike különböző funkciókat és előnyöket kínálnak. Ennél fogva könnyedén megtalálhatod azt, amely a leginkább megfelel a céged igényeinek és munkamódszereinek.

Asana

Az Asana szoftver egyik legfontosabb tulajdonsága, hogy felhőalapú projektmenedzsment eszköz. Leginkább a hatékonyabb és átláthatóbb munkavégzést segíti elő, mert lehetővé teszi a különböző projektek, feladatok és határidők kezelését egy intuitív és felhasználóbarát felületen keresztül.

Szerencsére az Asana az egyszerűen használható szoftverek közé tartozik, így korosztálytól függetlenül, szinte bármilyen csapat könnyedén el tudja sajátítani a kezelését. Az egyik legjobb tulajdonsága, hogy projekteket hozhatunk létre benne, melyeket különböző csapatokhoz tudunk rendelni. Emellett a projekteken belül is feladatokat delegálhatunk olyan hasznos információk megadásával, mint a felelős, a határidő és pontos feladatleírás megjelölése.

Az Asana további előnye, hogy az egyes feladatokhoz akár fájlokat is csatolhatunk a számítógépről vagy akár a Google Drive-ról, illetve SharePointról. A rád vagy a kollégákra váró személyes teendőket a My Work menüpont összegzi átlátható, egyszerű módon. Ezen felül vezetőként vizuális ábrák és riportok segítenek átlátni a friss történéseket, így pár pillantással képbe kerülhetsz a projekt aktuális állapotával.

Előnyei:

  • todo listaszerű felépítés és használat,
  • egyszerűen kezelhető,
  • könnyen megtanulható,
  • stratégiai tervezésre is jól használható,
  • könnyű átlátni benne a saját teendőket.

Hátrányai:

  • leginkább feladatok és projektek kezelésére alkalmas, munkafolyamatok kezelésére (pl. CRM, pénzügyi vagy HR rendszernek) nem, vagy csak nagyon korlátozott módon,
  • ha valamennyi funkcióját ki akarjuk használni, a program már nagyon drága tud lenni,
  • sajnos nem érhető el magyar nyelven.

Árazása:

Az ingyenes verzió 15 felhasználóig érhető el, korlátozott funkcionalitással. A fizetős verzió 10,99 € / felhasználó / hó ártól indul. További információ az árazásról.

Trello

A Trello egy rendkívüli népszerűségnek örvendő projektmenedzsment program, amelynek előnyeit magánszemélyek és cégek egyaránt kihasználhatják. Egyszerű kezelhetősége miatt kifejezetten előnyös a digitalizáció terén még gyerekcipőben járó vállalkozások számára.

Ezt a projektmenedzsment szoftvert a Kanban projektmenedzsment program ihlette: a Kanbanhoz hasonlóan a Trello is listákkal és kártyákkal koordinálja a folyamatokat. Az Asanához hasonlóan a Trello is egy felhőalapú rendszer, így a használatához még csak saját szerverre sincs szükség. Elég a stabil internetkapcsolat, valamint a böngésződ és az okostelefonod is.  További non plus ultra, hogy ez az egyik magyar nyelvű projektmenedzsment szoftver, amit használhatsz.

Előnyei:

  • rendkívül egyszerű a használata,
  • könnyen bevezethető,
  • magyar nyelven is elérhető,
  • az ingyenes verzióval is sok minden kihozható belőle.

Hátránya:

  • nagyon a Kanban nézetre épül, ez nem mindenkinek jön be,
  • komplexebb igényekre többnyire már nem alkalmas,
  • a Mondayhez, ClickUphoz vagy Airtable-höz képest limitáltabb a funkcionalitása.

Árazása:

A Trello rendkívül felhasználóbarát szoftver, ez az árazásán is látszik. Elérhető belőle egy funkciókban bővelkedő ingyenes verzió. Ez a következőket tartalmazza:

  • korlátlan számú kártyát adhatsz hozzá,
  • korlátlan Power-Up,
  • korlátlan tárhely (10 MB/fájl nagysággal)
  • 250 munkaterület-parancs futtatását teszi lehetővé havonta,
  • iOS és Android mobilalkalmazásokat lehet használni.

Amennyiben ez a lehetőséghalmaz nem lenne elég számodra, még további 3 csomag közül választhatsz. A Standard csomag 5 dollár, a Prémium csomag 10 dollár, míg az Enterprise 17,5 dollár. Az árak felhasználónként és havonta fizetendők.

ClickUp 

A ClickUp korábban bemutatott társaihoz hasonlóan felhőalapú projektmenedzsment szoftver, célja az, hogy egy helyről tudd intézni minden céges dolgod. Egyfajta mini ügyviteli rendszer, ami remek automatizációiról és rendkívüli testreszabhatóságáról ismert. Például azt is te határozhatod meg, hogy milyen adatokat akarsz tárolni, milyen legyen ezek megjelenítése vagy kivel akarod megosztani őket.

A ClickUp gyakorlatilag összefogja az összes céges teendődet, egymagában projektmenedzsment rendszer, CRM és HR. A ClickUp nemcsak időt spórol neked, de például az analitikai eszközök hatékonyabb működést, jobb tervezhetőséget és az eredmények mérhetőségét eredményezi. Az interaktív dokumentumok, a vezetői irányítópult és a feladatokhoz rendelt célok nyomon követése egyaránt a kezed alá dolgozik.

Előnyei:

  • komplex munkafolyamatok leképezésére is alkalmas,
  • szép, letisztult kinézet és felület (nagyon szeretik a felhasználók),
  • gazdag funkcionalitás,
  • nagyon dinamikusan fejlődik, folyamatosan kerülnek bele új funkciók.

Hátránya:

  • a gyakorlatban sajnos sokszor lassú a felület
  • a dinamikus fejlődés sokszor a stabilitás rovására megy,
  • nehezebb megtanulni és bevezetni a csapatnál a Trellóhoz vagy Asanához képest,
  • nem érhető el magyar nyelven.

Árazása:

A Free Forever csomagja teljesen ingyenes, ennek ellenére egész sok vonzó funkciója van. Ha elérted az ingyenes csomag korlátait, az árazást tekintve további 3 csomag közül válogathatsz. Az Unlimited díja 5 dollár, a Business csomagé 12 dollár, az Enterprise-é pedig egyéni megállapodás kérdése. Az árak itt is felhasználónként és havonta fizetendők.

Monday.com

A Monday.com egy komplex üzleti szoftver, ami munkafolyamatok, projektek és részfeladatok elvégzésére, menedzselésére egyaránt alkalmas. Ez is egyfajta mini vállalatirányítási rendszer, hiszen rugalmas felépítésének és gazdag funkcionalitásának köszönhetően CRM és HR feladatok, marketingtevékenységek, pénzügyek, gyártási folyamatok elvégzésére egyaránt használható.

A modern és letisztult felhasználói felület átlátható feladatmenedzsmentet tesz lehetővé, ami hatékonyabbá teszi az erőforrások és a munkaidő felhasználását is. Maga a felület könnyen megtanulható és egyszerűen kezelhető, így a kollégák számára sem jelent kihívást.

Cégre szabott és rugalmas megoldás, amit szinte minden területen a céged igényeire szabhatsz. Ennél fogva sokkal költséghatékonyabb és olcsóbb megoldás, mint egy egyedi fejlesztésű program, applikáció. Ami igazán nélkülözhetetlenné teszi kkv-k és multik számára egyaránt, az a 200+ beépített automatizáció, valamint a 30+ integrációs lehetőség más szoftverekkel.

Előnyei:

  • már komplex munkafolyamatok leképezésére is alkalmas
  • gyorsabb és stabilabb is, mint a ClickUp

Hátránya:

  • nehezebb megtanulni és bevezetni a csapatnál a Trello-hoz vagy Asana-hoz képest
  • nem érhető el magyar nyelven
  • 1-1 tábla csak limitált számú adatot tud kezelni, mely bizonyos esetben gondot okozhat

Árazása:        

Bár van ingyenes verziója, az annyira korlátozott funkciókkal rendelkezik, hogy üzleti felhasználásra nem igazán alkalmas. A free csomag mellett Basic, Standard, Pro és Enterprise csomagok közül választhatsz 8-10-16 dolláros, illetve az Enterprise esetében személyre szabott áron. A csomagok esetében kikötés, hogy minimum 3 főre kell előfizetni és az így kalkulált díj is havonta fizetendő, felhasználónként. De itt akár éves kalkulációt is csinálhatsz.

Airtable

Az Airtable annyiban különbözik az előbbi 4 projektmenedzsment szoftvertől, hogy ez igazából egy appfejlesztő platform, amit kódolás nélkül tudsz használni. Ennek előnye, hogy teljes mértékben a cégedre szabott szoftvert állíthatsz össze magadnak. Még külsős fejlesztő sem kell hozzá.

Kisebb és nagyobb cégeknek, multiknak egyaránt profi platform, amit belsős projektvezetéshez, részfeladatok teljesítéséhez egyaránt felhasználható CRM, gyártási folyamatok, marketing és pénzügyek terén is. Ami szintén az Airtable felé billenti a mérleg nyelvét az a 150+ beépített automatizáció, valamint az, hogy akár 34 más külső szoftverrel is integrálható.

Előnyei:

  • az Airtable rendelkezik a leggazdagabb funkcionalitással a felsorolta közül,
  • sok esetben egyedi szoftverfejlesztéssel egyenértékű végeredményt lehet benne kapni.
  • nagy közöség van mögötte, rengeteg kiegészítő szoftver készült hozzá

Hátránya:

  • ezt a legnehezebb megtanulni a felsoroltak közül,
  • vendégfelhasználók után (pl. ügyfelek, alvállalkozók) fizetni kell,
  • egy adatbázisban csak limitált számú adatot kezel le, mely bizonyos esetekben problémát okozhat,
  • nem érhető el magyar nyelven.

Árazása:

Az Airtable esetében is elérhető ingyenes, funkciókban gazdag csomag. Ami a további árakat illeti, az a felhasználók száma és a csomagokban lévő funkciók alapján kerül elszámolásra. Fizetheted havonta, de akár éves bontásban is. A Team csomag havi díja 24 dollár, a Business csomagé 54 dollár, míg az Enterprise csomag egyedi megállapodás kérdés. Éves díjként fizetve minden csomagnál van valamennyi kedvezmény.

Gyakori kérdések

Milyen ingyenes projektmenedzsment szoftverek vannak?

A cikkben említett összes szoftver kínál ingyenes csomagot, többé kevésbé limitált funkcionalitással. Ahhoz, hogy kipróbáld, illetve, ha nagyon egyszerű célokra kell, akkor bármelyik szoftver ingyenes verzióját is választhatod.

Fontos, hogy egyik cég sem nonprofit, szóval előbb utóbb arra fognak terelni, hogy fizess a szoftverért, erre érdemes felkészülnöd. Egyébként van nyílt forráskódú, ténylegesen ingyenes, projektmenedzsment szoftver is. Ha ilyet keresel, akkor a Redmine-t ajánlom neked.

Melyik a legjobb magyar nyelvű projektmenedzsment szoftver?

A Trello teljesen magyarosítva van. Ha fontos, hogy a szoftver magyar nyelvű legyen, akkor ezt ajánlanám.  De az előző blokkban megemlített Redmine is elérhető magyar nyelven.

Egyébként ezek a szoftverek annyira áramvonalasak, hogy angol nyelvtudás nélkül is könnyen megtanulhatóak. Nem egy olyan ügyfelem van, aki egyáltalán nem beszél angolul, mégis boldogan használja.

Hazai vagy nemzetközi projektmenedzsment rendszert válasszak?

A hazai rendszerek kétségtelen előnye a magyar nyelvű felület és a magyar nyelvű ügyfélszolgálat. Viszont a nemzetközi rendszerek ár-érték arányban jellemzően sokkal többet kínálnak és sokszor meglepő módon olcsóbbak is, mint a magyar alternatívák.

Tetszett a cikk? Segíts, hogyan tovább!

🚀 Belevágnál a megvalósításba vagy elakadtál valahol? 📖 Esetleg tanulnál még a témáról? Kattints a megfelelő linkre a továbblépéshez: 👇

Ezért éri meg belevágni

„Tamás rengeteg időt takarított meg nekünk az Asana és a Make beállításával. Az együttműködés folyamán nem csak egy plusz kezet kaptam Tamás személyében, hanem egy összetett gondolkodásra képes partnert. Ajánlom mindenkinek!”

Kozma Máté
Ügyvezető, tulajdonos - Exaline Kft.

„A teljes gyártási, ügyfél és logisztikai folyamatot sikeresen átültettük a Monday és Make rendszerekbe. Egyes folyamataink teljesen automatizáltan működnek. Tamás kivételes partner, konstruktív és segít minden problémára megoldást találni.”

Stumpf Balázs
cégvezető, UDOOR Fürdőkádajtó

„Sokkal átláthatóbbak a folyamataink, egyértelműbbek a feladatok, és a hozzájuk tartozó felelősök valamint határidők. Nem utolsósorban jelentősen csökkent a „felesleges” levelezések száma. :-)”

Király Krisztián
cégvezető, Konverzió Mester

„Megtaláltuk azt a rendszert ahol átlátható formában nyilván tudjuk tartani az aktuális projektjeinket, feladatainkat , ezzel heti több óra munkaidőt tudunk megtakarítani. Csökkent a hibák és az e-mailes kommunikációból eredő félreértések száma.”

Kőházi Zoltán
ügyvezető, Vendinvest

„A munkatársi toborzást automatizáltuk, mely kb. heti 2-3 órát spórol meg nekünk. Ha majd az egész cégen végigvisszük ezt, szerintem min. 1 nap szabadidő felszabadul nekem cégvezetőként. :)”

Bliszkó Gábor
cégvezető, BeOnWeb

„Automatizáltuk az ügyfél onboarding folyamatot, ami ezáltal nem csak profibb lett -amit az ügyfeleink éreznek-, hanem gyorsabb, kevesebb időt vesz el, így számszerűsíthető lett a megtérülése is. Nagyon örülök, hogy belevágtunk!”

Matykó Noémi

„A KNK PR egy reklámügynökség, sok ügyféllel, rengeteg projekttel, több kreatív területtel, sok „művész” kollégával. A rendszer elhozta nekünk a biztonságot. A projektjeink adminisztrálása egyértelmű, az időfelhasználásunk hatékonyabb, és ráadásul még spóroltunk is vele.”

Knapcsek Katalin
tulajdonos, KNK PR & Média

„Az ügyfél-kommunikációs folyamataink automatizálását és az egyedi ár kalkulátorunkat nem csak hatékony tanácsosakkal támogatta, hanem remekül kivitelezte. Így a rendelések átfutási ideje jelentősen csökkent.”

Kocsi László
tulajdonos, Rapidnyomda.hu

“A rendszer bevezetése óta egyértelműek a feladatkörök, a határidők és a prioritások, visszakövethető minden kommunikáció és látom, ki mennyire leterhelt. Nagyon hálás vagyok, hogy Tamás megtalált minket, a folyamataink leírása és tisztázása mellett nagyon hasznos, cégre és személyre szabott feladatkezelő programot kaptunk. “

Losonczi Éva
tulajdonos, ConceptFlow

„A fejlesztés összesen havi 10-20 munkaórát spórol meg nekünk. Nemcsak olcsóbb lett így a működésünk, hanem egyúttal a hibázás lehetősége is lecsökkent, ráadásul több idő jut a kreatív tevékenységekre.”

Szabó Szilveszter
tulajdonos, Lasemedia

„Cégvezetőként heti 5-10 órát spórolnak meg nekem a bevezetett rendszerek. Kevesebb az adminisztráció és egyszerűbben tudok delegálni. Egy csomó feladatot már nem én végzek, emiatt lekerült rólam az »ezt is nekem kell megcsinálni« kognitív teher.”

Scherzer Marcell
tulajdonos, Blue Marketing

„Átláthatóbb lett a cégem, könnyebben tudom követni a napi történéseket. Csökkent a felesleges adminisztráció, kevesebb a hibalehetőség. Rugalmas felépítésű a rendszer, így mindenki testre tudta szabni magának!”

Kocsis Csaba
tulajdonos, Avadoo Design Studio

„Sokkal átláthatóbbak a projektjeink, mind tervezésben, mind a munka egyes fázisaiban. Nagy segítséget nyújt az a pár automatizációs lépés amit eddig bevezettünk, fogunk majd még többet is használni!”

Ványi Rajmond
tulajdonos, Superior Pentest

„Az elmúlt évben annyira megnövekedett a rendelések száma, hogy már lehetetlen volt átlátni a projektek állását és a saját teendőket. Amióta bevezettük a rendszert, újra átláthatóvá vált a belső működésünk! Nagyon leterheltek vagyunk, emiatt nehéz volt a fejlesztésre időt szánni. Örülünk, hogy végül megléptük, hiszen nagy terhet vesz le a rendszer a vállunkról, azzal, hogy mindenkinek értesítést küld a saját feladatáról és rálátást nyújt a többiek előrehaladására is.”

Görgényi Hajni
tulajdonos, NTDisplay

„Részletes, világos és cégreszabott forgatókönyvet kaptunk a cégműködés digitalizálására és a papírmentes irodára való átállásra. Mindezt gyorsan, a határidőket betartva, az előzetes elvárásoknak maximálisan megfelelve.”

Farkasné Kun Györgyi
tulajdonos, Top Full Clean